Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00434184/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona budynków administracyjnych Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Płd. m. st. Warszawy wraz z przyległymi do nich terenami parkingowymi oraz obiektów zarządzanych przez ZGN.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Walewska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-022
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgnpragapld.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona budynków administracyjnych Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Płd. m. st. Warszawy wraz z przyległymi do nich terenami parkingowymi oraz obiektów zarządzanych przez ZGN.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e271f613-60e5-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017237/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Ochrona budynków i terenów ZGN 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434184/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/U/75/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 776206,56 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 493660,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na ochronie budynków administracyjnych Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy wraz z przyległymi do nich terenami parkingowymi oraz obiektów zarządzanych przez ZGN, tj.:
1) ZGN, ul. Walewska 4 – całodobowe stanowisko pracownika ochrony, system alarmowy oraz monitoring wizyjny wewnątrz i na zewnątrz budynku,
2) ZGN, ul. Wąwolnicka 3 - system alarmowy oraz monitoring wizyjny wewnątrz i na zewnątrz budynku,
3) ZGN, ul. Mycielskiego 20 – system alarmowy oraz monitoring wizyjny wewnątrz i na zewnątrz budynku,
4) Nieruchomość – KS „Orzeł” ul. Podskarbińska 11 - system alarmowy i monitoring wizyjny wewnątrz budynku oraz kamery termowizyjne na zewnątrz,
5) Administracja Nieruchomości Nr 1, ul. Niekłańska 35a - system alarmowy,
6) Administracja Nieruchomości Nr 5, ul. Siennicka 44 - system alarmowy,
7) Administracja Nieruchomości Nr 6, ul. Sulejkowska 45 - system alarmowy,
8) Administracja Nieruchomości Nr 7, ul. Hetmańska 25 - system alarmowy,
9) Nieruchomość – szalet Pl. Szembeka - system alarmowy,
10) Nieruchomość – hale ul. Berka Joselewicza 3/9 - system alarmowy,
11) Lokal użytkowy – U - 2 „Dziki Lokator” ul. Międzynarodowa 67 – system alarmowy,
12) Nieruchomość - budynek, ul. Lubelska 30/32 – system alarmowy.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) pełnienie jednoosobowego dyżuru całodobowego w siedzibie ZGN przy ul. Walewskiej 4, przez 7 dni w tygodniu.
2) prowadzenie rejestru pobranych i zdanych kluczy z zaznaczeniem godziny pobrania i zdania oraz osoby pobierającej i zdającej,
3) nadzorowanie ruchu osób wchodzących i wychodzących w godzinach pracy ZGN, żądanie okazania dokumentów w celu potwierdzenia tożsamości i wpisania do książki wejść oraz udzielanie informacji związanych z lokalizacją poszczególnych Działów,
4) prowadzenie zeszytu dyżurów, w którym wpisywane są wszelkie uwagi odnośnie pełnionej służby (o wszystkich zauważonych nieprawidłowościach zawiadamia następnego dnia kierownika chronionego obiektu),
5) wydawanie i odbieranie przepustki (identyfikatory z napisem „GOŚĆ”) upoważniające do jednorazowego wejścia do obiektów chronionych,
6) prowadzenie obserwacji na podglądzie monitora systemów monitoringu wizyjnego budynków wyposażonych w monitoring wizyjny,
7) dokonywanie sprawdzenia prawidłowego zabezpieczenia pomieszczeń w chronionym obiekcie (np. wyłączanie światła, czajników, piecyków itp., sprawdzenie stanu zamknięcia okien, drzwi i bram wjazdowych na przyległe parkingi),
8) zapobieganie zakłócania porządku na chronionym obszarze oraz informowania Zamawiającego o takich zdarzeniach;
9) niewpuszczanie na teren obiektu osób, których zachowanie może spowodować naruszenie porządku,
10) dopilnowanie aby pracownicy Zamawiającego opuścili budynek po zakończeniu godzin pracy. Po godzinach pracy ochranianego obiektu wchodzić do obiektu bądź w nim przebywać mogą jedynie osoby posiadające stosowne zezwolenie Dyrektora ZGN lub osoby przez niego upoważnione,
11) nadzorowanie nad pomieszczeniami technicznymi oraz tablicami rozdzielczymi wszelkich instalacji i urządzeń w budynkach,
12) przeciwdziałanie zastawianiu dróg pożarowych, wejść i podjazdów do komór śmietnikowych, wyjazdów i wjazdów do hal garażowych,
13) bezpośrednie obsługiwanie systemu wizyjnego w zakresie obserwacji i odtwarzanie nagrań monitoringu oraz odwoływania nieuzasadnionych alarmów (dotyczy: ul. Walewska 4, ul. Wąwolnicka 3, ul. Mycielskiego 20, ul. Podskarbińska 11),
14) współdziałanie w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony mienia w obiekcie z właściwymi terenowo jednostkami policji i innymi służbami,
15) reagowanie w przypadkach jakichkolwiek zagrożeń i nieprawidłowości poprzez niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o nagłych zdarzeniach zaistniałych w chronionych obiektach i obszarach (przyległe parkingi),
16) otwieranie bramy wjazdowej na parking za pomocą pilota osobom upoważnionym do wjazdu (dot. ZGN przy ul. Walewskiej 4).
3. Zakres usługi określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.
4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia, że udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym (rozumiany jako praca przewozowa obliczana w godzinach) użytkowanych przy wykonywaniu umowy wynosi co najmniej 10 % (zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338436 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Security Emporio Sp. z o.o. Sp. k., , – Lider konsorcjum.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Emporio Sp. z o.o., Vigor Security Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822843082
7.3.3) Ulica: ul. Czernichowska 28
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-334
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SECURITY EMPORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SECURITY EMPORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Przecławiu w roku 2025
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra
- Usługa dozoru i ochrony mienia Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI DOZORU I OCHRONY MIENIA W SIEDZIBIE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO NR II IM. PIASTÓW ŚLĄSKICH Z ODDZIAŁAMI MISTRZOSTWA SPORTOWEGO WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku wraz z ochroną imprezy masowej w roku 2025
- Usługi ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podległych PT
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.