Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00418749/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zabytkowego budynku po szkole podstawowej
w miejscowości Faryny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Opcja Benedykta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385334955
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Immanuela Kanta 48/18
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-691
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 573074042
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@opcjabenedykta.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opcjabenedykta.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Fundacja
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zabytkowego budynku po szkole podstawowejw miejscowości Faryny
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b32bd182-c62d-41bc-99ab-aca2e723c1c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418749
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 829600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont i rewitalizacja zabytkowego, 100-letniego budynku szkoły w Farynach, na ośrodek do prowadzenia warsztatów, rekolekcji, konferencji i wystaw, prowadzonych przez Fundację „Opcja Benedykta”.
W ramach inwestycji zaplanowano wykonać roboty konieczne, celem odbudowy i zachowania zabytku. Zaplanowano prace związane z zabezpieczeniem, zachowaniem i utrwaleniem substancji zabytku, stabilizację konstrukcyjną części składowych zabytku i ich odtworzenie w zakresie niezbędnym dla zachowania tego zabytku, odtworzenie okien, zewnętrznych odrzwi, więźby dachowej, pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych, modernizację instalacji elektrycznej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, zakup i montaż instalacji przeciwwłamaniowej oraz przeciwpożarowej i odgromowej.
2. Zakres robót:
remont budynku szkoły – wymiana podłóg, tynków, ścian, montaż instalacji elektrycznych oraz wodno-kanalizacyjnych; remont pomieszczeń klasowych oraz strychu - ocieplenie dachu, położenie ścian i podłóg, wymiana okien strychowych, montaż drzwi, renowacja dwóch kominów; przebudowa klatki schodowej wraz z kurtyną p-poż.; wymiana okien w budynku na okna dostosowane do pierwotnej architektury budynku, zgodnie z sugestiami konserwatora zabytków oczyszczenie starej 100-letniej cegły na elewacji budynku.
3. Lokalizacja inwestycji: Faryny 61A, 12-114 Rozogi, gmina Rozogi
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną będącą załącznikiem nr 8 do SWZ, przedmiarami robót - zał. nr 9.1, 9.2, 9.3 do SWZ, projektem umowy - zał. nr 6 do SWZ, Decyzją nr 1/365/22 pozwolenia na budowę z dnia 12.07.2022 r. - zał. nr 10 do SWZ, zaleceniami konserwatora zabytków - załącznik nr 11 do SWZ.
5. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i innych dokumentów budowy,
2) roboty porządkowe
3) oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót, utrzymanie zaplecza budowy,
4) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z wydarzeniami losowymi, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, które to wypadki mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami,
5) odtworzenie uszkodzeń powstałych w wyniku prowadzenia prac związanych z realizacją zadania,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki z zastrzeżeniem, że materiały z rozbiórki nadające się do użytku lub ponownego wbudowania są własnością Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
32552600-3 - Domofony
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
71335000-5 - Badania inżynieryjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1019000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1902894,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1019000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZELBO Szczytno Gołąb Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7450000363
7.3.3) Ulica: Polna 14
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZELBO SZCZYTNO GOŁĄB SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZELBO SZCZYTNO GOŁĄB SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1019000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowych na potrzeby zadań realizowanych na przejściach granicznych znajdujących się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
- Dostawa podkładów higienicznych z wkładem chłonnym
- Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem (zewnętrzne i wewnętrzne).
- Dokumentacja techniczna wielobranżowa realizowana w ramach programu inwestycyjnego pod nazwą: "Utworzenie Centrum Chorób Serca u Dzieci w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji i poprowadzenia ośmiu jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- KWP Rzeszów budynek A - remont części pomieszczeń I piętra, wymiana stolarki
- Dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pasym ul. Słoneczna
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.