eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › ¦wiadczenie us³ug w zakresie utrzymania cmentarzy



Og³oszenie z dnia 2023-12-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie utrzymania cmentarzy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Pisz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki

1.5.7.) Numer telefonu: 874241226

1.5.8.) Numer faksu: 874241238

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pisz.pl/bip

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug w zakresie utrzymania cmentarzy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dbbb330a-9ff0-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00568083

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00037766/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.21 ¦wiadczenie us³ug w zakresie utrzymania cmentarzy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mog± ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbbb330a-9ff0-11ee-948d-82b0c04ef850

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”.
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
6. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. poz. 2415 z pó¼n. zm.).
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
9. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: malgorzata.kosakowska@pisz.home.pl
10. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia o zamówieniu, ID postêpowania lub znakiem postêpowania (Org.271.44.2023).
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e zapisy zawarte s± w cz. VIII Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej
"SWZ".

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119.1 z pó¼n. zm.), zwanego dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych pozyskanych od Wykonawcy (zwanych dalej „danymi osobowymi Wykonawcy”) jest Gmina Pisz z siedzib± w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Miejskim w Piszu jest mo¿liwy pod adresem e-mail: inspektor@pisz.home.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
pn.: „¦wiadczenie us³ug w zakresie utrzymania cmentarzy”;
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy;
5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO.
9) Wykonawcy nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Org.271.44.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie cmentarzy na terenie miasta i gminy Pisz. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania.
1. Zadanie nr 1
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie zarz±dzania i obs³ugi cmentarzy komunalnych po³o¿onych w Piszu przy ul. Warszawskiej na dzia³kach oznaczonych numerami geodezyjnymi 491, 492, 493, 494, 495/1 i 495/4 o ³±cznej powierzchni 8,16 ha oraz we wsi Turo¶l na dzia³ce oznaczonej numerem geodezyjnym 110 o powierzchni 0,90 ha.
Podstawowe obowi±zki Wykonawcy us³ugi w zakresie zarz±dzania i obs³ugi cmentarzy komunalnych to:
1) wyznaczanie pól kwater grzebalnych i alejek zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza;
2) pobieranie op³at za miejsca pochówku na cmentarzach, w wysoko¶ci okre¶lonej w Zarz±dzeniu Nr 229/19 Burmistrza Pisza z dnia 10 grudnia 2019 r. w sprawie wysoko¶ci op³at za korzystanie z cmentarzy komunalnych na terenie miasta i gminy Pisz, stanowi±ce za³±cznik nr 1 do wzoru umowy na zadanie nr 1;
3) przes³anie w terminie do 10-go dnia ka¿dego miesi±ca JPK – VAT (M) oraz JPK – faktury za dany miesi±c wraz z kopiami faktur;
4) przekazanie na konto Urzêdu Miejskiego w Piszu w Warmiñsko-Mazurskim Banku Spó³dzielczym Oddzia³ w Piszu nr 28 9364 0000 2002 2065 0001 pobranych nale¿no¶ci z tytu³u op³at za miejsca pochówku na cmentarzach;
5) nadzór nad przygotowaniem grobu oraz nad ekshumacj± zw³ok;
6) prowadzenie ewidencji grobów cmentarza w Turo¶li oraz prowadzenie ewidencji grobów cmentarza w Piszu przy ul. Warszawskiej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w sprawie prowadzenia ewidencji grobów w programie Administrator Cmentarzy 1.0 firmy Art. Look Gallery s.c.;
