eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzecławSukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) do Samorządowego Przedszkola w Przecławiu w roku szkolnym 2024 - 2025 - w podziale na 7 części



Ogłoszenie z dnia 2024-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) do Samorządowego Przedszkola w Przecławiu w roku szkolnym 2024 – 2025 – w podziale na 7 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole w Przecławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001058409

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wenecka 41

1.5.2.) Miejscowość: Przecław

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-320

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatpp@przedszkoleprzeclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkoleprzeclaw.naszbip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23ccae4c-cdc4-49d5-aa9b-196acfd845ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) do Samorządowego Przedszkola w Przecławiu w roku szkolnym 2024 – 2025 – w podziale na 7 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23ccae4c-cdc4-49d5-aa9b-196acfd845ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00401124/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) do Samorządowego Przedszkola w Przecławiu w roku szkolnym 2024-2025 - w podziale na 7 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411940

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Sam.P.P.261.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 248231,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: GRUPA 1 - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE I INNE PRODUKTY
1. Ananas w puszce 565g w syropie (plastry) op. 50
2. Bazylia suszona op. 9g op. 20
3. Biszkopty op. 250 g op. 160
4. Brzoskwinie w syropie połówki w puszce 820g op. 130
5. Budyń bez dodatku cukru ( różne smaki ) op. 35g op. 350
6. Bułka tarta op. 500g kg 80
7. Chrupki kukurydziane składnik grys kukurydziany lub kasza kukurydziana 100% bez soli barwników, bez konserwantów op. 60g op. 150
8. Chrzan tarty zawartość chrzanu w składzie min. 70% słoik 190g szt. 10
9. Cukier biały kryształ op. 1 kg kg 200
10. Cynamon mielony op. 13g op. 10
11. Czosnek granulowany w proszku op. 20g op. 40
12. Drożdże – kostka 100g op. 40
13. Dżem 100 % owoców bez konserwantów bez dodatku cukru, niskosłodzony (różne smaki m.in. truskawka, wiśnia, brzoskwinia, czarna porzeczka) 280g szt. 130
14. Mąka pszenna typ 500 poznańska op. 1 kg op. 250
15. Filet z makreli w sosie pomidorowym – puszka 175g szt. 100
16. Galaretka owocowa ( różne smaki ) w proszku op. min. 60g op. 300
17. Kasza bul-gur op. 1 kg szt. 120
18. Herbata czarna ekspresowa min. 100 torebek w opakowaniu zbiorczym op. 10
19. Herbata owocowa - różne smaki op. min. 35 g op. 70
20. Płatki kukurydziane 5 witamin bez glutenu i oleju palmowego op. 600g op. 100
21. Kakao z witaminami magnez + cynk op. 50
22. Kasza jaglana w woreczkach op. min 350g max 500g szt. 50
23. Kasza jęczmienna perłowa op. min. 900g max 1000 g kg 70
24. Kawa zbożowa typu Inka op. min. 180g max 220g op. 150
25. Ketchup łagodny 480g 62% pomidorów szt. 70
26. Koncentrat pomidorowy 30% op. 210 g szt. 140
27. Przyprawa GYROS -KEBAB op. 100g szt. 20
28. Kukurydza konserwowa złocista bez dodatku cukru puszka min. 380 g szt. 10
29. Liść laurowy op. min. 5g szt. 40
30. Tuńczyk w oleju puszka min. 170g szt. 30
31. Majeranek op. min 7 g szt. 30
