Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00376980/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
- 2022/BZP 00387452/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Audyt Bezpieczeństwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Centrum Onkologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276201240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raciborska 26
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@kco.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Audyt Bezpieczeństwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acc662e4-43d9-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030676/42/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 e-CareMed - wdrożenie komleksowego systemu e - usług oraz elektronicznej dokumentacji medycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376980/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K.C.O. /TP/ 76 /2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 15833,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Audyt Bezpieczeństwa, wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 2 – „Oferta cenowa, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, Parametry, Wymogi”.
Celem audytu jest wykazanie przez Zamawiającego podniesienia poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego po zrealizowaniu czynności, zgodnie z Zarządzeniem Nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia oraz w odniesieniu do stanu na dzień przeprowadzenia badania poziomu dojrzałości cyberbezpieczeństwa u świadczeniodawcy w formie ankiety. Przeprowadzony audyt wykaże podniesienie poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego w odniesieniu do poziomu wynikającego
z ankiety lub jego brak. Raport musi zawierać stanowisko audytora w zakresie wykazania,
że spożytkowane środki wpłynęły na podniesienie poziomu bezpieczeństwa.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo usługę opisaną w załączniku nr 2 zgodnie z wymogami dotyczącymi audytu bezpieczeństwa opisanymi w załączniku nr 2 do umowy zawartej z Narodowym Funduszem Zdrowia oraz Zarządzeniem Nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 r. w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców. Dopuszcza oferty w zakresie równoważności pod warunkiem spełnienia wytycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14108,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54735,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14108,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wektor Wiedzy Sp. z o.o
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Progress Daniel Lampart
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382576110
7.3.3) Ulica: ul. Lawendowa 1
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-605
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14108,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-21INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- "Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz usługi szkoleń dla pracowników starostwa powiatowego, audytów KRI, aktualizacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, ..."
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
więcej: Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.