Og³oszenie z dnia 2024-09-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00594208/01 - Wynik z dnia 2024-11-14
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWY ¦WIE¯YCH WARZYW I KISZONEK
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZPITAL KLINICZNY IM. KS ANNY MAZOWIECKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001372229
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Karowa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-315
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalkarowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalkarowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY ¦WIE¯YCH WARZYW I KISZONEK
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e1308035-da79-4c3a-bfa9-30d6906c81c4
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00522430
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00028705/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawy ¶wie¿ych warzyw i kiszonek
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szpitalkarowa.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalkarowa.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalkarowa/demand/176351/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu
komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê elektronicznie przy u¿yciu Platformy zakupowej MARKETPLANET
pod adresem https://szpitalkarowa.ezamawiajacy.pl
2. Sposób sporz±dzenia oraz sposób przekazywania ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±ce do odbioru dokumentów elektronicznych jak równie¿ sposób ich sporz±dzenia okre¶la Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452).
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej https://szpitalkarowa.ezamawiajacy.pl tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej
przegl±darki internetowej
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf
1. Ka¿dy Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez:
1) akcjê „Zadaj pytanie” (przed przyst±pieniem do postêpowania). W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym
przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy tj. Nazwê i
adres mail, temat oraz tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika akcjê POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wys³ane".
2) kafel „Wiadomo¶ci” (po przyst±pieniu do postêpowania) dostêpny w postêpowaniu. W celu wys³ania wiadomo¶ci do
Zamawiaj±cego klika na akcjê „Utwórz now± wiadomo¶æ” wype³nia temat oraz tre¶æ/przedmiot pytania, a nastêpnie klika akcjê
„Wy¶lij
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporz±dzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej, adres: Karowa 2, 00-315 Warszawa;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mogê siê kontaktowaæ w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod@szpitalkarowa.pl;
3) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 275 ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (dalej ustawa Pzp) - w odniesieniu do postêpowañ poni¿ej progów unijnych;
4) Dane osobowe mog± byæ udostêpnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a tak¿e podmiotom, z którymi administrator zawar³ umowê w zwi±zku z realizacj± us³ug na rzecz administratora (np. kancelari± prawn±, dostawc± oprogramowania, zewnêtrznym audytorem, zleceniobiorc± ¶wiadcz±cym us³ugê z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± równie¿ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Administrator nie zamierza przekazywaæ Pañstwa danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej;
6) Maj± Pañstwo prawo uzyskaæ kopiê swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, ¿e:
1) Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; w przypadku zamówieñ realizowanych w ramach projektów (np. wspó³finansowanych ze ¶rodków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalno¶ci wydatków;
2) Przys³uguje Pañstwu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, przy czym:
a. w przypadku obowi±zków wynikaj±cych z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ od osoby, której dane dotycz± wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.;
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e niezbêdne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych okre¶la ustawa Pzp;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Pañstwa dane osobowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 07/09/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 242000,00 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 211743,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy ¶wie¿ych warzyw i kiszonek.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
1. Wykonawca dostarczy produkty wytworzone zgodnie z ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1448)
2. Ka¿dy produkt winien byæ wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP lub równowa¿nym zgodnie z ustaw± z dnia 21 grudnia 2000 r. o jako¶ci handlowej artyku³ów rolno-spo¿ywczych (tj. Dz. U. 2023, poz. 1980).
3. Jako¶æ dostarczanych produktów winna byæ zgodna z obowi±zuj±cymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku /klasy.
4. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ wdro¿ony system HACCP lub równowa¿ny.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryterium CENA 100 %
Obliczanie ceny wg wzoru W = Cn : Co x 100 pkt
W – warto¶æ punktowa
Cn – cena najni¿sza spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Co – cena oferty rozpatrywanej spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego w SWZ, Wykonawca sk³ada wraz z ofert± n/w dokumenty:1. aktualn± decyzjê w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustaw± z dnia
25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia ( t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) w sprawie wpisu do rejestru oraz zatwierdzenia zak³adu podlegaj±cego urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji, (je¶li Wykonawca jest producentem) sk³adowania, konfekcjonowania i obrotu artyku³ami rolno-spo¿ywczymi lub w zakresie sk³adowania, konfekcjonowania i obrotu artyku³ami rolno-spo¿ywczymi, (je¶li Wykonawca nie jest producentem)
2. o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany towar jest dobrej jako¶ci oraz spe³nia wymagania okre¶lone ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ
3. aktualny certyfikat HACCP (lub równowa¿ny) wystawiony na Wykonawcê przez niezale¿n± instytucjê certyfikuj±c±, lub za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdro¿onego systemu HACCP lub równowa¿nego przez Wykonawcê.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. aktualn± decyzjê w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustaw± z dnia25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia ( t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) w sprawie wpisu do rejestru oraz zatwierdzenia zak³adu podlegaj±cego urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji, (je¶li Wykonawca jest producentem) sk³adowania, konfekcjonowania i obrotu artyku³ami rolno-spo¿ywczymi lub w zakresie sk³adowania, konfekcjonowania i obrotu artyku³ami rolno-spo¿ywczymi, (je¶li Wykonawca nie jest producentem)
2. o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany towar jest dobrej jako¶ci oraz spe³nia wymagania okre¶lone ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ
3. aktualny certyfikat HACCP (lub równowa¿ny) wystawiony na Wykonawcê przez niezale¿n± instytucjê certyfikuj±c±, lub za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdro¿onego systemu HACCP lub równowa¿nego przez Wykonawcê.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. formularz OFERTA,2. formularz asortymentowo-cenowy – za³±cznik nr 1
3. pe³nomocnictwa - je¿eli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego (np. cz³onkowie konsorcjum, przedsiêbiorcy prowadz±cy dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej) s± zobowi±zani ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i do zawarcia umowy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego s± zobowi±zani do z³o¿enia wraz z ofert± Pe³nomocnictwa, które powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
a) wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia,
b) ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim:
- reprezentacjê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
- zaci±ganie zobowi±zañ,
- z³o¿enie oferty wspólnie,
- prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych postêpowaniem zamówienie publiczne.
Dokument pe³nomocnictwa z³o¿ony wraz z ofert± w postaci elektronicznej musi byæ opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê ustanowionego jako Pe³nomocnika.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców - o¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
5. Podmioty sk³adaj±ce ofertê wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp w nastêpuj±cym zakresie:1) zmiany cen jednostkowych, zaoferowanych przez Wykonawcê:
a) poprzez ich obni¿enie w przypadku stosowania przez Wykonawcê wszelkich rabatów (obni¿ek cen) i innych promocji zaistnia³ych w trakcie realizacji niniejszej umowy, pod warunkiem zgodno¶ci z przepisami prawa. Powy¿sze mo¿e nast±piæ w drodze aneksu do umowy,
b) w przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana stawki VAT maj±ca wp³yw na cenê brutto (zmniejszenie lub zwiêkszenie) nastêpuje z dniem urzêdowej zmiany stawki, przy czym cena netto pozostanie niezmienna. Zmiana ta nie wymaga dokonywania zmian w tre¶ci niniejszej umowy w formie aneksu, lecz wymaga zawiadomienia Zamawiaj±cego przez Wykonawcê w formie pisemnej,
c) w przypadku zmiany wielko¶ci opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny objêtej umow± oraz przekazania Zamawiaj±cemu pisemnej informacji od producenta w zakresie zmiany wielko¶ci opakowania. Powy¿sze mo¿e nast±piæ w drodze aneksu do umowy.
