Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00487201/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi hotelarskiej i restauracyjnej na potrzeby realizacji 2-dniowej konferencji w ramach projektu pn. „Zagrożenia w sieci - profilaktyka, reagowanie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 126303194
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ccf8bb02-2993-4f24-b642-6df0e66a76a81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi hotelarskiej i restauracyjnej na potrzeby realizacji 2-dniowej konferencji w ramach projektu pn. „Zagrożenia w sieci - profilaktyka, reagowanie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccf8bb02-2993-4f24-b642-6df0e66a76a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575161
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066296/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Zamówienie dotyczy zapewnienia usługi hotelowej i resturacyjnej na potrzeby organizacji 2- dniowej konferencji szkoleniowej dla policjantów w ramach projektu „Zagrożenia w sieci (...) PS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS-IV.272.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 356991,87 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66872,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby realizacji 2-dniowej konferencji w ramach projektu pn. „Zagrożenia w sieci - profilaktyka, reagowanie” w ośrodku leżącym w granicach administracyjnych: gminy Andrychów lub gminy Wadowice lub gminy Osiek lub gminy Jerzmanowice-Przeginia lub gminy Racławice (województwo małopolskie).
1) W ramach zamówienia Wykonawca zapewni:
a) Nocleg wraz ze śniadaniem,
b) Bufety kawowe,
c) Obiady,
d) Kolację,
e) Salę konferencyjną z wyposażeniem,
f) Miejsca parkingowe (min. 40).
2) Hotel, w którym zostanie zorganizowana konferencja na dzień składania ofert winien mieć nadaną przez marszałka województwa kategorię, co najmniej trzygwiazdkową w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 1944) i rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (t. j. Dz. U. z 2017 roku, poz. 2166) oraz być przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami.
3) Konferencja przewidziana jest dla max. 100 osób, w tym: obiad i przerwy kawowe dla max. 100 osób, kolacja i nocleg ze śniadaniem dla max. 95 osób. Ostateczna liczba osób zostanie podana Wykonawcy najpóźniej na pięć dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy - wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
3. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65150 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98975 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65150 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkona Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772147479
7.3.3) Ulica: ul. Wadowicka 169 a
7.3.4) Miejscowość: Andrychów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-120
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzanym do wytrzeźwienia w Miejskim Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie
- Żyw.26.2.2024 Dostawy art. żywnościowych w I połowie 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa pieczywa i artykułów ciastkarskich
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa art. zbożowych, przetworów, przypraw i słodyczy oraz mrożonek
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług gastronomicznych dla emerytów i rencistów AGH w 2025 roku na podstawie bloczków obiadowych - DE-dzp.272-634/24
- FERIE 2025 - warsztaty wyjazdowe dla młodzieży - uczestników projektu pn. "Gotowi na przyszłość"
- Świadczenie usług cateringowych w dniach 10-11 grudnia 2024 r.
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.