eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DeszcznoDowozy i odwozy osób niepełnosprawnych z terenu gminy Deszczno



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowozy i odwozy osób niepełnosprawnych z terenu gminy Deszczno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DESZCZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966935

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubuska 90

1.5.2.) Miejscowość: Deszczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-446

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariusz.florczak@deszczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.deszczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a4514be-96c7-468e-ad1a-f8bc6aca65be

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowozy i odwozy osób niepełnosprawnych z terenu gminy Deszczno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a4514be-96c7-468e-ad1a-f8bc6aca65be

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038635/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Dowozy i odwozy osób niepełnosprawnych z terenu gminy Deszczno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453276

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271.1.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie 30 osób niepełnosprawnych w tym 8 osób na wózkach inwalidzkich z terenu gminy Deszczno do Środowiskowego Domu Samopomocy w Brzozowcu wraz z zapewnieniem opieki przez osoby posiadające przygotowanie zawodowe do pracy osobami niepełnosprawnymi.
Dowóz w godzinach 7:30-9:30, odwóz 13:30-15:30, szacunkowo łącznie 240 km dziennie (od poniedziałku do piątku).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 382030,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie osób niepełnosprawnych z terenu gminy Deszczno do placówek oświatowych i szkolno - wychowawczych (m.in. do szkół, przedszkola) w Gorzowie Wielkopolskim, wraz z zapewnieniem opieki przez osoby posiadające przygotowanie zawodowe do pracy osobami niepełnosprawnymi.
Dowóz i odwóz do placówek:
Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego (OREW) ul. Walczaka 1a, 66-400 Gorzów Wielkopolski -2 dzieci, dowóz w godzinach 6:00-8:00, odwóz 13:55-16:15 (od poniedziałku do piątku);
Miejskiego Przedszkola Integracyjnego nr 9 „Na Zielonym Wzgórzu” ul. Widok 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski – 1 dziecko, dowóz w godzinach 6:00-8:00, odwóz 13:55-16:15 (od poniedziałku do piątku);
Zespołu Kształcenia Specjalnego nr 1 im. Karola Wojtyły ul. Dunikowskiego 5, 66-400 Gorzów Wielkopolski - 4 dzieci, dowóz w godzinach 6:00-8:00, odwóz 13:55-16:15 (od poniedziałku do piątku);
Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 im. Ambasadorów Praw Człowieka ul. Mościckiego 14, 66-400 Gorzów Wielkopolski – 7 dzieci dowóz w godzinach 6:00-8:00, odwóz 13:55-16:15 (od poniedziałku do piątku);
Szkoły podstawowej SOWA ul. Młyńska 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski – 1 dziecko, dowóz w godzinach 6:00-8:00, odwóz 13:55-16:15 (od poniedziałku do piątku).
Szacunkowo łącznie 125 km dziennie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 260259,26 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie 1 osoby niepełnosprawnej z terenu gminy Deszczno do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla Dzieci Słabosłyszących im. J. Tuwima ul. Grzymińska 6, 71-711 Szczecin, wraz z zapewnieniem opieki przez osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pracy osobami niepełnosprawnymi.
Szacunkowo łącznie w obie strony 240 km, (dowóz w poniedziałek, odwóz w piątek).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 81255,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357642,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357642,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357642,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523683008

7.3.3) Ulica: ŚCIECHÓW 12A

7.3.4) Miejscowość: Ściechów

7.3.5) Kod pocztowy: 66-433

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357642,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87305,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220449,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87305,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523683008

7.3.3) Ulica: ŚCIECHÓW 12A

7.3.4) Miejscowość: Ściechów

7.3.5) Kod pocztowy: 66-433

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87305,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.