eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy"Ochronę obiektów stanowiących własność firmy Master Odpady i Energia Sp. z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Ochronę obiektów stanowiących własność firmy Master Odpady i Energia Sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lokalna 11

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 327070103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka Gminna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ochronę obiektów stanowiących własność firmy Master Odpady i Energia Sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33902f9e-13ca-4b40-8dad-a5fcab967662

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544582

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/997877

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. Opis sposobu przygotowania ofert oraz dokumentów wymaganych przez zamawiającego w SWZ

1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3. Oferta powinna być:
a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
6. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy p.z.p., nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
7. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego Wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez podwykonawcę.
9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszelkie informacje na temat RODO znajdują się na stronie internetowej Spółki pod adresem www.master.tychy.pl w zakładce RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OM/10/2024 r.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony mienia i osób na terenie obiektów stanowiących własność firmy MASTER - Odpady i Energia Sp. z o. o. zlokalizowanych w Tychach przy ul. Lokalnej 11 w następującym zakresie:

1. Wykonawca zainstaluje na własny koszt, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w obiekcie w minimum 5 miejscach wyznaczonych przez zamawiającego elektroniczny system kontroli pracy pracowników ochrony umożliwiający stały nadzór realizacji cyklicznych obchodów, a raporty miesięczne kontroli pracy pracowników ochrony Wykonawca będzie udostępniał upoważnionemu pracownikowi MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. po zakończonym miesiącu.
2. Wykonawca będzie posiadał aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
3. Wykonawca zainstaluje na własny koszt, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy w obiekcie kasy i budynku administrowania składowiskiem następujących urządzeń służących do sygnalizacji włamania i napadu:
1) zasilacz buforowy – 2 sztuki,
2) radiolinia RA – 200 – 1 sztuka,
3) radiolinia Gorke – 1 sztuka,
4) pilot Gorke – 1 sztuka,
5) obudowa centrali – 2 sztuki,
6) akumulator centrali 7 Ah – 2 sztuki,

Wykaz sprzętu można zastąpić innymi urządzeniami o równoważnych parametrach.

4. Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony będzie należało:
1) umiejętność obsługi zainstalowanego w MASTER– Odpady i Energia Sp. z o.o. Systemu Sygnalizacji Pożaru (opartego o centralę Flex ES, Esser IQ8 Control), integratora systemu pożarowego – GEMOS. Systemu telewizji przemysłowej CCTV Geutebrück w tym termowizji, systemu gaszenia pianą opartej na centrali Esser 8100, ponadto umieć obsłużyć system alarmowy SATEL.
2) prowadzenie działań zapobiegającym wykroczeniom przeciwko mieniu oraz przeciwko osobom,
3) stałe monitorowanie i dozór kamer zainstalowanych w dyżurce na terenie obiektu,
4) stałego monitorowania i dozoru MZKZOK oraz Składowiska odpadów wraz z terenami przyległymi,
5) dozór budynku administracyjnego, pomieszczenia wagowego w zakresie ochrony przed włamaniem, kradzieżą zniszczeniem mienia oraz przed wejściem na ich teren osób nieupoważnionych,
6) zabezpieczenie obiektów w przypadku powstania zagrożenia tj. pożaru, zalania, wodą lub innych awarii. W przypadku powstania awarii powiadomienie odpowiednich służb oraz zamawiającego zgodnie dokumentem „Obłożenie tygodniowe”,
7) pracownicy Wykonawcy pełniący ochronę zobowiązani są do przestrzegania regulaminów wewnętrznych Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia oraz zachowania tajemnicy informacji, w której posiadanie weszli w związku z pełnieniem ochrony, w tym w szczególności wyrywkowej kontroli poprzez okazanie zawartości posiadanych toreb, plecaków etc. przez osoby wchodzące na teren/wychodzące z terenu Zamawiającego,
8) pełnienie obowiązków portiera w szczególności prowadzenie punktu informacji, pilnowanie pracowników, aby wchodzili jednym wyznaczonym przez zamawiającego wejściem, kierowanie klientów, osób do odpowiedniego pracownika spółki,
9) w miarę możliwości pilnowanie porządku przed budynkiem oraz na parkingu wewnętrznym, w tym uniemożliwianie parkowania osobom nieuprawnionym,
10) prowadzenie ewidencji czasu pracy osób wykonujących nieodpłatną kontrolowaną pracę na cele społeczne, zabezpieczenie alkomatu Zamawiającego w bezpiecznym miejscu i udostępnienie urządzenia na każde żądanie osoby wskazanej przez Zamawiającego jako osoby uprawnionej do przeprowadzania kontroli trzeźwości,
11) wydawanie, odbiór i prowadzenie ewidencji kluczy,
12) bieżąca kontrola pracowników znajdujących się na terenie obiektów Spółki,
13) bieżące informowanie zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników zamawiającego, - zapewnienie grupy interwencyjnej 24 h na dobę w tym święta z czasem reakcji do 10 minut,
14) aktywowanie i dezaktywowanie systemów sygnalizacji włamaniowej, napadu lub pożaru,
15) nadzór nad urządzeniami alarmowymi, ostrzegawczymi znajdującymi się na terenie obiektów stanowiących własność zamawiającego,
16) wykonywanie innych zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia w zakresie wskazanym przez zamawiającego,
17) ustalenie uprawnień do przebywania na terenie zakładu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień wezwanie do ich opuszczenia,
18) pracownicy Wykonawcy muszą być przeszkoleni, posiadać jednolite ubrania umożliwiające ich identyfikację,
19) pracownicy ochrony muszą posiadać legitymacje, identyfikatory ze zdjęciem,
20) Wykonawca przedłoży przed podpisaniem umowy listę z wykazem osób które będą świadczyły usługę, każdorazowa zmiana składu osobowego będzie wymagała pisemnej zgody zamawiającego,
21) pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania zasad BHP, p.poż. oraz dyscypliny pracy,
22) podejmowanie doraźnych, niezbędnych środków w celu zabezpieczenia składowiska przed wadliwym funkcjonowaniem urządzeń – pomp,
23) dozór centralki alarmowej
24) ilość pracowników oraz godziny pracy pracowników ochrony niezbędnych do realizacji zamówienia:
a) od poniedziałku do piątku:
i. całodobowo 2 pracowników – monitoring, obsługa centrali p.poż. i obchody – ul. Lokalna 11
ii. od godziny: 5:30 do godziny 18:00 – 1 pracownik – biuro informacja – ul. Lokalna 11
iii. od godziny 13:00 do godziny: 6:00 – brama nr 2 - Składowisko
b) w soboty, niedziele i święta:
i. całodobowo przez 3 pracowników ochrony w tym: 2 osoby na MZKZOK przy ul. Lokalnej 11 i 1 osoba na Składowisku odpadów.
Wykonawca zapewni wsparcie przez wszystkie dni tygodnia, 24 godziny na dobę, co najmniej 3-osobowej grupy interwencyjnej wyposażonej w radiową łączność z pracownikami z ochrony.
Wykonawca zapewni pracownikom ochrony środki łączności bezprzewodowej wewnętrznej oraz środki łączności alarmowej zewnętrznej.
Wykonawca musi dysponować całodobowym Centrum Monitorowania Sygnałów Alarmowych, obsługującym system łączności radiowo – bezprzewodowy, pozwalającym na ciągłe przyjmowanie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego i natychmiastowy kontakt telefoniczny i/lub radiowy z pracownikami Zamawiającego i grupą interwencyjną.

Wszystkie w/w osoby muszą być zatrudnione na umowę o pracę, Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie do oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w niniejszym punkcie do 3 % wartości zamówienia podstawowego w przypadku konieczności ochrony dodatkowych miejsc na terenie firmy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 • Cena
• Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga

• gdzie:
• - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
• - Cof - cena podana w ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

I. Ponadto, o udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada:
- Dokument potwierdzający posiadanie zezwolenia na wykonywanie działalności w postaci ważnej koncesji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.

3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 złotych

4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże:
 należycie wykonał w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących podobnych usług:
- co najmniej 2 usług polegających na ochronie osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł – netto – każda.
Wykaże, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
co najmniej 2 grupami interwencyjnymi z minimalną ilością 2 osób na grupę z czego pracownicy grupy interwencyjnej (ogółem minimum 4 pracowników) muszą posiadać wpis na listę wykwalifikowanych pracowników ochrony oraz być zatrudnionymi w ramach umowy o pracę.
W wykazie Wykonawca ma obowiązek podać typy pojazdów oraz nr rejestracyjne,
co najmniej 15 pracownikami ochrony – umowa o pracę

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835):

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
c. Dokument potwierdzający posiadanie zezwolenia na wykonywanie działalności w postaci ważnej koncesji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.

d. Opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
e. wykaz usług – załącznik nr 4
f. wykaz osób – załącznik nr 5
g. wykaz narzędzi – załącznik nr 6

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 – SWZ – Załącznik nr 2.
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale V pkt II SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie.
3. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1,5 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne/usługi/dostawy wykonują poszczególny Wykonawcy.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami zawartymi w umowie stanowiącej załącznik do niniejszego postępowania

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa OpenNexus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-22 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkie dokumenty oraz zapytania należy składać wyłącznie poprzez Platformę Zakupową OpenNexus

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.