32. Majonez dekoracyjny słoik min. 850 g kg 35
33. Mąka tortowa op. 1 kg kg 70
34. Makaron typu nitki cięte/ 5 jajeczny op. 400g kg 60
35. Makaron typ kokardka duża/świderek 5 jajeczny op. 400g kg 250
36. Makaron pełne ziarno op. 400 g kg 50
37. Mąka żytnia typ 720 op. 900g kg 30
38. Miód wielokwiatowy naturalny słoik min. 1100 g szt. 35
39. Morele suszone op. 100g szt. 30
40. Musztarda op. min. 170g szt. 5
41. Makaron typu różne kształty op. 250g szt. 70
42. Sok owocowy kartonik 200ml szt. 2000
43. Olej pierwsze tłoczenie omega-3 butelka 1l. l. 150
44. Mus owocowy różne smaki tubka 120 g bez dodatku cukru szt. 3000
45. Oregano suszone op. 9g szt. 15
46. Papryka słodka mielona op. 18g szt. 50
47. Płatki ryżowe o obniżonym cukrze op. 500g szt. 50
48. Pestki słonecznika op. 100g szt. 15
49. Pieprz czarny mielony op. 20g szt. 70
50. Kasza manna op. 500g kg 30
51. Pomidory krojone bez skórki w zalewie op. 400ml szt. 50
52. Powidła śliwkowe op. 350g szt. 70
53. Ryż biały op. 400g op. 150
54. Sok marchwiowo- owocowy butelka 300ml bez dodatku cukru szt. 1500
55. Soda oczyszczona op. 100g szt. 15
56. Sól drobnoziarnista morska op. 900g kg 80
57. Włoszczyzna suszona op. 100g szt. 250
58. Susz kopru op. 20g szt. 200
59. Susz pietruszki op. 20g szt. 200
60. Kurkuma szt. 15
61. Płatki jaglane op. 300g szt. 50
62. Płatki owsiane op. 500g szt. 50
63. Woda źródlana niegazowana butelka 5l l. 2000
64. Ziele angielskie op. 14g op. 40
65. Zioła prowansalskie op. 9g op. 10
66. Koncentrat barszczu czerwonego op. 0,3 l op. 70
67. Oliwa z oliwek extra - virgin z pierwszego tłocz.
butelka 900ml l. 2
68. Fasola czerwona konserwowa puszka min. 380g szt. 5
69. Sól kamienna jodowana drobno mielona op. 900g kg 25
70. Żurawina suszona op. 100g szt. 20
71. Cukier puder op. 500g kg 20
72. Cukier wanilinowy op. 30g szt. 80
73. Proszek do pieczenia op. 30g szt. 50
74. Ciastka zbożowe fit op. 50g szt. 1000
75. Wafle tortowe op. 170g szt. 150
76. Czekolada gorzka 100% kakao 50g szt. 100
77. Mąka ziemniaczana op. 500g kg 25
78. Kisiel owocowy op. min. 35g szt. 300
79. Mace /podpłomyki op. 160g szt. 200
80. Herbatniki op. 350g szt. 200
81. Mus jabłkowy op. 100 g szt. 1000
82. Ocet jabłkowy op. 0,5l szt. 2
WYMAGANIA JAKOŚCIOWE I CZĘSTOTLIWOŚĆ DOSTAW:
Makarony i wyroby mączne:
 Minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy na w/w artykuły musi wynosić minimum 3 miesiące,
 Smak i zapach - charakterystyczny dla artykułów mącznych, bez posmaków i zapachów obcych,
 Niedopuszczalna - obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości,
 Konsystencja - sypka, nie zlepiająca się przy nacisku;
 Powierzchnia makaronu musi być gładka, nie łamiąca się.
Przyprawy:
 Minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy minimum
3 miesiące;
 Smak i zapach charakterystyczny dla w/w artykułów o dobrej jakości bez obcych posmaków i zapachów;
 Konsystencja sypka, nie zlepiająca się lub zbrylona - wilgotna;
 Mieszanki przyprawowe z suszonych przypraw i ziół bez dodatku soli, cukru oraz glutaminianu sodu, nie zawierające dodatku substancji konserwujących i barwników.
 Niedopuszczalna - obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości.
Konserwy rybne i pozostałe:
 Puszka wyposażona w uchwyt do otwierania, zawartość ryby nie mniej niż 60 %.
 Konsystencja farszu konserw jednolita, smak i zapach, charakterystyczny dla wyrobu.
 Konserwy bez bombażu.
 Warzywa w konserwie/groszek, kukurydza, seler itp. /wyposażone w uchwyt do otwierania.

