eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiBudowa Samorządowego Żłobka Miejskiego w Bielsku Podlaskim



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Samorządowego Żłobka Miejskiego w Bielsku Podlaskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIELSK PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857318100

1.5.8.) Numer faksu: 857318150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bielsk-podlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umbielskpodlaski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Samorządowego Żłobka Miejskiego w Bielsku Podlaskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30837794-dd05-4f2a-82be-d26f1fab0483

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032059/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa Samorządowego Żłobka Miejskiego w Bielsku Podlaskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029, współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405280

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Izp.271.24.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa Samorządowego Żłobka Miejskiego w Bielsku Podlaskim zgodnie z uzyskanym przez Zamawiającego pozwoleniem na budowę (decyzja Starosty Bielskiego w Bielsku Podlaskim nr 39/2024 z dnia 01.03.2024 r.).
1) Budynek jest wolnostojący, częściowo podpiwniczony, 3 kondygnacyjny (piwnica + parter + 1 piętro). Stropodach o konstrukcji żelbetowej, jednospadowy. Przy budynku zaprojektowano schody zewnętrzne do piwnicy obudowane ścianą oporową prefabrykowaną typu „L”, utwardzenia terenu, miejsca postojowe dla samochodów osobowych, utwardzone miejsce składowania odpadów stałych, ogrodzenie, tereny zielone. Główne wejście do budynku w ścianie od strony południowo-wschodniej. Budynek usytuowany jest na terenie zabudowy usługowej, na działkach oznaczonych nr ewid. 4733 i 4732/23, położonych przy ul. Kościuszki w Bielsku Podlaski.
2) Całość inwestycji obejmuje:
a) budowę Samorządowego Żłobka Miejskiego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną,
b) przebudowę sieci ciepłowniczej,
c) rozbiórkę dwóch budynków gospodarczych,
d) budowę budynku gospodarczego,
e) dostawę i montaż wyposażenia żłobka wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: załadunku, dostawy, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne).
3) Charakterystyczne parametry obiektu:
a) powierzchnia zabudowy: 476,21 m2
b) powierzchnia użytkowa: 698,56 m2
c) powierzchnia wewnętrzna: 1144,95 m2
d) kubatura brutto: 4701,75 m3
e) wysokość od poziomu terenu: 8,66 m
f) wysokość całkowita: 11,66 m
g) liczba kondygnacji podziemnych: 1
h) liczba kondygnacji nadziemnych: 2
i) długość budynku: 32,27 m
j) szerokość budynku: 15,60 m
2. Dane dotyczące przedmiotu zamówienia
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarach robót (kosztorysach ofertowych) stanowiących Załączniki do SWZ.
2) Inwestycja powinna uwzględniać wymagania dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ustawy PZP i zapisami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
3) Zamówienie jest dofinansowane z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029, współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie do wykonania i ustawienia tablicy informacyjnej – szt. 1 zgodnie z wytycznymi załączonymi do niniejszej SWZ.
4) Pozyskany materiał z rozbiórki będzie własnością Wykonawcy i w jego kompetencji będzie utylizacja i zagospodarowanie tych materiałów (odpadów).
5) Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić konieczność wykonywania określonych prac w okresie przerwy wakacyjnej w przedszkolu.
6) Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonania wizji lokalnej, aby móc szczegółowo zapoznać się z istniejącymi warunkami realizacji zadania.
7) W przypadku ewentualnych rozbieżności między dokumentacją techniczną np. projektem budowlanym a np. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych tj. różnych parametrów danego urządzenia – materiału należy wycenić i przyjąć do realizacji wartość lepszą – wyższą tzn. dającą większe bezpieczeństwo, wytrzymałość, trwałość itd.
8) Zamawiający zabezpieczy we własnym zakresie nadzór inwestorski oraz w razie potrzeby nadzór autorski. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca współpracował ze służbami nadzoru w celu prawidłowej realizacji zadania.
9) Wynagrodzenie musi obejmować m.in.: koszty prób, badań, pomiarów, nadzoru przez jednostki specjalistyczne, wykonanie dokumentacji powykonawczej, obsługi geodezyjnej budowy wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, wywóz wraz z opłatą utylizacyjną odpadów pochodzących z rozbiórki i budowy, uporządkowanie terenu budowy.
10) Zamawiający informuje, że udostępnione przedmiary robót stanowią jedynie przybliżenie zakresu rzeczowego zadania, które mają na celu pomóc Wykonawcy w poznaniu problematyki inwestycji, natomiast podstawą do wyceny jest dokumentacja projektowa, szczegółowa specyfikacja techniczna oraz ustalenia i wyjaśnienia Zamawiającego zawarte w SWZ oraz pytaniach i odpowiedziach udzielanych w trakcie procedury wyłaniania Wykonawcy robót. Różnice pomiędzy przedmiarem i dokumentacją techniczną / przetargową nie będą stanowiły powodów ani podstaw do wykonania robót dodatkowych.
11) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
3. Rozwiązania równoważne:
1) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia / przedmiarze wskazał znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca wykonuje przedmiot umowy z materiałów własnych oraz nowych.
2) Jeżeli przedmiary robót, dokumentacje projektowe lub SST wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
3) Wykonawca stosując rozwiązania równoważne jest w pełni odpowiedzialny za taki dobór materiałów i urządzeń, aby uzyskać wymagane parametry techniczne dla poszczególnych obiektów objętych przedmiotem zamówienia.
4) Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP, należy do Wykonawcy.
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności związane z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39100000-3 - Meble

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7487330,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8388600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7487330,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Architekci i Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423449431

7.3.3) Ulica: Świętojańska 12A

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-082

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instytut Doradztwa Inwestycyjnego Robert Żyliński - roboty budowlane stanu surowego i roboty wykończeniowe.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7487330,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.