eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWsparcie, aktualizacja i rozwój oprogramowania sQola Integra, Qdeklaracje, PrzedQola w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2022-12-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie, aktualizacja i rozwój oprogramowania sQola Integra, Qdeklaracje, PrzedQola w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271521223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 27

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@cuw.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkatowice.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie, aktualizacja i rozwój oprogramowania sQola Integra, Qdeklaracje, PrzedQola w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0878da78-65b4-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045419/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Utrzymanie oprogramowani / serwis platformy Sqola Integra na 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442469/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Wobec konieczności przedłużenia świadczenia usług których przedmiotem jest: nadanie praw dostępu, nowelizacja oprogramowania wynikającej ze zmian legislacyjnych, nowelizacja oprogramowania wynikająca ze zmian wprowadzonych przez dostawcę oprogramowania, nowelizacja oprogramowania wynikająca z wprowadzonych przez CUW Katowice zmian funkcjonalnych, prowadzenia konsultacji/szkoleń i wsparcia technicznego dla oprogramowania użytkowanego przez Centrum Usług Wspólnych w Katowicach obejmującego:
• moduł ST systemu sQola Integra,
• moduł ARP systemu sQola Integra,
• moduł AsA systemu sQola Integra,
• moduł PPK systemu sQola Integra,
• program Qdeklaracje,
• platformę do rozliczeń przedszkoli ePrzedsQola,
zgodnie z art. 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 1 lit. a i b) ustawy Pzp zachodzi przesłanka do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki,. Programy komputerowe zostały zakupione od firmy QNT Systemy Informatyczne Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu.
Cd. w Informacjach dodatkowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/728/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wsparciu, aktualizacji i rozwoju oprogramowania Wsparcie, aktualizacja i rozwój oprogramowania sQola Integra, Qdeklaracje, PrzedQola, w roku 2023.
Usługa, szczegółowo opisana w umowie będącej załącznikiem nr 2, zapewniająca Zamawiającemu:
1. dostęp do najnowszych wersji oprogramowania, dla programów:
• modułu Finansowo - Księgowy systemu sQola Integra,
• modułu Płace systemu sQola Integra,
• modułu Kadry systemu sQola Integra,
• modułu AZF systemu sQola Integra,
• modułu ST systemu sQola Integra,
• modułu ARP systemu sQola Integra,
• modułu AsA systemu sQola Integra,
• modułu PPK systemu sQola Integra,
• programu Qdeklaracje,
• Programu Obsługi Dochodów Przedszkoli PrzedsQola
(zwanych dalej Oprogramowaniem)
wynikających z:
1.1. wprowadzonych przez Wykonawcę zmian funkcjonalnych (minimalnie dwa razy w roku),
1.2. zmian legislacyjnych zapewniających prawidłowe działanie dotychczasowych funkcjonalności i zgodność z nowymi przepisami prawa.
1.3. zmian wprowadzonych na życzenie Zamawiającego.

2. dostępu do bezpłatnych, dla zamawiającego szkoleń w formie online tj. zdalnie
z siedziby Wykonawcy lub udostępnionego piliku wideo, z wprowadzonych w pkt 1.1, 1.2 i 1.3 zmian w w/w oprogramowaniu, przy czym szkolenia te będą realizowane do 5 dni roboczych przed datą ich wdrożenia,
3. dostępu do szkoleń przeprowadzania na życzenie Zamawiającego tj. dodatkowych, odpłatnych konsultacji i pomocy w użytkowaniu Oprogramowania, realizowanych w siedzibie Zamawiającego,
4. dostępu do konsultacji on-line i pomocy w użytkowaniu Oprogramowania, realizowanych zdalnie z siedziby Wykonawcy.
5. dostępu do Programu Obsługi Dochodów Przedszkoli będącej aplikacją WEB realizowań na serwerach Wykonawcy w zakresie:
5.1. zapewnienia odpowiedniej Infrastruktury Zamawiającego niezbędnej dla prawidłowego działania Programu dla 66 jednostek wczesnoszkolnych obsługiwanych przez Zamawiającego oraz zapewnienia odrębnego dla Zamawiającego dostępu do Programu celem prawidłowego rozliczenia jednostek i administrowania systemem.
5.2. zapewnienia prawidłowego działania Programu w nowych wersjach przeglądarek internetowych (Firefox, Microsoft Edge oraz Chrom).
5.3. zapewnienia kolokacji danych o wysokiej dostępności, hostingu i domeny,
5.4. zapewnienia SLA na poziomie:
• wykonawca zapewnia dostęp do Programu w godzinach od 5:00 do 22:00
od poniedziałku do niedzieli w rygorze miesięcznym 99,9%. Jednocześnie Wykonawca dopuszcza możliwość dostępu do Programu w pozostałych godzinach,
• wykonawca poinformuje Zamawiającego z dwu dniowym wyprzedzeniem o braku dostępu do Programu w godzinach od 5:00 do 22:00 od poniedziałku do niedzieli meilowo na adres ti@cuw.katowice.pl.
• w przypadku awarii w godzinach od 5:00 do 22:00 od poniedziałku do niedzieli Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o braku dostępu do Programu meilowo na adres ti@cuw.katowice.pl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72232000-0 - Rozbudowa oprogramowania przetwarzania celu prowadzenia transakcji i rozliczeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185580,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QNT Systemy Informatyczne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6310102123

7.3.3) Ulica: Kmurowska 19

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185580,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2024-01-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.