Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00473619/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, dostawa, montaż mebli i wyposażenia do pałacu Dohnów w Morągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +4889527 9596
1.5.8.) Numer faksu: +4889527 9596
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,173258,61e8d9307f9d31e3e98e731c3887eb2c.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, dostawa, montaż mebli i wyposażenia do pałacu Dohnów w Morągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f35ddf1-e32c-4ba5-af01-9bb5ab4f8a1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052737/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Niezbędne prace remontowe wystawowej części środkowej i wyposażenie pałacu Dohnów w Morągu w niezbędny osprzęt techniczny i umeblowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473619
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.243.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178440,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli oraz wyposażenia w ramach projektu pn. „Niezbędne prace remontowe wystawowej części środkowej i wyposażenie pałacu Dohnów w Morągu w niezbędny osprzęt techniczny i umeblowanie wraz z wielobranżowym nadzorem inwestorskim oraz promocją obiektu”.1) część 1 - meble i wyposażenie holu recepcji w Morągu - przedmiot obejmuje w szczególności dostawę:
a) sofa - 1 szt.,
b) siedziska - 2 szt.,
c) stolik - 1 szt.,
d) stolik i 2 krzesełka - zestaw dla dzieci - 1 kpl,
e) kasa z montażem - 1 kpl.,
f) stojak na parasole - metalowy - 1 szt.,
g) stanowisko ochrony z montażem - 1 szt.
h) krzesło obrotowe - 2 szt.,
i) witryna - 1 szt.,
j) grafika - wymiar A2 - 6szt.,
k) opracowanie grafik 6 szt.
l) dodatkowe prace montażowe - zabytkowa szafa oraz 4 blakiery- 1 kpl,
m) betonowa donica - wymiar 32 x 32 x 60 - kolor szary - 3 szt.,
n) szatnia - 1 kpl,
o) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 do SWZ,
p) szczegółowe postanowienia umowne zostały zawarte w załączniku nr 4 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39156000-0 - Meble recepcyjne
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39171000-1 - Witryny wystawowe
39151100-6 - Stojaki
4.5.5.) Wartość części: 165000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli oraz wyposażenia w ramach projektu pn. „Niezbędne prace remontowe wystawowej części środkowej i wyposażenie pałacu Dohnów w Morągu w niezbędny osprzęt techniczny i umeblowanie wraz z wielobranżowym nadzorem inwestorskim oraz promocją obiektu”.1) część 2 - wyposażenie łazienek - przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę następującego wyposażenia:
a) mechaniczny podajnik ręczników papierowych w rolach - 4 szt.,
b) pojemnik na papier toaletowy - 4 szt.,
c) bezdotykowy automatyczny dozownik mydła w pianie - 4 szt.,
d) szczotka do WC - 4 szt.,
e) kosz pedałowy trzykomorowy do segregacji odpadów - 3 szt.,
f) kosz na odpady otwarty - 4 szt.,
g) kosz na odpady - 4 szt.
h) stanowisko do przewijania niemowląt i małych dzieci - 1 szt.
i) lista asortymentu oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 3 do SWZ - tabela 1,
j) szczegółowe postanowienia umowne zostały zawarte w załączniku nr 4 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224340-3 - Kosze
39224310-4 - Szczotki toaletowe
39514400-2 - Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe
4.5.5.) Wartość części: 13440,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170827,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499325,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170827,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141688669
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 9
7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 36-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170827,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21793,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71629,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21793,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kosmal Wojciech Kosmala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692391875
7.3.3) Ulica: ul. Grabowska 20a
7.3.4) Miejscowość: Mareza
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21793,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie:
1) część 1 - do 70 dni od dnia zawarcia umowy, nie później niż do 13.12.2024 r. z uwagi na konieczność wydatkowania i rozliczenia dotacji celowej otrzymanej na realizację przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 70 dni będzie wybiegać poza datę 13.12.2024 r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest dzień 13.12.2024r. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 70 dni będzie upływała przed datą 13.12.2024 r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest 70 dzień liczony od dnia podpisania umowy,
2) część 2 - do 30 dni od dnia podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa ochrony obiektów OPN-T wraz z monitorowaniem systemów ochrony elektronicznej
- Utrzymanie systemu sterowania oświetleniem w ciągu obwodnicy Olsztyna administrowanej przez GDDKiA Oddział w Olsztynie, Rejon w Olsztynie
- "Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego remontu/modernizacji boiska piłkarskiego oraz wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Olsztynie"
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- SZP.221-18.2024 Sukcesywna dostawa układów oddechowych do respiratorów
- Naprawa wad nawierzchni bitumicznej dodatkowych jezdni drogi ekspresowej S51 na odcinku Olsztyn Południe - Olsztynek
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi drukowania na potrzeby WUP w Zielonej Górze
- Dostawa wyposażenia, pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych oraz sprzętu elektronicznego i elektrycznego na potrzeby utworzenia Klubu Malucha w Kikole
- Zakup i dostawa wyposażenia dla Filii nr 2 Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie
- Rozbudowa Miejskiego Żłobka w Pyskowicach przy ul. Ignacego Paderewskiego 5
- Dostawa wyposażenia magazynu w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie
- Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb Laboratorium charakteryzacji magnetomechanicznej i strukturalnej elementów z metalicznego druku 3D
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.