Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00517526/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00538283/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00638810/01 - Wynik z dnia 2024-12-06
- 2024/BZP 00654249/01 - Wynik z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Obsługa prawna wybranych wydziałów w latach 2025-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.2.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.4.2.) Miejscowość: Gliwice
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532066
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00517526
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:
I.
Wykonawca powinien posiadać co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze jednostek administracji samorządowej lub rządowej:
Część I: Obsługa prawna wydziałów BUR, ED, GE, IN, KSP, OR, PP, SO, ZD i miejskich jednostek oświatowych w latach 2025-2027
Wykonawca, łącznie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
1) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie zamówień publicznych w jednostce zobowiązanej do stosowania Prawa zamówień publicznych,
2) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej i/lub ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
3) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie planowania przestrzennego,
4) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie ochrony zdrowia,
5) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w gminach oraz powiatach lub miastach na prawach powiatu w zakresie prawa oświatowego.
6) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie geodezji i kartografii,
Część II: Obsługa prawna wydziałów BOI, BR, AB, KD, KM, ŚR, UK i ZA w latach 2025-2027
Wykonawca, łącznie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
1) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie zamówień publicznych w jednostce zobowiązanej do stosowania Prawa zamówień publicznych,
2) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w starostwie powiatowym lub mieście na prawach powiatu w zakresie prowadzenia postępowania administracyjnego w oparciu o Prawo budowlane,
3) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
4) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w gminach lub powiatach lub miastach na prawach powiatu w zakresie ustaw związanych z ochrona środowiska.
Część III: Obsługa prawna wydziałów AUD, BRM, ED, FS, KS, KSP, PO, NA i ZD w latach 2025-2027
Wykonawca, łącznie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
1) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie tworzenia projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz jej zmian dla jednostki samorządu terytorialnego.
2) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie opracowania uchwały budżetowej miasta na prawach powiatu oraz jej zmian, a także sprawozdawczości budżetowej.
3) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie spraw związanych z nadzorem właścicielskim w jednostkach administracji samorządowej posiadających spółki z większościowym udziałem jst, których główne przedmioty działania obejmują co najmniej dwa z następujących zagadnień:
a) budownictwo mieszkaniowe,
b) prowadzenie inwestycji,
c) energetyka cieplna,
d) medycyna,
e) sport,
f) telekomunikacja,
g) wodociągi i kanalizacja,
h) transport publiczny,
i) gospodarowanie odpadami,
II.
W zakresie wymogów jakie spełnić musi Wykonawca wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą uprawniania radcy prawnego lub adwokata, mająca przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze jednostek administracji samorządowej lub rządowej, która będzie świadczyła obsługę prawną wydziałów. Osoba ta samodzielnie musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu obsługi prawnej oraz sporządzaniu pisemnych opinii prawnych dla jednostek administracji samorządowej lub rządowej.
Część I: Obsługa prawna wydziałów BUR, ED, GE, IN, KSP, OR, PP, SO, ZD i miejskich jednostek oświatowych w latach 2025-2027
A. W zakresie prowadzenia obsługi prawnej:
Wykonawca, który ubiega się o zamówienie musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobą, która łącznie w ciągu ostatnich 5 lat:
1) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie zamówień publicznych w jednostce zobowiązanej do stosowania Prawa zamówień publicznych,
2) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy
w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej i/lub ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
3) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie planowania przestrzennego,
4) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie ochrony zdrowia,
5) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w gminach oraz powiatach lub miastach na prawach powiatu w zakresie prawa oświatowego.
6) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie geodezji i kartografii,
B. W zakresie wydawania opinii:
Wykonawca, który ubiega się o zamówienie musi wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponować osobą, która łącznie sporządziła na rzecz jednostek administracji samorządowej lub rządowej po co najmniej 1-nej opinii prawnej w następującym zakresie:
1) ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
3) ustawy o pomocy społecznej,
4) ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
5) ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
6) ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
7) ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
8) ustawy o sporcie,
9) ustawy Kodeks pracy,
10) ustawy Karta Nauczyciela,
11) ustawy Prawo oświatowe,
12) ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,
13) ustawy o gospodarce nieruchomościami,
14) ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3.
Opinie te musiały być sporządzone w przeciągu maksymalnie 12 miesięcy licząc wstecz od dnia opublikowania niniejszego postępowania. Opinie sporządzone po dniu opublikowania niniejszego postępowania nie będą oceniane.
