Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00562409/01 - Wynik z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa trzech specjalistycznych zestawów do prowadzenie kontroli
na dużych akwenach wodnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Straż Rybacka w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510927720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Marszałka Józefa Piłudskiego 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 5232213
1.5.8.) Numer faksu: 89 5232723
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psr@uw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/panstwowa-straz-rybacka2
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa trzech specjalistycznych zestawów do prowadzenie kontroli
na dużych akwenach wodnych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcc4f1af-66e0-43b6-8949-564e6b563bd3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00222446/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup 3 specjalistycznych zestawów do prowadzenia kontroli na dużych akwenach wodnych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program "Fundusze Europejskie dla Rybactwa na lata 2021-2027"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dcc4f1af-66e0-43b6-8949-564e6b563bd33.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-dcc4f1af-66e0-43b6-8949-564e6b563bd3
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią rozdziału VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych osobowych jest Państwowa Straż Rybacka w Olsztynie,
10-575 Olsztyn, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9, reprezentowana przez: Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie, tel. 89 4232213,
email: psr@uw.olsztyn.pl.
1) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się
skontaktować pod adresem e-mail: psr@uw.olsztyn.pl.
2) Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego PSR.272.3.2024 – PSR.3144.1.2024 „Dostawa trzech specjalistycznych zestawów do prowadzenie kontroli na dużych akwenach wodnych” Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie ustawy PZP.
3) Dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, między innymi Krajowej Izbie Odwoławczej w ramach
prowadzenia postępowania odwoławczego.
4) Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji wskazanych
w pkt.2 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
5) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, tj. ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego.
6) Posiadają Państwo prawo do:
- dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania*,
- złożenia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.
Żądanie ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
Zamawiający dodatkowo informuje, że:
1) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany
do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem
w postępowaniu. Do obowiązków tych nalezą m.in. obowiązki wynikające z RODO,
w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób
fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał.
Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
2) Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art.14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane
pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których
mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W związku z powyższym Zamawiający oczekuje, że Wykonawca złoży oświadczenie
o treści:
"Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu."
(Wykonawca nie musi składać ww. oświadczenia w przypadku, gdy nie przekazuje danych
osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania
obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: PSR.272.6.2024-PSR.3144.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia będzie dostawa do siedziby zamawiającego:
1/ jednego zestawu składającego się z:
a) aluminiowej łodzi motorowej o wym. 460-520 z dodatkowym wyposażeniem,
b) silnika zaburtowego o mocy co najmniej 60KM,
c) przyczepy podłodziowej dostosowanej do przewozu w/w łodzi,
2/ dwóch zestawów składających się z:
a) aluminiowej łodzi motorowej o wym. 420-460 z dodatkowym wyposażeniem,
b) silnika zaburtowego o mocy co najmniej 40KM,
c) przyczepy podłodziowej dostosowanej do przewozu w/w łodzi,
fabrycznie nowych, nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich, rok produkcji co najmniej 2023 o następujących parametrach i wyposażeniu:
AD 1/
• dotyczących łodzi aluminiowej:
a/ łódź z dnem w kształcie V, łódź w kolorze: preferowany zielony,
b/ konstrukcja łodzi spawana lub klejona z komorami wypornościowymi wypełnionymi nienasiąkliwym materiałem,
c/ kategoria projektowa: C/D,
d/długość: od 460 cm do 520 cm,
e/ maksymalna załoga: co najmniej 4 osoby,
f/ pawęż do silnika z długą stopą,
g/ maksymalna moc silnika: co najmniej 60 KM,
h/ podwójna konsola sterownicza – pulpit sternika, w skład którego wchodzą co najmniej:
- reling konsoli,
- szyba czołowa konsoli z tworzywa sztucznego,
- kierownica,
- przekładnia kierownicza,
- sterociąg,
- przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody,
- siedziska przed konsolą (dla 2 osób),
i/ podłoga łodzi zabezpieczona przed poślizgiem,
j/ oświetlenie nawigacyjne przystosowane do żeglugi nocnej,
k/ automatyczna pompa zęzowa, spust wody,
l/ co najmniej 4 knagi cumownicze,
ł/ relingi burtowe,
m/ elektryczny panel sterowniczy oraz instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu do panelu sterowniczego, akumulatora, silnika i głównego wyłącznika prądu),
n/ akumulator usytuowany w części dziobowej,
o/ rolka dziobowa oraz ucho dziobowe,
p/ podnoszony stolik na konsoli sterowniczej lub burcie,
r/ ławka rufowa z bakistą rufową z klapą aluminiową, wentylacją i spływem podsilnikowym,
s/ dodatkowe bakisty (schowki),
t/ siedziska (ławki) dla załogi,
u/ para wioseł,
w/ gwarancja na łódź: co najmniej 2 lata;
• dotyczących silnika zaburtowego z osprzętem:
a/ maksymalna moc: co najmniej 60 KM,
b/ długa kolumna,
c/ elektroniczny wtrysk paliwa,
d/ trym elektro-hydrauliczny,
e/ zegary: obrotomierz oraz zegar trymu,
f/ manetka wraz ze stacyjką,
g/ zbiornik paliwa,
h/ gwarancja: co najmniej 2 lata;
• dotyczących przyczepy podłodziowej:
a/ przyczepa o DMC 1000kg o wymiarach dostosowanych do oferowanej łodzi,
b/ ramy przyczepy ocynkowane i malowane proszkowo,
c/ układ jezdny składający się z resora oraz amortyzatora, koła co najmniej 13 calowe,
oś hamowana,
d/ zaczep kulowy co najmniej 1000KG,
e/ dziobnica z wyciągarką,
f/ 2 rolki kilowe,
g/ 4 rolki boczne podwójne,
h/ wózek slipowy,
i / wodoszczelne piasty,
j/ demontowalna belka oświetleniowa,
k/ koło podporowe z obejmą,
l/ koło zapasowe,
m/ co najmniej dwa pasy transportowe,
n/ gwarancja: co najmniej 2 lata.
AD 2/
• dotyczących łodzi aluminiowej:
a/ łódź z dnem w kształcie V, łódź w kolorze: preferowany zielony
b/ konstrukcja łodzi spawana lub klejona z komorami wypornościowymi wypełnionymi nienasiąkliwym materiałem,
c/ kategoria projektowa: C/D,
d/długość: od 420 cm do 460 cm,
e/ maksymalna załoga: co najmniej 4 osoby,
f/ pawęż do silnika z długą stopą,
g/ maksymalna moc silnika: co najmniej 40 KM,
h/ podwójna konsola sterownicza – pulpit sternika, w skład którego wchodzą co najmniej:
- reling konsoli,
- szyba czołowa konsoli z tworzywa sztucznego,
- kierownica,
- przekładnia kierownicza,
- sterociąg,
- przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody,
- siedziska przed konsolą (dla 2 osób),
i/ podłoga łodzi zabezpieczona przed poślizgiem,
j/ oświetlenie nawigacyjne przystosowane do żeglugi nocnej,
k/ automatyczna pompa zęzowa, spust wody,
l/ co najmniej 4 knagi cumownicze,
ł/ relingi burtowe,
m/ elektryczny panel sterowniczy oraz instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu do panelu sterowniczego, akumulatora, silnika i głównego wyłącznika prądu),
n/ akumulator usytuowany w części dziobowej,
o/ rolka dziobowa oraz ucho dziobowe,
p/ podnoszony stolik na konsoli sterowniczej lub burcie,
r/ ławka rufowa z bakistą rufową z klapą aluminiową, wentylacją i spływem podsilnikowym,
s/ dodatkowe bakisty (schowki),
t/ siedziska (ławki) dla załogi,
u/ para wioseł,
w/ gwarancja na łódź: co najmniej 2 lata;
• dotyczących silnika zaburtowego z osprzętem:
a/ maksymalna moc: co najmniej 40 KM,
b/ długa kolumna,
c/ elektroniczny wtrysk paliwa,
d/ trym elektro-hydrauliczny,
e/ zegary: obrotomierz oraz zegar trymu,
f/ manetka wraz ze stacyjką,
g/ zbiornik paliwa,
h/ gwarancja: co najmniej 2 lata;
• dotyczących przyczepy podłodziowej:
a/ przyczepa o DMC 1000kg o wymiarach dostosowanych do oferowanej łodzi,
b/ ramy przyczepy ocynkowane i malowane proszkowo,
c/ układ jezdny składający się z resora oraz amortyzatora, koła co najmniej
13 calowe, oś hamowana,
d/ zaczep kulowy co najmniej 1000KG,
e/ dziobnica z wyciągarką,
