eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-ZdrójUsługa przygotowania i wydania posiłków dla żołnierzy przebywających w Lądku Zdroju.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania i wydania posiłków dla żołnierzy przebywających w Lądku Zdroju.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitactyjny SP ZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890053731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Mariański 7/8

1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@23wsur.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.23wszur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60563c96-c2f5-4030-a350-00ba8f5deec0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przygotowania i wydania posiłków dla żołnierzy przebywających w Lądku Zdroju.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60563c96-c2f5-4030-a350-00ba8f5deec0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie prowadzone zgodnie obowiązującymi przepisami art. 214, ust. 1, pkt 5 w związku z art. 305 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Pzp (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z póz.. zm.), zwanej dalej również „ustawą Pzp", a także wydanych dopuszczeń ( Urzędu Zamówień Publicznych ) udzielenia zamówienia z WR w związku ze skutkami, powodzi wrzesień 2024 roku.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR / 01 / 2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przygotowania, wydania posiłków dla żołnierzy przebywających w miejscowościach Stronie Śl, Lądek Zdrój, zaangażowanych w likwidacji skutków powodzi we wrześniu 2024r., wywołanej niżem genueńskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 164835,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa przygotowania i wydania posiłków dla żołnierzy przebywających w miejscowościach Stronie Śl, Lądek Zdrój, zaangażowanych w likwidacji skutków powodzi we wrześniu 2024r., wywołanej niżem genueńskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 207900,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługa przygotowania i wydania posiłków dla żołnierzy przebywających w miejscowościach Stronie Śl, Lądek Zdrój, zaangażowanych w likwidacji skutków powodzi we wrześniu 2024r., wywołanej niżem genueńskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 163350,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługa przygotowania, iwydania posiłków dla żołnierzy przebywających w miejscowościach Stronie Śl, Lądek Zdrój, zaangażowanych w likwidacji skutków powodzi we wrześniu 2024r., wywołanej niżem genueńskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 432194,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługę przygotowania i wydania posiłków dla żołnierzy przebywających w miejscowościach Stronie Śl, Lądek Zdrój, zaangażowanych w likwidacji skutków powodzi we wrześniu 2024r., wywołanej niżem genueńskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 31125,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługa przygotowania, i wydania posiłków dla żołnierzy przebywających w miejscowościach Stronie Śl, Lądek Zdrój, zaangażowanych w likwidacji skutków powodzi we wrześniu 2024r., wywołanej niżem genueńskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 41580,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługa przygotowania i wydania posiłków dla żołnierzy przebywających w miejscowościach Stronie Śl, Lądek Zdrój, zaangażowanych w likwidacji skutków powodzi we wrześniu 2024r., wywołanej niżem genueńskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 92070,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164835,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164835,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164835,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOVITA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262734680

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 31

7.3.4) Miejscowość: Jadwisin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164835,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-24 do 2024-10-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe OPUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540335423

7.3.3) Ulica: Piastowska 1

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-081

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-24 do 2024-10-18

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAVEL&VISAGE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971832405

7.3.3) Ulica: Wita Stwosza 16

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-148

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-24 do 2024-10-18

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko Lądek - Długopole S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8810002259

7.3.3) Ulica: Wolności 4

7.3.4) Miejscowość: Lądek Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 57-540

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432194,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-24 do 2024-10-18

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum konferencyjno-rehabilitacyjne - Złoty łan Wiesław Osiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780048769

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury nr 14

7.3.4) Miejscowość: Lądek Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 57-540

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31125,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-24 do 2024-10-18

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotel MIRJAN Sp. z o.o.; Sp. K-A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543074621

7.3.3) Ulica: Kościuszki 78

7.3.4) Miejscowość: Lądek Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 57-540

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-24 do 2024-10-18

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

rezygnacja z części 7

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

b/z

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.