d) proporcjonalnej procentowej zmiany cen jednostkowych artyku³ów bêd±cych przedmiotem zamówienia zawartych w Kalkulacji cenowej za³±czonej do oferty Wykonawcy, po spe³nieniu nastêpuj±cych warunków:
1) jedynie w przypadku zmiany maksymalnej ceny poszczególnych artyku³ów o minimum 10%
w notowaniach cedu³y Warszawskiego Rolno-Spo¿ywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze, pod warunkiem utrzymania siê co najmniej 10% zmiany ceny maksymalnej przez okres 2 tygodni
w stosunku do notowañ cen zawartych w cedule z dnia z³o¿enia oferty,
2) na wniosek strony umowy, po przedstawieniu przez stronê dokumentów potwierdzaj±cych zmianê ceny jednostkowej (wydruki z okresu 2-tygodniowego potwierdzaj±ce wysoko¶æ cen notowanych na Rynku) w okresie, co najmniej 2 tygodni,
3) cena nie mo¿e byæ wy¿sza od notowañ ceny maksymalnej danego artyku³u w cedule Warszawskiego Rolno-Spo¿ywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze, a po zmianie nie mo¿e przekroczyæ 150 % zaproponowanej ceny w Kalkulacji cenowej stanowi±cej za³±cznik do oferty Wykonawcy
Zmiana ceny danego artyku³u mo¿e nast±piæ nie czê¶ciej ni¿ raz w miesi±cu, i mo¿e polegaæ zarówno na zwiêkszeniu ceny, jak i na jej zmniejszeniu terminu obowi±zywania umowy.
2) terminu obowi±zywania umowy w zakresie przed³u¿enia terminu jej obowi±zywania na kolejny okres uzgodniony przez strony, lecz nie d³u¿szy ni¿ 3 miesi±ce w przypadku niewykorzystania ilo¶ciowego i warto¶ciowego umowy. Powy¿sze mo¿e nast±piæ w drodze aneksu do umowy w sytuacji niewykorzystania warto¶ci Przedmiotu umowy. Powy¿sze zmiany nie mog± skutkowaæ zmian± ceny jednostkowej oraz ³±cznej warto¶ci umowy.
3) ilo¶ci asortymentu objêtego Przedmiotem umowy w zakresie zmiany ilo¶ci w poszczególnych rodzajach asortymentu okre¶lonego w za³±czniku nr 1 polegaj±cych na pomniejszeniu ilo¶ci jednego rodzaju asortymentu i powiêkszeniu ilo¶ci innego rodzaju asortymentu nie wiêcej jednak ni¿ o 20%. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym nie mog± powodowaæ zwiêkszenia ³±cznej warto¶ci brutto umowy, na jak± zosta³a ona zawarta. Zmiana ta nie wymaga dokonywania zmian w tre¶ci niniejszej umowy w formie pisemnego aneksu
2. Zamawiaj±cy dopuszcza waloryzacjê wynagrodzenia Wykonawcy o której mowa w art. 439 PZP w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± umowy (waloryzacja). Szczegó³y waloryzacji w SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-11 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://szpitalkarowa.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalkarowa/demand/176351/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-11 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-09
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê Wykonawcê, w stosunku do którego zachodzi okoliczno¶æ, o której mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniachw zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 poz. 507), zwana dalej „UOBN”.
Zgodnie z art. art. 7 ust. 1 UOBN z postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy wyklucza Wykonawcê:
1) wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;
3) którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN.
Wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.
Zamawiaj±cy bêdzie weryfikowa³ przes³ankê wykluczenia, o której mowa w pkt 2 na podstawie:
a. Wykazów okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014
b. Listy Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych obejmuj±cej osoby i podmioty, wobec których s± stosowane ¶rodki, o których mowa w art. 1 UOBN.
Na potwierdzenie okoliczno¶ci z pkt 1 i 2 Wykonawca sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposa¿enie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i monta¿u systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 30 im. Powstañców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych do siedzib ZGN Wola.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomy¶lu
- 1/24. ZAKUP I DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH NA POTRZEBY STO£ÓWKI SZKOLNEJ ZESPO£U SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIA£EM NA CZʦCI
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 11 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 4 im. Miko³aja Kopernika w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 4 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 17 im. Krasnala Ha³aba³y w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
wiêcej: Warzywa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.