eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁochówRemont części dachu SP nr 2 w Łochowie, termomodernizacja dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Gwizdałach - etap I i termomodernizacja dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Kamionnie -etap I.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części dachu SP nr 2 w Łochowie, termomodernizacja dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Gwizdałach – etap I i termomodernizacja dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Kamionnie –etap I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Łochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710371280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Pokoju 75

1.5.2.) Miejscowość: Łochów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-130

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256437855

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cuw.lochow.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminalochow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1aeb7b5b-5213-4f9f-b6e1-6f5677e72369

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Obsługa finansowa, kadrowo-płacowa, organizacyjna polegająca na wspólnej organizacji zamówień publicznych w trybie ustawy Pzp, obsługa prawna-jedn. obsługiwanych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont części dachu SP nr 2 w Łochowie, termomodernizacja dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Gwizdałach – etap I i termomodernizacja dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Kamionnie –etap I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aeb7b5b-5213-4f9f-b6e1-6f5677e72369

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047296/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont części dachu SP nr 2 w Łochowie, termomodernizacja dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Gwizdałach – etap I i termomodernizacja dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Kamionnie – etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443671

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.26.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 196898,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Remont części dachu SP nr 2 w Łochowie
Zakres prac obejmuje wymianę okien dachowych połaci północnej (dach nad biblioteką – połać północna)
a) Demontaż okien dachowych z kołnierzami typu kombi – 2 komplety po 4 okna każdy
b) Demontaż 3 szt. wyłazów dachowych
c) Rozbiórka blachy dachówkowej wokół wymienianych okien i wyłazów w zakresie niezbędnym do prawidłowego montażu stolarki, wraz z odtworzeniem pokrycia po montażu
d) Dostawa i montaż 8 kpl okien dachowych 78x118cm wraz z kołnierzami typu kombi, 3-szybowych, kolor od wewnątrz biały,
e) Dostawa i montaż 3 szt. wyłazów dachowych 54x83cm, 3-szybowych, kolor od wewnątrz biały
f) Wywóz i utylizację materiałów rozbiórkowych
g) Prace niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia konieczne do wykonania w oparciu o sztukę budowlaną i wiedzę techniczną

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja techniczna stanowiąca: Załącznik Nr 1 do SWZ – Dokumentacja techniczna dla części 1,
na którą składa się: Przedmiar oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
2) Załączony do SWZ przez Zamawiającego Przedmiar ma charakter informacyjny, pomocniczy i nie stanowi podstawy do ustalania wysokości wynagrodzenia. Wykonawca w ramach wynagrodzenia ma obowiązek wykonać prace nie ujęte w Przedmiarze robót, które można było przewidzieć na podstawie załączonej dokumentacji technicznej.
3) Wszystkie wymagania określone w dokumentacji technicznej stanowią wymagania minimalne a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) W przypadku, gdy w Dokumentacji technicznej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego wykonawcę jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów – należy traktować je jako rozwiązania przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych opisywanych w SWZ, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego w Rozdziale III ust. 4 pkt 7 SWZ. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
6) Wykonawca jest zobowiązany zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do
potrzebnego zastosowania. Wszystkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne muszą być w szczególności: tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki, o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji technicznej, muszą być kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą, spełniać
te same funkcje, spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż oraz posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne.
7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz załączonymi do niej
dokumentami, złożoną ofertą, obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną.
8) Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum 3 lata licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, maksymalnie 5 lat licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny
ofert zgodnie z Rozdziałem XV SWZ.
9) Opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają projektowane postanowienia umowy stanowiący
Załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 27809,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Termomodernizacja dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Gwizdałach – etap I
Etap I inwestycji obejmuje roboty na niższej części skrzydła południowego budynku szkoły
a) Rozebranie rynien i rur spustowych
b) Rozebranie pokrycia dachowego oraz obróbek blacharskich
c) Rozbiórka wyłazu dachowego
d) Rozbiórka czapek kominowych
e) Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych
f) Wykonanie nowych zbrojonych czapek kominowych
g) Montaż membrany dachowej o gramaturze min. 190g/m2
h) Przybicie kontrłat 50x25mm i łat 50x40mm z tarcicy zabezpieczonej przeciwogniowo i przeciwgrzybicznie
i) Montaż wyłazu dachowego o wymiarach minimum 54x86cm
j) Pokrycie dachu blachą dachówkową w kolorze Ral 8017 mat wraz z wykonaniem obróbek blacharskich
k) Montaż rynien i rur spustowych systemowych metalowych w kolorze ral 8017
l) Montaż 3 szt. kominków do wentylacji poddasza nieużytkowego oraz 4 szt. wywiewek kanalizacyjnych
m) Docieplenie stropu wełną mineralną wdmuchiwaną o wsp. Przenikania ciepła poniżej 0,39 – gr. warstwy 10cm

