eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówPrzebudowa drogi gminnej Nr 110405E w miejscowości Kolonia Witów w zakresie budowy chodnika



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Nr 110405E w miejscowości Kolonia Witów w zakresie budowy chodnika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konecka 42

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sulejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/977677

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej Nr 110405E w miejscowości Kolonia Witów w zakresie budowy chodnika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-184c673b-5df7-4469-bd10-1a22bc8cd4ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041854/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi gminnej Nr 110405E w miejscowości Kolonia Witów w zakresie budowy chodnika

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488610

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 315706,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 110405E w miejscowości Kolonia Witów w zakresie budowy chodnika (odcinek szkoła podstawowa w Kolonii Witów – Posesja Nr 51) – działka drogowa nr ewid. 204 obr. Kolonia Witów, gmina Sulejów w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa, przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych”.
3.2 W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m/innymi:
• Roboty pomiarowe wraz inwentaryzacją powykonawczą,
• Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni,
• Profilowanie i zagęszczenie podłoża,
• Roboty ziemne,
• Podbudowę z tłucznia kamiennego,
• Chodniki z kostki brukowej betonowej,
• Wykonanie kompletnych wpustów deszczowych wraz z przykanalikami.
Zamawiający przekaże Wykonawcy n/w materiały:
- kostka betonowa – 762,50 m²,
- krawężnik betonowy – 315,00 mb,
- obrzeże betonowe – 125,00 mb.
Brakujące materiały Wykonawca zapewnia we własnym zakresie w ilości:
- krawężnik betonowy – 89,00 mb
- obrzeże betonowe – 376,00 mb
Zamawiający jest w trakcie opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu, który przekaże Wykonawcy w dniu przekazania placu budowy.
Planowana przebudowa drogi w zakresie budowy chodnika przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa użytkowników dróg, zarówno zamieszkującej lokalnej społeczności jak również pozostałych użytkowników tych dróg.
Wykonawca po zakończeniu usługi zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu:
certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne materiałów Wykonawcy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, wypełniony wewnętrzny dziennik budowy podpisany przez kierownika budowy oraz inspektora nadzoru, oświadczenie Kierownika Budowy, inspektora nadzoru o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową, przepisami i obowiązującymi normami.
Szczegółowe informacje w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279210,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398501,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): STRADA S.C. Adam Olczak, Łukasz Piątek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: STRADA S.C. Łukasz Piątek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712898484

7.3.3) Ulica: J. Tuwima

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.