7) prowadzenie ksiêgi pochówków;
8) utrzymanie porz±dku i czysto¶ci na terenie cmentarzy i w ich bezpo¶rednim s±siedztwie zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, a w szczególno¶ci:
a) koszenie trawy z jej wygrabieniem na ca³ym terenie cmentarzy – prace nale¿y wykonywaæ w miarê potrzeb (nie rzadziej ni¿ 1 raz w miesi±cu w okresie od 1 maja 2024 r. do 31 pa¼dziernika 2024 r.),
b) oczyszczanie terenów cmentarzy z chwastów i zaro¶li – prace nale¿y wykonywaæ systematycznie,
c) usuwanie odrostów przy drzewach – prace nale¿y wykonywaæ systematycznie,
d) powierzchniowe oczyszczanie terenu z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeñ – prace nale¿y wykonywaæ systematycznie,
e) wiosenne i jesienne usuwanie li¶ci – prace nale¿y wykonywaæ systematycznie,
f) wykonywanie ciêæ odm³adzaj±cych krzewów (skupin) oraz usuwanie suchych krzewów – prace nale¿y wykonywaæ w okresie stagnacji ro¶lin,
g) zamiatanie alejek oraz chodnika przyleg³ego do terenu cmentarza – na bie¿±co,
h) od¶nie¿anie i posypywanie piaskiem (bez u¿ycia soli) alejek na cmentarzach oraz chodnika po³o¿onego w s±siedztwie cmentarza – na bie¿±co.
9) naprawa i bie¿±ca konserwacja ogrodzenia cmentarzy;
10) uiszczanie op³at za pobran± wodê;
11) wycinka drzew – w miarê potrzeb po uzgodnieniu z Urzêdem Miejskim w Piszu i uzyskaniu zezwolenia na usuniêcie drzew (zezwolenie Starosty Piskiego na usuniêcie drzew uzyska Wykonawca);
12) prze¶wietlanie drzew – w miarê potrzeb;
13) utrzymanie pompy wodnej na cmentarzu w Turo¶li (monta¿, bie¿±ce naprawy i demonta¿ na okres zimy);
14) ustawienie toalety przeno¶nej typu TOI TOI na terenie cmentarza komunalnego w Piszu przy ul. Warszawskiej oraz jej regularnego opró¿niania. Wykonawca zapewni toaletê przeno¶n± typu TOI TOI;
15) utrzymanie gablot i tabliczek oznakowania sektorów, wraz z wymian± i uzupe³nianiem w miarê potrzeby;
16) ustawienie kontenerów KP 7: na terenie cmentarza w miejscowo¶ci Turo¶l – 1 szt., oraz na terenie cmentarza w Piszu przy ul. Warszawskiej – 5 szt. Wykonawca zapewni kontenery KP 7 w ilo¶ci 6 szt. Wykonawca zobowi±zany jest do informowania podmiotu odbieraj±cego odpady komunalne na terenie gminy Pisz, o przepe³nieniu kontenerów oraz utrzymaniu porz±dku przy ustawionych kontenerach.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98371111-5 - Us³ugi utrzymania cmentarzy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Us³ugi ogrodnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty na poszczególne zadanie stosowane bêd± nastêpuj±ce kryteria:
1) (Pc) – £±czna cena brutto za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia – 60 pkt;
2) (Dp) – Do¶wiadczenie personelu, którym Wykonawca ma prawo dysponowaæ w administrowaniu i utrzymaniu cmentarzy – 40 pkt.
2. Ocena poszczególnych kryteriów bêdzie obliczana oddzielenie wed³ug nastêpuj±cych zasad na poszczególne zadanie:
1) Punkty za kryterium „³±czna cena brutto” - (Pc) zostan± obliczone wed³ug wzoru:
Cn/Cb x 60 pkt
gdzie: Cn – ³±czna cena brutto za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia oferty
z najni¿sz± ³±czn± cen± brutto za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia
Cb – ³±czna cena brutto za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia oferty ocenianej
2) Punkty za kryterium „Do¶wiadczenie personelu, którym Wykonawca ma prawo dysponowaæ w administrowaniu i utrzymaniu cmentarzy” (Dp)
Faktyczna ilo¶æ punktów zostanie przyznana nastêpuj±co:
- do¶wiadczenie personelu, którym Wykonawca ma prawo dysponowaæ
w administrowaniu i utrzymaniu cmentarzy poni¿ej 1 roku – 0 pkt
- do¶wiadczenie personelu, którym Wykonawca ma prawo dysponowaæ
w administrowaniu i utrzymaniu cmentarzy od 1 roku do 2 lat – 10 pkt
- do¶wiadczenie personelu, którym Wykonawca ma prawo dysponowaæ
w administrowaniu i utrzymaniu cmentarzy powy¿ej 2 lat do 3 lat – 20 pkt
- do¶wiadczenie personelu, którym Wykonawca ma prawo dysponowaæ
w administrowaniu i utrzymaniu cmentarzy powy¿ej 3 lat – 40 pkt