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja techniczna stanowiąca: Załącznik Nr 2 do SWZ – Dokumentacja techniczna dla części 2,
na którą składa się: Przedmiar oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
2) Załączony do SWZ przez Zamawiającego Przedmiar ma charakter informacyjny, pomocniczy i nie stanowi podstawy do ustalania wysokości wynagrodzenia. Wykonawca w ramach wynagrodzenia ma obowiązek wykonać prace nie ujęte w Przedmiarze robót, które można było przewidzieć na podstawie załączonej dokumentacji technicznej.
3) Wszystkie wymagania określone w dokumentacji technicznej stanowią wymagania minimalne a ich spełnienie jest
obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) W przypadku, gdy w Dokumentacji technicznej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego wykonawcę jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów – należy traktować je jako rozwiązania przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych opisywanych w SWZ, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego w Rozdziale III ust. 4 pkt 7 SWZ. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
6) Wykonawca jest zobowiązany zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do potrzebnego zastosowania. Wszystkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne muszą być w szczególności: tej
samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki, o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji technicznej, muszą być kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą, spełniać te same funkcje, spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż oraz posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne.
7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz załączonymi do niej dokumentami, złożoną ofertą, obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną.
8) Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum 3 lata licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, maksymalnie 5 lat licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SWZ.
9) Opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają projektowane postanowienia umowy stanowiący
Załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 83093,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Termomodernizacja dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Kamionnie – etap I
Etap I inwestycji obejmuje: termomodernizację dachu sali gimnastycznej
a) demontaż instalacji odgromowej wraz ze wspornikami
b) rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, kalenicy, kominów
c) wykonanie nowych obróbek blacharskich (murów ogniowych, kalenicy, kominów, pasa nadrynnowego) z blachy
ocynkowanej powlekanej
d) doklejenie istniejącej papy do murów ogniowych z przygotowaniem podłoża
e) demontaż istniejących wentylatorów, przedłużenie podstaw dachowych o wysokość izolacji i ponowny montaż wentylatorów dachowych
f) przygotowanie podłoża poprzez czyszczenie mechaniczne i gruntowanie gruntem asfaltowym oraz przyklejenie płyt styropianowych EPS 100 gr. 5cm laminowanych papą na klej poliuretanowy BITERM STICK PU lub równoważny, oraz pokrycie z papy termozgrzewalnej na włókninie poliestrowej PYE PV250 S52H wraz z wywinięciem papy na wierzch murów ogniowych, całość prac wykonana w oparciu o kompletny system dociepleń
g) wykonanie obróbek czapek kominów i wentylatorów dachowych papą termozgrzewalną PYE PV250 S52H
h) montaż instalacji odgromowej z prętów stalowych ocynkowanych śr. 8mm na wspornikach klejonych do pokrycia dachowego
i) wywóz i utylizację materiałów rozbiórkowych
j) prace towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz prawidłowej organizacji zaplecza budowy

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja techniczna stanowiąca: Załącznik Nr 3 do SWZ – Dokumentacja techniczna dla części 3,
na którą składa się: Przedmiar oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
2) Załączony do SWZ przez Zamawiającego Przedmiar ma charakter informacyjny, pomocniczy i nie stanowi podstawy do ustalania wysokości wynagrodzenia. Wykonawca w ramach wynagrodzenia ma obowiązek wykonać prace nie ujęte w Przedmiarze robót, które można było przewidzieć na podstawie załączonej dokumentacji technicznej.
3) Wszystkie wymagania określone w dokumentacji technicznej stanowią wymagania minimalne a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) W przypadku, gdy w Dokumentacji technicznej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego wykonawcę jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów – należy traktować je jako rozwiązania przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych opisywanych w SWZ, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego w Rozdziale III ust. 4 pkt 7 SWZ. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
6) Wykonawca jest zobowiązany zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do potrzebnego zastosowania. Wszystkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne muszą być w szczególności: tej
samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki, o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji technicznej, muszą być kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą, spełniać te same funkcje, spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż oraz posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne.
7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz załączonymi do niej dokumentami, złożoną ofertą, obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną.
8) Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum 3 lata licząc od dnia obustronnie
podpisanego protokołu odbioru końcowego, maksymalnie 5 lat licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SWZ.
9) Opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają projektowane postanowienia umowy stanowiący
Załącznik nr 13 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 85995,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Tym samym Zamawiający unieważnia postępowanie z uwagi, iż nie wpłynęła żadna oferta w postępowaniu
Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZHUB Rafałek Edward

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710057074

7.3.3) Ulica: Nowiny 27b

7.3.4) Miejscowość: Węgrów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZHUB Rafałek Edward

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710057074

7.3.3) Ulica: Nowiny 27b

7.3.4) Miejscowość: Węgrów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.