Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem dźwigu osobowego w budynku „A” Sądu Rejonowego dla Warszawy – Żoliborza w Warszawie przy ul. Kocjana 3 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006472869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Krasińskich 2/4/6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-207
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@waw.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.waw.sa.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem dźwigu osobowego w budynku „A” Sądu Rejonowego dla Warszawy – Żoliborza w Warszawie przy ul. Kocjana 3 w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0713878-4cb9-4bbc-a60b-a1750dc249a9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245435/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Budowa szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego w bud. ,,A" dla Sądu Rejonowego dla Warszawy - Żoliborza w Warszawie przy ul. Kocjana 3 w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0713878-4cb9-4bbc-a60b-a1750dc249a93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W niniejszym Postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami
w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu
Systemu - Platformy zakupowej.
2) System jest dostępny pod adresem: https:// ezamowienia.gov.pl.
Pozostałe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami zawiera SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem I ust. 4 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdział I ust. 5 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.1.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego w budynku „A” Sądu Rejonowego dla Warszawy – Żoliborza w Warszawie przy ul. Kocjana 3 w Warszawie.
2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1a do SWZ oraz w załączonej Dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 1b, 1c do SWZ) i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik Nr 1d do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
4)zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem, tj. posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia w realizacji robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia.
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną w ramach której wykonał szyb windowy oraz dostarczył, zamontował i uruchomił dźwig osobowy o łącznej wartości (wykonanie szybu i montaż dźwigu) co najmniej 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ;
2)odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; z zastrzeżeniem pkt 3.9;
3)oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia z Postępowania odnoszących się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służącym ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507) – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu okładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia odpowiadających wymaganiom określonym w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1.1 ppkt 4 SWZ z podaniem ich przedmiotu i wartości, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SWZ.
Dowodami w powyższym zakresie są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane;
b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów, o których mowa w lit. a
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zgodnie z Rozdziałem V SWZ.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowaniai zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie,
o którym mowa w Rozdziale IV ust. 3 pkt 3.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza na dzień składania ofert brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w Postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w Postępowaniu.
3)Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z Postępowania,
o których mowa w Rozdziale IV ust. 3 pkt 3.2 ppkt 1-3 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 117 ust. 4 Ustawy, składają wraz z ofertą Oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, w przypadku:1) wystąpienia okoliczności mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy, a okoliczności te nie leżą po stronie Wykonawcy;
2) niezależnego od Wykonawcy opóźnienia w uzyskaniu decyzji lub uzgodnień, albo w przypadku zamiany uzgodnienia, bądź wniesienia dodatkowych wymagań po wydaniu decyzji lub uzgodnień, skutkujących koniecznością dokonania zmian lub uzupełnień w projekcie;
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, regulujących wykonanie przedmiotu niniejszej Umowy.
6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Ustawy oraz wskazanym w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-12 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Wizja lokalna:1)Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem obowiązkowej wizji lokalnej przez Wykonawców.
2)Terminy wizji lokalnych:
- 04.11.2024 roku godz. 10:00 oraz 06.11.2024 roku godz. 10:00.
3)Miejsce rozpoczęcia wizji lokalnej:
Warszawa, ul. Kocjana 3 – przy bramie wjazdowej.
4)Każdy z Wykonawców, przed złożeniem oferty, musi być obecny na wizji lokalnej w co najmniej jednym terminie.
5)Oferta Wykonawcy, który nie odbędzie obowiązkowej wizji lokalnej dla danej części przedmiotu zamówienia, zostanie odrzucona w części zamówienia, w której Wykonawca nie uczestniczył w wizji lokalnej, zgodnie z postanowieniem art. 226 ust. 1 pkt 18 Ustawy.
6)W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczającym jest aby w wizji lokalnej uczestniczył przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na cele opałowe do Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego Straży Granicznej w Otwocku przy ul. Żurawiej 15
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych
- Sukcesywne wykonywanie tłumaczeń z języka polskiego na język angielski oraz z języka angielskiego na język polski wraz z weryfikacją przez drugiego tłumacza lub weryfikatora na potrzeby PAA
- Obsługa wydarzeń teatralnych, w tym bezpośrednia sprzedaż towarów Teatru podczas wydarzeń teatralnych w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- PRZEBUDOWA STACJI TRANSFORMATOROWEJ ST 7778 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji elektrycznych wewnętrznych dla budynków przy ulicach Kopernika i Śniadeckich w Krakowie.
- roboty dekarskie i roboty instalacyjne w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
- Poprawa efektywności energetycznej w Gminie Moszczenica poprzez wymianę opraw oświetleniowych nieenergooszczędnych
- "Roboty drogowe na terenie Politechniki Morskiej przy ul. Willowej w Szczecinie."
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn."Dostosowanie do obowiązujących przepisów prawa budynku wysokiego i ochrony przeciwpożarowej w Szpitalu św. Wincentego Paulo-II etap (...)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.