W tym kryterium mo¿na maksymalnie uzyskaæ 40 punktów.
3) Za najkorzystniejsz± ofertê na poszczególne zadanie zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów (P) wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem na poszczególne zadanie:
P = Pc + Dp
gdzie: P – ³±czna liczba punktów oferty badanej
Pc – liczba punktów przyznanych za kryterium ³±czna cena brutto oferty badanej
Dp – liczba punktów przyznanych za kryterium do¶wiadczenie personelu, którym Wykonawca ma prawo dysponowaæ w administrowaniu i utrzymaniu cmentarzy ofert badanej
3. Ocena ofert na poszczególne zadanie nast±pi w skali od 0 do 100 pkt.
4. Po dokonaniu oceny ofert na poszczególne zadanie przez komisjê przetargow± nast±pi podsumowanie przyznanych punktów w poszczególnych kryteriach, do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferta na poszczególne zadanie, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e zapisy zawarte s± w cz. XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie personelu, którym Wykonawca ma prawo dysponowaæ w administrowaniu i utrzymaniu cmentarzy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie cmentarzy na terenie miasta i gminy Pisz. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania.
Zadanie nr 2
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie utrzymania cmentarzy gminnych – wojennych w miejscowo¶ciach: Snopki – wojenny, Snopki – komunalny, D³utowo, £upki, Liski, Pisz ul. Dworcowa – komunalny, Pomnik ¿o³nierzy radzieckich – Pisz ul. Dworcowa, Jeglin, Zawady, Ciesina, Pogobie Tylne, Stare Guty, Jagodne, Szczechy Wielkie, Wiartel-Ja¶kowo, Rakowo Piskie.
Miejsce realizacji zamówienia:
- Snopki – na dzia³kach oznaczonych numerami geodezyjnymi: 346, 347
- D³utowo – na dzia³ce oznaczonej numerem geodezyjnym 30
- £upki - na dzia³ce oznaczonej numerem geodezyjnym 176/1
- Liski - na dzia³ce oznaczonej numerem geodezyjnym 9
- Jeglin - na dzia³ce oznaczonej numerem geodezyjnym 79
- Zawady - na dzia³ce oznaczonej numerem geodezyjnym 145
- Ciesina - na dzia³ce oznaczonej numerem geodezyjnym 18/1
- Pogobie Tylne - na dzia³ce oznaczonej numerem geodezyjnym 170
- Stare Guty - na dzia³ce oznaczonej numerem geodezyjnym 223
- Jagodne - na dzia³ce oznaczonej numerem geodezyjnym 28
- Szczechy Wielkie – na dzia³ce oznaczonej numerem geodezyjnym 54
- Ja¶kowo - na dzia³ce oznaczonej numerem geodezyjnym 5
- Rakowo Piskie - na dzia³ce oznaczonej numerem geodezyjnym 18/7
- Pisz 2 - na dzia³kach oznaczonych numerami geodezyjnymi: 189, 192/5
W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowi±zany jest do:
1) Oczyszczania terenów cmentarzy z zanieczyszczeñ takich jak: papiery, folie, butelki itp. grabienie li¶ci oraz wycinka suchych krzewów, usuwanie odrostów, zakrzaczeñ:
a) usuwania konarów drzew zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu,
b) usuwania po³amanych ga³êzi;
2) Usuniêcia drzew i krzewów obumar³ych, nierokuj±cych szans na prze¿ycie oraz zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu (do 5 sztuk o obwodach pni powy¿ej 200 cm w ci±gu ca³ego okresu obowi±zywania umowy), drzew o obwodach pni do 200 cm - w miarê potrzeb Zamawiaj±cego oraz transport drewna we wskazane przez Zamawiaj±cego miejsce. U³o¿enie drewna w stos umo¿liwiaj±cy jego obmiar;
3) Odsadzenia drzew i krzewów w zamian za usuniête drzewa i krzewy (sadzonki zapewni Zamawiaj±cy);
4) Kompleksowej pielêgnacji trawników (w miarê potrzeb z zastrze¿eniem, ¿e wysoko¶æ trawy nie mo¿e byæ wiêksza ni¿ 15 cm). Koszenie z wygrabianiem (nale¿y wykonaæ ka¿dorazowo w ci±gu 5 dni od momentu rozpoczêcia prac);
5) Wiosenne i jesienne grabienie li¶ci oraz wywóz li¶ci przez Wykonawcê;
6) Oczyszczania pomników, p³yt (nagrobkowych), krzy¿y;
7) Konserwacji ogrodzeñ oraz usuwania zniszczeñ;
8) Konserwacja dróg cmentarnych, placów, alejek i chodnika przyleg³ego do terenu, tj.:
a) usuwanie darni,
b) zebranie piasku zamulaj±cego krawê¿niki,
c) usuwanie darni z p³yt chodnikowych.
9) Bie¿±cych prac porz±dkowych, tj.:
a) zamiatania alejek na cmentarzach i chodnikach przyleg³ego do terenu cmentarza oraz wygrabianie i zamiatanie miejsc szczególnie nara¿onych na drobne za¶miecenia (kapsle, niedopa³ki papierosów, itp.),
b) od¶nie¿anie i posypywanie piaskiem (bez u¿ycia soli od godz. 5 rano) alejek na cmentarzu oraz chodnika przyleg³ego do danego terenu ( w miesi±cach: styczeñ – kwiecieñ i pa¼dziernik – grudzieñ),
c) codzienne opró¿nianie ¶mietników – koszy na ¶mieci na terenach objêtych umow± do godz. 800 oraz na bie¿±co koszy, które uleg³y przepe³nieniu,
d) wywóz zanieczyszczeñ przez Wykonawcê,
e) powierzchniowe oczyszczanie terenu z zanieczyszczeñ takich jak: papiery, folie, butelki, itp.
10) Wykonywania oprysków chemicznych drzew – zwalczanie szkodników.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98371111-5 - Us³ugi utrzymania cmentarzy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Us³ugi ogrodnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty na poszczególne zadanie stosowane bêd± nastêpuj±ce kryteria:
1) (Pc) – £±czna cena brutto za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia – 60 pkt;
2) (Dp) – Do¶wiadczenie personelu, którym Wykonawca ma prawo dysponowaæ w administrowaniu i utrzymaniu cmentarzy – 40 pkt.
2. Ocena poszczególnych kryteriów bêdzie obliczana oddzielenie wed³ug nastêpuj±cych zasad na poszczególne zadanie:
1) Punkty za kryterium „³±czna cena brutto” - (Pc) zostan± obliczone wed³ug wzoru:
Cn/Cb x 60 pkt
gdzie: Cn – ³±czna cena brutto za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia oferty
z najni¿sz± ³±czn± cen± brutto za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia
Cb – ³±czna cena brutto za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia oferty ocenianej
2) Punkty za kryterium „Do¶wiadczenie personelu, którym Wykonawca ma prawo dysponowaæ w administrowaniu i utrzymaniu cmentarzy” (Dp)
Faktyczna ilo¶æ punktów zostanie przyznana nastêpuj±co:
- do¶wiadczenie personelu, którym Wykonawca ma prawo dysponowaæ
w administrowaniu i utrzymaniu cmentarzy poni¿ej 1 roku – 0 pkt
- do¶wiadczenie personelu, którym Wykonawca ma prawo dysponowaæ
w administrowaniu i utrzymaniu cmentarzy od 1 roku do 2 lat – 10 pkt
- do¶wiadczenie personelu, którym Wykonawca ma prawo dysponowaæ
w administrowaniu i utrzymaniu cmentarzy powy¿ej 2 lat do 3 lat – 20 pkt
- do¶wiadczenie personelu, którym Wykonawca ma prawo dysponowaæ
w administrowaniu i utrzymaniu cmentarzy powy¿ej 3 lat – 40 pkt
W tym kryterium mo¿na maksymalnie uzyskaæ 40 punktów.
3) Za najkorzystniejsz± ofertê na poszczególne zadanie zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów (P) wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem na poszczególne zadanie:
P = Pc + Dp
gdzie: P – ³±czna liczba punktów oferty badanej
Pc – liczba punktów przyznanych za kryterium ³±czna cena brutto oferty badanej
Dp – liczba punktów przyznanych za kryterium do¶wiadczenie personelu, którym Wykonawca ma prawo dysponowaæ w administrowaniu i utrzymaniu cmentarzy ofert badanej
3. Ocena ofert na poszczególne zadanie nast±pi w skali od 0 do 100 pkt.
4. Po dokonaniu oceny ofert na poszczególne zadanie przez komisjê przetargow± nast±pi podsumowanie przyznanych punktów w poszczególnych kryteriach, do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferta na poszczególne zadanie, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e zapisy zawarte s± w cz. XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie personelu, którym Wykonawca ma prawo dysponowaæ w administrowaniu i utrzymaniu cmentarzy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia na poszczególne zadanie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego oraz nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust. 1 pkt 1 – 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
2. Na zadanie nr 1 - w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca powinien wykazaæ nale¿yte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej us³ugi polegaj±cej na zarz±dzaniu i obs³ugi cmentarzy nieprzerwanie przez okres nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy z podaniem przedmiotu, podmiotu na rzecz którego ta us³uga zosta³y wykonana oraz dat wykonania;
