Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii cieplnej do budynku Domu Pomocy Społecznej w Pucku
przy ul. A. Majkowskiego 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pucki - Dom Pomocy Społecznej w Pucku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: A. Majkowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpspuck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpspuck.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi opiekuńcze, wspomagające, bytowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii cieplnej do budynku Domu Pomocy Społecznej w Puckuprzy ul. A. Majkowskiego 3
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16a06f9f-e4dc-4955-86fb-d3ee99640608
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066955/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy ciepła z sieci ciepłowniczej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Świadczenie usługi dostawy i dystrybucji energii cieplnej do budynku Zamawiającego może być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę. Obiekt Zamawiającego jest podłączony do infrastruktury sieciowej (sieci ciepłowniczej) Wykonawcy. W związku z powyższym jest to jedyny możliwy Wykonawca zamówienia publicznego w zakresie dostawy obejmującej sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii cieplnej. Mając powyższe na uwadze skorzystano z uprawnień przewidzianych w ustawie i zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie
z art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku, gdy dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze jeżeli
nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.DTG-A.33-02/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii cieplnej (sprzedaż i dystrybucja) na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej do budynku przy ul. A. Majkowskiego 3 w Pucku
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny
09321000-5 - Gorąca woda
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pucka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5870200062
7.3.4) Miejscowość: Puck
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PUCKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PUCKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2025-09-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Ceny netto kształtują się następująco:
a) z rekompensatą - (od dnia 01.10.2024r. do dnia 31.12.2024r.):
• cena za zamówioną moc cieplną (rata miesięczna) 22.452,55 zł/MW netto
• stawka stała opłaty za usługi przesyłowe (rata miesięczna) 1.117,53 zł/MW netto
• cena ciepła 85,12 zł/GJ netto
• stawka zmienna opłaty za usługi przesyłowe 21,40 zł/GJ netto
b) z rekompensatą (od dnia 01.01.2025r. do dnia 30.06.2025r.):
• cena za zamówioną moc cieplną (rata miesięczna) 25.382,53 zł/MW netto
• stawka stała opłaty za usługi przesyłowe (rata miesięczna) 1.117,53 zł/MW netto
• cena ciepła 96,22 zł/GJ netto
• stawka zmienna opłaty za usługi przesyłowe 21,40 zł/GJ netto
c) bez rekompensaty (od dnia 01.07.2025r. do dnia 30.09.2025r.):
• cena za zamówioną moc cieplną (rata miesięczna) 26.874,43 zł/MW netto
• stawka stała opłaty za usługi przesyłowe (rata miesięczna 1.117,53 zł/MW netto
• cena ciepła 101,88 zł/GJ netto
• stawka zmienna opłaty za usługi przesyłowe 21,40 zł/GJ netto
Rekompensata – ograniczenie wzrostu cen ciepła dla odbiorców
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Dostawa wraz z montażem i instalacją oprogramowania multimedialnego oraz dostawa zabawek na potrzeby przedszkoli w Gminie Puck w związku z realizacją projektu w podziale na II części.
- Sukcesywne dostawy jednorazowych wyrobów medycznych,
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Józefa Dambka w Leśniewie w podziale na 9 części.
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Adaptacja sali konferencyjnej w budynku Gminy Puck
- Przebudowa i remont budynku gminnego Dom Kaszubski - Rewaloryzacja Domu Pomorskiego - klubu kultury w Swarzewie.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Starcza
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z o.o.
- Dostawa energii elektrycznej wraz z dystrybucją
- Dostawa energii cieplnej dla Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo na rok 2025
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i jednostek podległych SPZOZ w Myszkowie
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r. dla Instytutu Dendrologii PAN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.