Część II: Obsługa prawna wydziałów BOI, BR, AB, KD, KM, ŚR, UK i ZA w latach 2025-2027
A. W zakresie prowadzenia obsługi prawnej:
Wykonawca, który ubiega się o zamówienie musi wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponować osobą, która łącznie w ciągu ostatnich 5 lat:
1) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie zamówień publicznych w jednostce zobowiązanej do stosowania Prawa zamówień publicznych,
2) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w starostwie powiatowym lub mieście na prawach powiatu w zakresie prowadzenia postępowania administracyjnego w oparciu o Prawo budowlane,
3) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
4) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w gminach lub powiatach lub miastach na prawach powiatu w zakresie ustaw związanych z ochrona środowiska.
B. W zakresie wydawania opinii:
Wykonawca, który ubiega się o zamówienie musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobą, która łącznie sporządziła na rzecz jednostek administracji samorządowej lub rządowej po co najmniej 1-nej opinii prawnej w następującym zakresie:
1) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
2) ustawy o ochronie przyrody,
3) ustawy o samorządzie gminnym,
4) ustawy Kodeks pracy,
5) ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
6) ustawy o odpadach,
7) ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
8) ustawy Prawo zamówień publicznych,
9) ustawy Prawo o ruchu drogowym,
10) ustawy o transporcie drogowym,
11) ustawy o kierujących pojazdami,
12) ustawy Prawo energetyczne,
13) ustawy o elektromobilności,
14) ustawa kodeks cywilny,
15) rozporządzeń wydanych na podstawie ustawy pzp,
16) ustawy o ochotniczych strażach pożarnych.
Opinie te musiały być sporządzone w przeciągu maksymalnie 12 miesięcy licząc wstecz od dnia opublikowania niniejszego postępowania. Opinie sporządzone po dniu opublikowania niniejszego postępowania nie będą oceniane.
Ciąg dalszy w pkt.5.8): Wykaz przedmiotowych środków dowodowych
Po zmianie:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:
I.
Wykonawca powinien posiadać co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze jednostek administracji samorządowej lub rządowej:
Część I: Obsługa prawna wydziałów BUR, ED, GE, IN, KSP, OR, PP, SO, ZD i miejskich jednostek oświatowych w latach 2025-2027
Wykonawca, łącznie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
1) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie zamówień publicznych w jednostce zobowiązanej do stosowania Prawa zamówień publicznych,
2) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej i/lub ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
3) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie planowania przestrzennego,
4) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie ochrony zdrowia,
5) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w gminach oraz powiatach lub miastach na prawach powiatu w zakresie prawa oświatowego.
6) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie geodezji i kartografii,
Część II: Obsługa prawna wydziałów BOI, BR, AB, KD, KM, ŚR, UK i ZA w latach 2025-2027
Wykonawca, łącznie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
1) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie zamówień publicznych w jednostce zobowiązanej do stosowania Prawa zamówień publicznych,
2) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w starostwie powiatowym lub mieście na prawach powiatu w zakresie prowadzenia postępowania administracyjnego w oparciu o Prawo budowlane,
3) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
4) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w gminach lub powiatach lub miastach na prawach powiatu w zakresie ustaw związanych z ochrona środowiska.
Część III: Obsługa prawna wydziałów AUD, BRM, ED, FS, KS, KSP, PO, NA i ZD w latach 2025-2027
Wykonawca, łącznie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
1) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie tworzenia projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz jej zmian dla jednostki samorządu terytorialnego.
2) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie opracowania uchwały budżetowej miasta na prawach powiatu oraz jej zmian, a także sprawozdawczości budżetowej.
3) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie spraw związanych z nadzorem właścicielskim w jednostkach administracji samorządowej posiadających spółki z większościowym udziałem jst, których główne przedmioty działania obejmują co najmniej dwa z następujących zagadnień:
a) budownictwo mieszkaniowe,
b) prowadzenie inwestycji,
c) energetyka cieplna,
d) medycyna,
e) sport,
f) telekomunikacja,
g) wodociągi i kanalizacja,
h) transport publiczny,
i) gospodarowanie odpadami,
II.
W zakresie wymogów jakie spełnić musi Wykonawca wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą uprawniania radcy prawnego lub adwokata, mająca przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze jednostek administracji samorządowej lub rządowej, która będzie świadczyła obsługę prawną wydziałów. Osoba ta samodzielnie musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu obsługi prawnej oraz sporządzaniu pisemnych opinii prawnych dla jednostek administracji samorządowej lub rządowej.
