Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00478057/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.:
„Termomodernizacja budynków Gminy Miasto Świdnica pełniących funkcje oświatowe (...)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9743891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Termomodernizacja budynków Gminy Miasto Świdnica pełniących funkcje oświatowe (...)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bee22dc0-4571-4e44-a961-1b1d4b2403db
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048602/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 "Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych (…) "Termomodernizacja budynków (...) pełniących funkcje oświatowe: budynku A i C Szkoły Podstawowej nr 4 w Świdnicy...)."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478057
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-98/IX/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia będzie polegał na świadczeniu usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynków Gminy Miasto Świdnica pełniących funkcje oświatowe: budynku A i C Szkoły Podstawowej nr 4 w Świdnicy przy ul. Marcinkowskiego 4-6”.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi:
a) Dokumentacja opracowana przez firmę Usługi Projektowe mgr inż. arch. Adam Mądrzak, Boleścin 49d, 58-100 Świdnica
Przedmiotowa dokumentacja obejmuje: Projekt Architektoniczno-Budowlany, Projekt techniczny – architektura, Projekt Techniczny – Instalacje sanitarne, Projekt techniczny – Instalacje elektryczne, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót oraz Audyt energetyczny dla budynku „A” oraz Audyt energetyczny dla budynku „C”.
b) Zakres prac:
- Roboty budowlano – montażowe,
- Roboty dekarskie,
- Roboty murarskie,
- Roboty tynkarskie,
- Roboty posadzkarskie,
- Roboty malarskie,
- Roboty izolacyjne,
- Roboty elektryczne,
- Roboty stolarskie.
3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zespół osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane, w tym:
- Koordynatora - Inspektora w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- Inspektora w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- Inspektora instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
4. Dokumentacja w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydział Przetargów i Inwestycji Miejskich – pok. 108.
5. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków zewnętrznych z „Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027”.
6. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy pełny zakres czynności określonych w art. 25 ustawy z dnia 7.07.1994 roku - Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725), w tym:
1) Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej będzie Koordynatorem zespołu Inspektorów nadzoru,
2) kontrola budowy w trakcie trwania robót budowlanych nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu oraz na każde dodatkowe wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy, najpóźniej w dniu następnym,
3) udział w naradach koordynacyjnych i odbiorach,
4) udział w odbiorze końcowym,
5) przeprowadzanie przez Wykonawcę rad budowy; w częstotliwości wg potrzeb procesu inwestycyjnego w toku, ale minimum raz w tygodniu,
6) sporządzanie protokołów ze spotkań - rad budowy i bieżącego przekazywania ich Zamawiającemu,
7) kontrola rzeczowo-finansowa wykonywanych robót budowlanych oraz czuwanie nad terminową i finansową realizacją robót, w tym kontrola postępu robót w stosunku do harmonogramu realizacji robót budowlanych,
8) informowanie Zamawiającego o przebiegu robót oraz o wszelkich zagrożeniach wynikłych w trakcie realizacji robót budowlanych,
9) informowanie Zamawiającego o pojawiających się na budowie podwykonawcach,
10) opiniowanie na piśmie zasadności ewentualnego wykonania podobnych robót budowlanych wnioskowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych w terminie 3 dni od daty otrzymania wniosku,
11) czynny udział przy uzgadnianiu z projektantem ewentualnego wykonania podobnych robót budowlanych, sprawdzenie zasadności oraz weryfikacja podobnych robót budowlanych,
12) powiadomienie Zamawiającego o konieczności wykonania robót w sposób odmienny od zatwierdzonej dokumentacji projektowej,
13) wykonanie inwentaryzacji robót w toku, w przypadku przerwania robót w trakcie ich realizacji, w sytuacji upadłości Wykonawcy robót budowlanych lub odstąpienia od umowy,
14) sprawdzenie pełniej dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę robót budowlanych w terminie 10 dni od dnia otrzymania dokumentacji, jednak nie później niż na dzień przed odbiorem końcowym robót,
15) proponowanie Zamawiającemu niezbędnych działań mających na celu zniwelowanie ewentualnych opóźnień w robotach budowlanych,
16) współpraca z Wykonawcą robót budowlanych w celu uniknięcia lub zredukowania skutków ewentualnych wydarzeń i okoliczności, które mogą mieć wpływ na jakość robót, wzrost wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych lub planowaną datę zakończenia, sprawdzanie rozliczeń budowy,
17) udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji udzielanej przez Wykonawcę robót budowlanych. Przeglądy gwarancyjne będą wykonywane nie rzadziej niż raz w roku. Inspektor Nadzoru jest także zobowiązany do stawiennictwa się w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego lub użytkownika, na każde zawiadomienie otrzymane od Zamawiającego lub użytkownika w okresie gwarancyjnym wykonanych robót budowlanych przez Wykonawcę.
2. Budynek w trakcie realizacji robót budowlanych jest stale użytkowany. Z wyjątkiem okresu wakacji i dni wolnych. Inspektor Nadzoru powinien dopilnować Wykonawcę, aby organizował i realizował roboty budowlane, tak by umożliwić swobodny dostęp do obiektu i bezpieczne jego użytkowanie oraz ograniczyć do minimum uciążliwości wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181179,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Inżynierskie Dariusz Sarnacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022180396
7.3.3) Ulica: Romana Zmorskiego 20
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INŻYNIERSKIE Dariusz Sarnacki
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INŻYNIERSKIE Dariusz Sarnacki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Remont tylnych elewacji budynku szkoły w ramach zadania pn. "Renowacja elewacji budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Świdnicy przy ul. Kościelnej 32"
- Budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Mokrzeszów, gmina Świdnica z podziałem na zadania
- Bieżąca konserwacja dróg gminnych i wewnętrznych.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży telekomunikacyjnej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul. Głogowskiej w Nowej Soli.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży elektrycznej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul. Głogowskiej w Nowej Soli.
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim".
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.