Dostawa: 2 razy w tygodniu lub w razie potrzeby

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 50965,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: GRUPA 2 - MIĘSO I WĘDLINY
1. Mięso drobiowe z indyka - filet z piersi indyka - kg 120
2. Mięso drobiowe z kurczaka - filet z piersi kurczaka kg 200
3. Mięso wieprzowe - karkówka bez kości kg 600
4. Udziec z indyka bez kości - trybowany kg 100
5. Mięso wieprzowe - parówki z szynki zawartość mięsa z szynki co najmniej 90% kg 150
6. Mięso wieprzowe - schab bez kości kg 100
7. Szynka konserwowa kg 25
8. Pasztet drobiowy kg 40
9. Wędliny - polędwica sopocka zawartość mięsa wieprzowego ze schabu co najmniej 83%, wędzona, parzona, kg 30
10. Wędliny - szynka z indyka zawartość mięsa z indyka co najmniej 90% pierś gotowana z indyka, kg 25
11. Wędliny szynka z kurczaka zawartość mięsa z kurczaka co najmniej 90% kurczak gotowany, szynka z pasieki kg 20
12. Mięso wieprzowe - łopatka b/k kg 30
13. Wędliny - krakowska podsuszana 60% mięsa wieprzowego kg 40
14. Wędliny - szynka PREMIUM 89% mięsa kg 65
15. Wędliny -kiełbasa swojska drobiowa kg 80
16. Schab bez konserwantów kg 10
17. Mięso wołowe rosołowe kg 10
Wędliny i mięso muszą być produkcji krajowej, cechy wspólne dla asortymentu klasy 1.
Wygląd - nie dopuszcza się mięśni i skóry niezwiązanych ze sobą, produkt czysty, niezbrudzony.
Barwa - charakterystyczna, naturalna do danego asortymentu, nie dopuszcza się wylewów krwawych.
Zapach - naturalny, charakterystyczny dla danego gatunku, niedopuszczalny zapach obcy, zapach świadczący o procesach rozkładu mięsa przez drobnoustroje oraz zapach zjełczałego tłuszczu.
Dostawa codziennie

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

15110000-2 - Mięso

15112000-6 - Drób

15131130-5 - Wędliny

4.5.5.) Wartość części: 41566,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: GRUPA 3 JAJA ŚWIEŻE
Lp. Asortyment J.m. Ilość
1. Jajka świeże kurze klasy A rozmiar L op. 10 szt. op. 300
WYMAGANIA JAKOŚCIOWE I CZĘSTOTLIWOŚĆ DOSTAW:
 Jaja świeże i dobrej jakości, skorupka nieuszkodzona kl. L; termin przydatności do spożycia 28 dni;- skorupka i kutikula: czysta, nieuszkodzona, normalny kształt;- żółtko: bez wyraźnego zarysu, lekko ruchome podczas obrotu jajem;- białko: przejrzyste, przezroczyste;- zarodek: rozwinięcie niewidoczne;- zapach obcy: niedopuszczalny
 Naświetlone promieniami UV, oznakowane numerem 3-PL…….
 Przy każdej dostawie dołączony Handlowy Dokument Identyfikacyjny,
 Opakowanie – (wytłoczki 10 szt.) zapakowane w czyste zamykane skrzynki lub pudełka kartonowe.
Dostawa raz w tygodniu

