Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00428072/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlano-konserwacyjnych na rowach, zbiornikach retencyjnych, stawie, urządzeniu wodnym, na terenie Miasta Poznania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlano-konserwacyjnych na rowach, zbiornikach retencyjnych, stawie, urządzeniu wodnym, na terenie Miasta Poznania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f9a70cc-3012-4ed1-8d36-3115a1bea268
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546781
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Roboty budowlano-konserwacyjne na rowach na terenie miasta Poznania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428072
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.82.2024.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210300,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-konserwacyjnych na rowach, zbiornikach retencyjnych, stawie, urządzeniu wodnym, na terenie Miasta Poznania. Przedmiot zamówienia składa się z:
1) wykonania prac konserwacyjnych na:
‒ urządzeniu wodnym rowie Wa-10 (Wierzbak) na odcinku od ul. Szczawnickiej do km 7+060 (granica miasta Poznania) z wyłączeniem odcinka rurociągów na terenie zakładu RPC Bebo Polska Sp. z o. o. (rejon ulic: Szarych Szeregów - Urszuli Leduchowskiej),
‒ urządzeniu wodnym rowie WA-10-1
‒ zbiorniku retencyjny nr 1 przy ul. Szczawnickiej
‒ zbiorniku retencyjny nr 2 przy Druskiennickiej
‒ zbiorniku retencyjny – staw „Folwark Podolany” przy ul. M. Rożka
2) wydłużenia opaski zabezpieczającej koryto rowu Wa-10 w rejonie ulic G. Konatkowskiej - Z. Zaleskiego polegającego na remoncie obustronnego ubezpieczenia skarpowego odcinka rowu Wa-10 (Wierzbak) w postaci wydłużenia istniejącej betonowej opaski zabezpieczającej na długości 34 m wraz z naprawą umocnień dna i skarp koryta rowu na długości ok. 40 mb na odcinku od km 5+330 do km 5+364 w rejonie ul. Zygmunta Zaleskiego - ul. Gertrudy Konatkowskiej
w Poznaniu (działka o nr ewid. 27, ark. 02, obr. 28 Podolany).
3) usunięcia roślin (trzciny pospolitej) z wód i brzegu Stawu nr 1 w Parku Sołackim
i konserwacji brzegów Stawu nr 1 w Parku Sołackim w Poznaniu poprzez wycięcie roślin (trzciny pospolitej) z dna i skarp, w granicach działki o nr ewid. 1/4, ark. 40, obr. 20 Golęcin.
4) wykonania prac konserwacyjnych na urządzeniu wodnym Skórzynka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242904,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242904,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242904,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRENBUD ZAKŁAD USŁUG MELIORACYJNYCH I KANALIZACYJNYCH HENRYK PACZKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7810026650
7.3.3) Ulica: ul. Jasne Błonie 3
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-602
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242904,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Realizacja Przedmiotu Umowy, o którym mowa w pkt 1 – 2, 4 Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1 do umowy) –
w terminie do 90 dni od zawarcia umowy,
2) Realizacja Przedmiotu Umowy, o którym mowa w pkt 3 Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1 do umowy) – w
terminie od 15.10.2024 r. do 10.12.2024 r.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa worków do moczu, zestawów do lewatyw, rękawic ochronnych, mydła i płynu dezynfekujacego do myjni chirurgicznych
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA ROZBIÓRCE I BUDOWIE OBIEKTU MOSTOWEGO NR 3 NA CYTADELI [POZNAŃ]
- Sukcesywne dostawy farb, artykułów malarskich i impregnatów, dla Oddziałów Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
- Świadczenie usług cateringowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
- Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Przebudowa mostu nad Kanałem Młynówka w ciągu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacją zadania
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- "Zakup i montaż wiat przystankowych z OZE"
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórzone postępowanie.
- Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.