Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00524561/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania i wydania posiłków dla żołnierzy przebywających w Lądku Zdroju.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitactyjny SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890053731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Mariański 7/8
1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@23wsur.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.23wszur.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60563c96-c2f5-4030-a350-00ba8f5deec01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania i wydania posiłków dla żołnierzy przebywających w Lądku Zdroju.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60563c96-c2f5-4030-a350-00ba8f5deec0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone zgodnie obowiązującymi przepisami art. 214, ust. 1, pkt 5 w związku z art. 305 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Pzp (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z póz.. zm.), zwanej dalej również „ustawą Pzp", a także wydanych dopuszczeń ( Urzędu Zamówień Publicznych ) udzielenia zamówienia z WR w związku ze skutkami, powodzi wrzesień 2024 roku.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR / 01 / 2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przygotowania, wydania posiłków dla żołnierzy przebywających w miejscowościach Stronie Śl, Lądek Zdrój, zaangażowanych w likwidacji skutków powodzi we wrześniu 2024r., wywołanej niżem genueńskim.4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.5.) Wartość części: 164835,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przygotowania i wydania posiłków dla żołnierzy przebywających w miejscowościach Stronie Śl, Lądek Zdrój, zaangażowanych w likwidacji skutków powodzi we wrześniu 2024r., wywołanej niżem genueńskim.4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 207900,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa przygotowania i wydania posiłków dla żołnierzy przebywających w miejscowościach Stronie Śl, Lądek Zdrój, zaangażowanych w likwidacji skutków powodzi we wrześniu 2024r., wywołanej niżem genueńskim.4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 163350,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa przygotowania, iwydania posiłków dla żołnierzy przebywających w miejscowościach Stronie Śl, Lądek Zdrój, zaangażowanych w likwidacji skutków powodzi we wrześniu 2024r., wywołanej niżem genueńskim.4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 432194,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługę przygotowania i wydania posiłków dla żołnierzy przebywających w miejscowościach Stronie Śl, Lądek Zdrój, zaangażowanych w likwidacji skutków powodzi we wrześniu 2024r., wywołanej niżem genueńskim.4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 31125,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa przygotowania, i wydania posiłków dla żołnierzy przebywających w miejscowościach Stronie Śl, Lądek Zdrój, zaangażowanych w likwidacji skutków powodzi we wrześniu 2024r., wywołanej niżem genueńskim.4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 41580,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa przygotowania i wydania posiłków dla żołnierzy przebywających w miejscowościach Stronie Śl, Lądek Zdrój, zaangażowanych w likwidacji skutków powodzi we wrześniu 2024r., wywołanej niżem genueńskim.4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 92070,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164835,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164835,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164835,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOVITA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262734680
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 31
7.3.4) Miejscowość: Jadwisin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-140
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164835,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-24 do 2024-10-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe OPUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540335423
7.3.3) Ulica: Piastowska 1
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-081
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE OPUS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE OPUS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-24 do 2024-10-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAVEL&VISAGE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971832405
7.3.3) Ulica: Wita Stwosza 16
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-148
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-24 do 2024-10-18Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko Lądek - Długopole S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8810002259
7.3.3) Ulica: Wolności 4
7.3.4) Miejscowość: Lądek Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 57-540
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UZDROWISKO LĄDEK - DŁUGOPOLE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
UZDROWISKO LĄDEK - DŁUGOPOLE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432194,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-24 do 2024-10-18Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum konferencyjno-rehabilitacyjne - Złoty łan Wiesław Osiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780048769
7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury nr 14
7.3.4) Miejscowość: Lądek Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 57-540
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Konferencyjno - Rehabilitacyjne "ZŁOTY ŁAN" Wiesław Osiński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31125,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-24 do 2024-10-18Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotel MIRJAN Sp. z o.o.; Sp. K-A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543074621
7.3.3) Ulica: Kościuszki 78
7.3.4) Miejscowość: Lądek Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 57-540
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOTEL MIRJAN LĄDEK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
HOTEL MIRJAN LĄDEK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-24 do 2024-10-18Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
rezygnacja z części 7
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Udrożnienie i remont dróg na terenie miejscowości Radochów i Trzebieszowice
- Sukcesywne dostawy ciekłego azotu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika do Szpitala Uzdrowiskowego "Jubilat" w Lądku Zdrój.
- Przebudowa drogi gminnej nr 1119857D - ul. Konopnickiej oraz odcinka drogi gminnej nr 119842D ul. Spacerowej w Lądku-Zdroju
- Wykonanie remontu dachu budynku głównego Centrum Kultury i Rekreacji w Lądku-Zdroju
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług cateringowych dla dzieci w wieku od ukończonego 20 tygodnia do 3 roku życia w Żłobku w Złocieńcu."
- Usługa cateringowa na spotkanie wigilijne z udziałem Rektora i Zespołu Rektorskiego organizowane w dniu 19 grudnia 2024 r.
- Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Spokojnej Starości w Cieszynie w 2025 roku
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia do internatu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem.
- Świadczenie usług gastronomicznych dla osób zatrzymanych i doprowadzonych do Policyjnej Izby Dziecka
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu gminy Iława w roku 2025
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.