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 2940,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: GRUPA 4 MROŻONKI
Lp. Asortyment J.m. Ilość
1. Brokuł - różyczki op. 2,5 kg op. 70
2. Brukselka op. 2,5 kg op. 35
3. Bukiet/mieszanka warzyw min. 3 – składnikowy op. 2,5 kg op. 70
4. Groszek zielony op. 2,5 kg op. 20
5. Fasola szparagowa zielona op. 2,5 kg op. 80
6. Szpinak op. 2,5 kg op. 30
7. Kalafior op. 2,5 kg op. 70
8. Maliny op. 2 kg op. 30
9. Marchewka mini mrożona op. 2,5 kg op. 100
10. Mieszanka kompotowa min. 3 - składnikowa bez pestek op. 2,5 kg op. 600
11. Mieszanka warzywna min. 7 – składnikowa op. 2,5 kg op. 60
12. Kostka miruna chile morex karton 5 kg karton 250
13. Truskawki bez szypułek op. 2,5 kg op. 150
14. Uszka do barszczu op. 5 kg op. 10
15. Włoszczyzna paski min. 4 – składnikowa op. 2,5 kg op. 45
16. Borówka amerykańska op. 2,0 kg op. 15
WYMAGANIA JAKOŚCIOWE I CZĘSTOTLIWOŚĆ DOSTAW:
 Ryby mrożone – glazura tafli mrożenia nie może przekraczać 10-15%, bez przebarwień, zapach swoisty, bez oznak rozmrożenia; filet rybny musi zachować cechy ryby świeżej.
 Cechy dyskwalifikujące: Widoczne oznaki rozmrożenia towaru; Zapach świadczący o procesach psucia się
 Warzywa mrożone muszą mieć cechy produktu świeżego i zawierać smak i zapach nie zmieniony, bez oznak rozmrożenia, przy dotknięciu twarde. Nie mogą zawierać zamrożonego soku.
 Cechy dyskwalifikujące: Widoczne oznaki rozmrożenia towaru; Zapach świadczący o procesach psucia się, Zanieczyszczenia (np. liście itp.)., Oznaki gnicia.
Dostawa raz na tydzień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 14467,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: GRUPA 5 NABIAŁ I PRODUKTY MLECZARSKIE
Lp. Asortyment J.m. Ilość
1. Serek homogenizowany różne smaki op. 140g szt. 1400
2. Serek kanapkowy różne smaki op. 150g szt. 150
3. Jogurt pitny różne smaki (cztero-pak. 100 g) szt. 850
4. Jogurt pitny różne smaki (butelka 290g) szt. 2100
5. Twaróg tłusty 3X mielony 600g szt. 200
6. Jogurt naturalny 1% - 2,8 % tłuszczu; skład: mleko pasteryzowane i/lub mleko, żywe kultury bakterii (bez dodatku mleka w proszku, żelatyny) opakowanie min. 400 ml szt. 150
7. Jogurt naturalny typu greckiego (w składzie bez żelatyny i mleka w proszku) opakowanie minimum 350ml szt. 130
8. Ser Mozarella blok 2,5 kg kg 10
9. Masło min.82 % tłuszczu, opakowanie min 200g szt. 1300
10. Mleko świeże 2 % tłuszczu, pasteryzowane, butelka, opakowanie minimum 1 l karton l . 3000
11. Mleko świeże 2 % opakowanie/worek 900l l. 2000
12. Ser biały twarogowy półtłusty mielony. Skład: mleko krowie pasteryzowane, czyste kultury bakterii. Bez soli, bez dodatku cukru, bez konserwantów. Typu Twaróg wiejski półtłusty lub równoważny o powyższych parametrach, opakowanie min 250 g szt. 25
13. Ser biały twarogowy, pół tłusty blok pergamin kg 170
14. Ser żółty złoty Mazur szt. 35
15. Śmietana 18% 400 ml szt. 220
16. Jogurt owocowe różne smaki 30% owoców op. 115g szt. 1600
17. Śmietana 30% 500g szt. 130
18. Deser czekoladowy mleko 49% śmietanka, kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu op. 150g szt. 1500
19. Jogurt duży owocowy 350g szt. 150
WYMAGANIA JAKOŚCIOWE I CZĘSTOTLIWOŚĆ DOSTAW:
 Mleko musi mieć barwę białą z lekkim odcieniem kremowym, być nieprzezroczyste, i mieć przyjemny, słodkawy smak i swoisty zapach
 Cechy dyskwalifikujące wspólne dla wyrobów mleczarskich: obce posmaki, zapachy, smak gorzki, mocno kwaśny, słony, stęchły, mdły, zanieczyszczenia mechaniczne, organiczne; objawy pleśnienia, psucia; uszkodzenia mechaniczne, zdeformowane, zgniecione, porozrywane; obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań.
 Minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy na w/w artykuły musi wynosić minimum 2 tygodnie.
Dostawa dwa razy w tygodniu

