Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00341578/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
- 2024/BZP 00448294/01 - Wynik z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja i remont zespołu kuchni z zapleczem i stołówki w Szkole Podstawowej w Wysokiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA WYSOKA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791276
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21
1.4.2.) Miejscowość: Wysoka
1.4.3.) Kod pocztowy: 89-320
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.7.) Numer telefonu: 672871004
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminawysoka.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminawysoka.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559138
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wykonaniu umowy3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00558026
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
537165
Po zmianie:
665690,10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wykonawca złożył wniosek o zmianę wynagrodzenia, w związku z wystąpieniem konieczności wykonania robót określonych w zatwierdzonym protokole konieczności.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmianie uległo wynagrodzenie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
128525,10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
INNE PRZETARGI WYSOKA
więcej: przetargi WYSOKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE INSTALACJI KLIMATYZACJI W SĄDACH APELACJI RZESZOWSKIEJ
- Przebudowa oświetlenia zewnętrznego, w celu zapewnienia bezpiecznego, właściwego i energooszczędnego oświetlenia terenu Centrum Informatyki Statystycznej Zakład w Radomiu, ul. Planty 39/45
- Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Połoski
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zad. pn. Rozbudowa DW 636 od 26+370 -27+806 oraz od 28+200 - 29+192 w m. Jadów i Zawiszyn, na terenie gminy Jadów -nr postępowania 227/24
- Wykonanie nowej instalacji c.o. w zasobach mieszkaniowych - paczka nr 6
- Remont pracowni hydromechaniki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.