f/ 2 rolki kilowe,
g/ 4 rolki boczne podwójne,
h/ wózek slipowy,
i / wodoszczelne piasty,
j/ demontowalna belka oświetleniowa,
k/ koło podporowe z obejmą,
l/ koło zapasowe,
m/ co najmniej dwa pasy transportowe,
n/ gwarancja: co najmniej 2 lata.
Wszystkie w/w urządzenia powinny posiadać wymagane atesty i świadectwa homologacyjne oraz instrukcję obsługi w języku polskim, w tym dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji.
Dostarczone zestawy powinny być skompletowane, sprawdzone pod względem technicznym i gotowe do natychmiastowego użycia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42111100-1 - Silniki zewnętrzne do napędzania łodzi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34522000-2 - Łodzie rekreacyjne i sportowe
34223300-9 - Przyczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami
ustawy PZP. Zamawiający wybierze ofertę, najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.
Najkorzystniejsza oferta to oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości
do ceny lub kosztu lub oferta z najniższą ceną lub kosztem.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to,
ze dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów
oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą
ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną
lub najniższym kosztem, a jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w taki sposób,
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę
lub koszt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
0 udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniuz postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(t.j. Dz.U. z 2024 roku poz.507).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust.1 pkt. 1 i 2 oraz 4 ustawy PZP, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenia Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 594),
z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej same] grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:1) specyfikacje techniczne oferowanych przez wykonawcę zestawów (łodzi, silników, przyczep) z uwzględnieniem dodatkowego wyposażenia zawierające co najmniej wszystkie wymagania określone w rozdziale V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA;
2) specyfikacje, o których mowa w pkt.1 należy załączyć do formularza ofertowego – załącznik nr 1 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na dostarczony sprzęt.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie (formularz ofertowy – załącznik nr 1 do niniejszej SWZ) wykaz warsztatów (co najmniej jednego dla każdego rodzaju dostarczanego sprzętu), w tym w pierwszej kolejności położonych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem
umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy wyłącznie w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i w zakresie określonym poniżej:1) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ,
2) zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia niniejszej umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania niniejszej umowy zgodnie z SWZ,
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia Stron,
4) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
5) zaistnienia przyczyn niezależnych od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można było uniknąć, ani im zapobiec.
2. Podstawą do dokonania zmian, o których jest mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez drugą Stronę.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-17 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 28 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1501N relacji Brąswałd - Dywity na odcinku około 0,95 km
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1464N relacji Klebark Wielki - Patryki od km 8+650 do km 8+800.
- Dostawa owoców i warzyw do DPS Kombatant
- Sukcesywne dostawy akumulatorów samochodowych.
- Dostawa zestawów do operacji przepuklin, laparoskopii i mocowania siatki
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni ruchu drogowego do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej niezbędnych do przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T
- Dostawa sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niemstowie
- Zakup i dostawa naczepy do samochodu ciężarowego typu "ruchoma podłoga"
więcej: Przyczepy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.