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 63252,25 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: GRUPA 6 WARZYWA I OWOCE
Lp. Asortyment J.m. Ilość
1. Banan kg 1000
2. Pomidor malinowy kg 30
3. Jabłko szara reneta kg 80
4. Groch łuskany kg 30
5. Buraczki ćwikłowe kg 150
6. Cebula biała kg 60
7. Cytryna kg 20
8. Czosnek polski główka szt. 40
9. Gruszka kg 250
10. Jabłko kg 600
11. Kalafior świeży szt. 5
12. Kapusta biała kg 80
13. Kapusta kiszona kg 35
14. Kapusta pekińska szt. 70
15. Kiwi -koszyczek szt. 70
16. Koperek pęczek szt. 70
17. Melon szt. 20
18. Mandarynka kg 200
19. Marchew kg 800
20. Nektarynka kg 10
21. Ogórek kiszony op. 400g kg 200
22. Ogórek zielony szklarniowy(OPAKOWANIE) kg 200
23. Papryka czerwona kg 60
24. Pietruszka korzeń kg 200
25. Pietruszka natka pęczek szt. 25
26. Pomarańcza kg 80
27. Pomidor kg 150
28. Rukola op. 125g szt. 20
29. Rzodkiewka pęczek szt. 60
30. Sałata zielona szt. 70
31. Seler kg 200
32. Szczypiorek pęczek szt. 35
33. Śliwka kg 25
34. Truskawka świeża kg 30
35. Arbuz kg 100
36. Ziemniaki kg 5000
37. Pieczarki kg 20
38. Winogrono bezpestkowe kg 50
WYMAGANIA JAKOŚCIOWE I CZĘSTOTLIWOŚĆ DOSTAW:
 Dostarczane owoce i warzywa muszą być świeże, dobrej jakości, pozbawione oznak niewłaściwego przechowywania i transportu.
 Dostarczane ziemniaki w jednej dostawie nie mogą być różnego gatunku, oraz nie mogą być przemrożone i zielone.
 Cechy dyskwalifikujące: Mocne zniekształcenia, oznaki choroby, zaparzenie, zgnicie, obce zapachy, pozostałości środków ochrony roślin.
 Wykonawca wraz z dostawą dostarczy etykietę zawierającą informacje o nazwie producenta, kraju pochodzenia i klasie jakości dostarczanych owoców i warzyw.
Dostawa dwa razy w tygodniu

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 47178,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: GRUPA 7 PIECZYWO
Lp. Asortyment J.m. Ilość
1. Babka piaskowa szt. 14
2. Strucla drożdżowa z jabłkiem szt. 300
3. Bułka razowa szt. 600
4. Bułka kajzerka szt. 2500
5. Bułka zwykła/warszawska szt. 100
6. Chałka szt. 200
7. Chleb mieszany wieloziarnisty 400g szt. 200
8. Chleb tostowy 500g szt. 150
9. Chleb zwykły pszenno/żytni 500g szt. 1800
10. Ciasteczka kruche/ grzebyczki szt. 30
11. Chleb graham krojony pszenny 400g szt. 100
12. Drożdżówki ser/marmolada mini 50g szt. 2000
13. Makowiec 450g szt. 14
14. Pączki mini 80g szt. 200
15. Rogalik mini maślany szt. 1500
16. Wek 350g szt. 300
Dostawa pieczywa codziennie o godz.6.00 od poniedziałku do piątku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 27863,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z brzmieniem art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona w postępowaniu
(w części 1) podlega odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37907,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40370,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37907,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD MIĘSNY "NOWY MAXPOL" R.J.KIZIOR SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8720008583

7.3.3) Ulica: LEŚNA 2

7.3.4) Miejscowość: BRZEŹNICA

7.3.5) Kod pocztowy: 39-207

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37907,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2835,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2835,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2835,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUNO TASSI SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272359947

7.3.3) Ulica: STANIEWICKA 12

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 03-310

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2835,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający, nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.