Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441079/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
- 2024/BZP 00500503/01 - Wynik z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń i wyposażenia medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierska 18
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-561
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wss.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-339e75ed-cd5c-4ef7-aa58-b506fa65f0981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń i wyposażenia medycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-339e75ed-cd5c-4ef7-aa58-b506fa65f098
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441079
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPZ/2650/52TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 462914,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wózki stanowiskowe OIT z wyposażeniem4.5.3.) Główny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
4.5.5.) Wartość części: 165000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Elektroniczny system drenażu klatki piersiowej4.5.3.) Główny kod CPV: 33141642-2 - Akcesoria do drenażu
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wibracyjny system do oczyszczania dróg oddechowych4.5.3.) Główny kod CPV: 33157400-9 - Medyczna aparatura oddechowa
4.5.5.) Wartość części: 51000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
łóżko do intensywnej terapii z wagą4.5.3.) Główny kod CPV: 33192150-8 - Łóżka terapeutyczne
4.5.5.) Wartość części: 29948 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USG mobilne do wizualizacji naczyń z ekranem mobilnym4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.5.5.) Wartość części: 214000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Myjnia ultradźwiękowa z koszem załadunkowym do narzędzi robotycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne
4.5.5.) Wartość części: 227448,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona oferta.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowych na potrzeby zadań realizowanych na przejściach granicznych znajdujących się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
- Dostawa podkładów higienicznych z wkładem chłonnym
- Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem (zewnętrzne i wewnętrzne).
- Dokumentacja techniczna wielobranżowa realizowana w ramach programu inwestycyjnego pod nazwą: "Utworzenie Centrum Chorób Serca u Dzieci w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji i poprowadzenia ośmiu jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wszechstronnego aparatu USG w tym doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją do badania jamy brzusznej
- Dostawa wyrobów sterylizacyjnych, plomb zabezpieczających, kontenerów bezobsługowych
- Dostawa myjni dezynfektora do narzędzi chirurgicznych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku wraz z wymianą obejmującą demontaż starego urządzenia
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów Miejskiego Ośrodka Zdrowia w Lubawie
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Przedsięwzięcie pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojowego, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.