3. Na zadanie nr 2 - mog± ubiegaæ siê wy³±cznie Wykonawcy maj±cy status zak³adu pracy chronionej, spó³dzielnie socjalne oraz inni Wykonawcy, których g³ównym celem lub g³ównym celem dzia³alno¶ci ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, jest spo³eczna i zawodowa integracja osób spo³ecznie marginalizowanych w szczególno¶ci:
1) osób niepe³nosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100 z pó¼n. zm.);
2) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735 z pó¼n. zm.);
3) osób poszukuj±cych pracy, niepozostaj±cych w zatrudnieniu lub niewykonuj±cych innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia
20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
4) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastêpczej (Dz. U. z 2023 r. z 1426 z pó¼n. zm.);
5) osób pozbawionych wolno¶ci lub zwalnianych z zak³adów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy(Dz. U. z 2023 r. poz. 127 z pó¼n. zm.), maj±cych trudno¶ci w integracji ze ¶rodowiskiem;
6) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2123);
7) osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy spo³ecznej (Dz. U. z 2023 r. poz. 901 z pó¼n. zm.);
8) osób, które uzyska³y w Rzeczypospolitej Polskiej status uchod¼cy lub ochronê uzupe³niaj±c±, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 1504);
9) osób do 30. roku ¿ycia oraz po ukoñczeniu 50 roku ¿ycia, posiadaj±cych status osoby poszukuj±cej pracy, bez zatrudnienia;
10) osób bêd±cych cz³onkami mniejszo¶ci znajduj±cej siê w niekorzystnej sytuacji, w szczególno¶ci bêd±cych cz³onkami mniejszo¶ci narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszo¶ciach narodowych i etnicznych oraz o jêzyku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 823),
- pod warunkiem, ¿e procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w pkt 1-10, jest nie mniejszy ni¿ 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która bêdzie realizowa³a zamówienie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 11 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
2. Na wezwanie Zamawiaj±cego, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe: w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zadanie nr 1 - wykazu us³ug (zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ), w okresie ostatnich 3 lat (od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotu na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy z którego wynikaæ bêdzie wykonanie co najmniej jednej us³ugi polegaj±cej na zarz±dzaniu i obs³ugi cmentarzy nieprzerwanie przez okres nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy.
3. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona w wyznaczonym terminie, do z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków z art. 94 ust. 2 ustawy na zadanie nr 2 :
1) status wykonawcy jako zak³adu pracy chronionej lub spó³dzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzaj±cych prowadzenie przez wykonawcê lub przez jego wyodrêbnion± organizacyjnie jednostkê, która bêdzie realizowa³a zamówienie, dzia³alno¶ci, której g³ównym celem jest spo³eczna i zawodowa integracja osób spo³ecznie marginalizowanych;
2) procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w ust. 1, zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej, spó³dzielnie socjalne lub wykonawcê lub jego wyodrêbnion± organizacyjnie jednostkê, która bêdzie realizowa³a zamówienie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego
ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 oraz warunki ich wprowadzenia zawarte s± we wzorach umów stanowi±cych za³±czniki nr 9 i 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-29 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia na stronie https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-29 09:20