Część I: Obsługa prawna wydziałów BUR, ED, GE, IN, KSP, OR, PP, SO, ZD i miejskich jednostek oświatowych w latach 2025-2027
A. W zakresie prowadzenia obsługi prawnej:
Wykonawca, który ubiega się o zamówienie musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobą, która łącznie w ciągu ostatnich 5 lat:
1) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie zamówień publicznych w jednostce zobowiązanej do stosowania Prawa zamówień publicznych,
2) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy
w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej i/lub ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
3) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie planowania przestrzennego,
4) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie ochrony zdrowia,
5) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w gminach oraz powiatach lub miastach na prawach powiatu w zakresie prawa oświatowego.
6) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie geodezji i kartografii,
B. W zakresie wydawania opinii:
Wykonawca, który ubiega się o zamówienie musi wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponować osobą, która łącznie sporządziła na rzecz jednostek administracji samorządowej lub rządowej po co najmniej 1-nej opinii prawnej w następującym zakresie:
1) ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
3) ustawy o pomocy społecznej,
4) ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
5) ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
6) ustawy o obronie Ojczyzny
7) ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
8) ustawy o sporcie,
9) ustawy Kodeks pracy,
10) ustawy Karta Nauczyciela,
11) ustawy Prawo oświatowe,
12) ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,
13) ustawy o gospodarce nieruchomościami,
14) ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3.
Opinie te musiały być sporządzone w przeciągu maksymalnie 12 miesięcy licząc wstecz od dnia opublikowania niniejszego postępowania. Opinie sporządzone po dniu opublikowania niniejszego postępowania nie będą oceniane.
Część II: Obsługa prawna wydziałów BOI, BR, AB, KD, KM, ŚR, UK i ZA w latach 2025-2027
A. W zakresie prowadzenia obsługi prawnej:
Wykonawca, który ubiega się o zamówienie musi wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponować osobą, która łącznie w ciągu ostatnich 5 lat:
1) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie zamówień publicznych w jednostce zobowiązanej do stosowania Prawa zamówień publicznych,
2) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w starostwie powiatowym lub mieście na prawach powiatu w zakresie prowadzenia postępowania administracyjnego w oparciu o Prawo budowlane,
3) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
4) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w gminach lub powiatach lub miastach na prawach powiatu w zakresie ustaw związanych z ochrona środowiska.
B. W zakresie wydawania opinii:
Wykonawca, który ubiega się o zamówienie musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobą, która łącznie sporządziła na rzecz jednostek administracji samorządowej lub rządowej po co najmniej 1-nej opinii prawnej w następującym zakresie:
1) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
2) ustawy o ochronie przyrody,
3) ustawy o samorządzie gminnym,
4) ustawy Kodeks pracy,
5) ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
6) ustawy o odpadach,
7) ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
8) ustawy Prawo zamówień publicznych,
9) ustawy Prawo o ruchu drogowym,
10) ustawy o transporcie drogowym,
11) ustawy o kierujących pojazdami,
12) ustawy Prawo energetyczne,
13) ustawy o elektromobilności,
14) ustawa kodeks cywilny,
15) rozporządzeń wydanych na podstawie ustawy pzp,
16) ustawy o ochotniczych strażach pożarnych.
Opinie te musiały być sporządzone w przeciągu maksymalnie 12 miesięcy licząc wstecz od dnia opublikowania niniejszego postępowania. Opinie sporządzone po dniu opublikowania niniejszego postępowania nie będą oceniane.
Ciąg dalszy w pkt.5.8): Wykaz przedmiotowych środków dowodowych
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Obsługa sprzętem ciężkim poza zwałami węgla i placami składowymi z użyciem koparko-ładowarki kołowej z operatorem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica.
- wykonanie kompleksowego remontu wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazu w lokalach mieszkalnych nr 12,14, i 15 przy ul. Kozielskiej 13 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- 4WOG.1200.2712.22.2025 Roboty budowlane w podziale na 3 części
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w Ośrodku Konferencyjno-Szkoleniowym "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 13 przy ul. Rubinowej 16a w Gliwicach
- Sukcesywne dostawy kawy, herbaty i słodyczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU PRZY REALIZACJI ZADANIA "ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I WYPOSAŻENIEM"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji Projektu: Budowa Gminnego Centrum Ratownictwa w Maszewie
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.