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-27

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W przypadku podjêcia decyzji o przeprowadzeniu negocjacji w celu ulepszenia tre¶ci ofert na poszczególne zadanie, do negocjacji Zamawiaj±cy zaprosi 3 Wykonawców spe³niaj±cych w najwy¿szym stopniu kryteria oceny ofert na poszczególne zadanie, które zosta³y opisane w czê¶ci XVII SWZ.
Natomiast, w przypadku gdy liczba Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty na poszczególne zadanie niepodlegaj±ce odrzuceniu bêdzie mniejsza ni¿ 3, Zamawiaj±cy zaprosi wszystkich Wykonawców do negocjacji.

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e Wykonawca mo¿e przesy³aæ ustrukturyzowane faktury elektronicznie, o których mowa w art. 2 pkt 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub us³ugi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 1666 z pó¼n. zm.), tj. faktury spe³niaj±ce wymagania umo¿liwiaj±ce przesy³anie za po¶rednictwem systemu teleinformatycznego, zwanego dalej „platform±”, o których
mowa w art. 2 pkt 32 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug. Zamawiaj±cy informuje, i¿ posiada konto na platformie, umo¿liwiaj±ce odbiór i przesy³anie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych
ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za swoim po¶rednictwem, a tak¿e przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego obs³ugiwanego przez OpenPEPPOL, której funkcjonowanie zapewnia Minister Rozwoju i Technologii z siedzib± przy Placu Trzech Krzy¿y 3/5, 00-507 Warszawa.
Platforma dostêpna jest pod adresem: https://efaktura.gov.pl/uslugi-pef/.
Globalny Numer Lokalizacyjny, który oznacza Zamawiaj±cego w sensie formalno-prawnym - 5907699060009.
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o
udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wykluczy równie¿:
1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego ;
2) Wykonawcê którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3) Wykonawcê którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z pó¼n. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i 2 - 12 miesiêcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie pó¼niej ni¿ do dnia 31 grudnia 2024 r. ;
4. Informacja o zastrze¿eniu mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy, je¿eli Zamawiaj±cy przewiduje takie wymagania:
a) Zamawiaj±cy nie przewiduje zastrze¿enia mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy dla zadania nr 1.
b) Zamawiaj±cy przewiduje zastrze¿enia ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy dla zadania nr 2. Szczegó³owe informacje o zastrze¿eniu mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy, opisane zosta³y w rozdziale XXII ust. 3 SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.