Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00536051/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
- 2024/BZP 00551624/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
- 2024/BZP 00562564/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
- 2024/BZP 00574443/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-31
- 2024/BZP 00634701/01 - Wynik z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
BUDOWA I DOBUDOWY OŚWIETLENIA ULICZNEGO – ZADANIE NR 3:
TEREN OSIEDLA MIESZKANIOWEGO PRZY UL. KRASICKIEGO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.4.2.) Miejscowość: Myszków
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.4.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586251
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00536051
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na budowie wydzielonego oświetlenia drogowego na terenie osiedla mieszkaniowego przy ulicy Krasickiego w Myszkowie zgodnie z trasą przedstawioną na schemacie stanowiącym załącznik numer 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
2. Roboty budowlane polegające na budowie wydzielonego oświetlenia należy wykonać na odcinku wskazanym w załączniku numer 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Oświetlenie drogowe należy wybudować na podstawie posiadanych warunków przyłączenia nr WP/082165/2024/O08R02 z dnia 12.08.2024 roku, stanowiących załącznik numer 2
do opisu przedmiotu zamówienia. Gmina Myszków podpisała z TAURON Dystrybucja S.A. umowę o przyłączenie do sieci dystrybucyjnej.
3. Budowa wydzielonego oświetlenia drogowego na terenie osiedla mieszkaniowego przy ulicy Krasickiego w Myszkowie obejmuje min:
1) Ułożenie kabla o długości - 533 m;
2) Montaż i stawianie słupów oświetleniowych – 19 szt.;
3) Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego LED - 19 szt.;
4) Montaż kompletnej szafy oświetlenia ulicznego SOU – 1 kpl.;
5) Pomiary i roboty pozostałe:
sprawdzenie i pomiar 1 fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 1 pomiar,
badanie linii kablowej nn – kabel 4 żyłowy – 19 odc.,
sprawdzenie stanu izolacji – 19 przew.,
badania i pomiary instalacji uziemiającej – 1 szt.,
sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 1 próby.,
pomiar luminancji – 1 szt.;
6) Czasowa organizacja ruchu:
- opracowanie, zatwierdzenie, wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
7) Obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 1 szt.;
8) Wykonanie dokumentacji powykonawczej – w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
9) Złożenie kompletnego wniosku zgłoszenia zakończenia robót lub o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu (w przypadku takiej konieczności) do PINB w Myszkowie, w terminie realizacji przedmiotu umowy;
10) Sporządzenie książki obiektu dla nowopowstałego oświetlenia drogowego i przekazanie jej łącznie z operatem kolaudacyjnym.
4. Przedmiot zamówienia został wyczerpująco opisany w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia po zmianach z dnia 31.10.2024 roku oraz w załączniku nr 2 do SWZ – dokumentacja do realizacji zamówienia po zmianach z dnia 31.10.2024 roku.
5. Wszyscy użytkownicy dróg (piesi i kierowcy pojazdów), w tym osoby niepełnosprawne będą korzystać z polepszonych warunków oświetleniowych, które będą rezultatem wykonania przedmiotu umowy. Z uwagi na charakter zamówienia użytkownicy dróg nie będę uprawnieni do bezpośredniego korzystania z wykonanej infrastruktury będącej pod napięciem.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
9. W przypadku rozbieżności w zapisach załącznika nr 1 do SWZ w zakresie pkt 3.5 Wymagania stawiane przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia, a w szczególności oferowanym przez Wykonawcę oprawom oświetlenia ulicznego i w zapisach dokumentów załącznika nr 2 do SWZ Dokumentacji do realizacji zamówienia, jako wiążące należy przyjąć zapisy zawarte w treści dokumentu załącznika nr 1 do SWZ w zakresie pkt 3.5 Wymagania stawiane przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia, a w szczególności oferowanym przez Wykonawcę oprawom oświetlenia ulicznego.
10. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
11. Powody braku podziału udzielanego zamówienia na części.
Podział ostatniej części zamówienia na kolejne części jest niecelowy, gdyż zamówienie obejmuje stosunkowo mały zakres robót budowlanych i jego dalszy podział spowodowałby trudności w realizacji zamówienia między innymi w koordynacji robót i w rezultacie utrudniłby i przeciągnął w czasie osiągnięcie zamierzonego efektu rzeczowego. Brak podziału udzielanego zamówienia na części nie spowoduje utrudnienia uczciwej konkurencji oraz udziału małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniu.
Pozostałe informacje w Rozdziale 5 SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na budowie wydzielonego oświetlenia drogowego na terenie osiedla mieszkaniowego przy ulicy Krasickiego w Myszkowie zgodnie z trasą przedstawioną na schemacie stanowiącym załącznik numer 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
2. Roboty budowlane polegające na budowie wydzielonego oświetlenia należy wykonać na odcinku wskazanym w załączniku numer 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Oświetlenie drogowe należy wybudować na podstawie posiadanych warunków przyłączenia nr WP/082165/2024/O08R02 z dnia 12.08.2024 roku, stanowiących załącznik numer 2
do opisu przedmiotu zamówienia. Gmina Myszków podpisała z TAURON Dystrybucja S.A. umowę o przyłączenie do sieci dystrybucyjnej.
3. Budowa wydzielonego oświetlenia drogowego na terenie osiedla mieszkaniowego przy ulicy Krasickiego w Myszkowie obejmuje min:
1) Ułożenie kabla o długości - 533 m;
2) Montaż i stawianie słupów oświetleniowych – 19 szt.;
3) Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego LED - 19 szt.;
4) Montaż kompletnej szafy oświetlenia ulicznego SOU – 1 kpl.;
5) Pomiary i roboty pozostałe:
sprawdzenie i pomiar 1 fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 1 pomiar,
badanie linii kablowej nn – kabel 4 żyłowy – 19 odc.,
sprawdzenie stanu izolacji – 19 przew.,
badania i pomiary instalacji uziemiającej – 1 szt.,
sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 1 próby.,
6) Czasowa organizacja ruchu:
- opracowanie, zatwierdzenie, wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
7) Obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 1 szt.;
8) Wykonanie dokumentacji powykonawczej – w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
9) Złożenie kompletnego wniosku zgłoszenia zakończenia robót lub o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu (w przypadku takiej konieczności) do PINB w Myszkowie, w terminie realizacji przedmiotu umowy;
10) Sporządzenie książki obiektu dla nowopowstałego oświetlenia drogowego i przekazanie jej łącznie z operatem kolaudacyjnym.
4. Przedmiot zamówienia został wyczerpująco opisany w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia po zmianach z dnia 08.11.2024 roku oraz w załączniku nr 2 do SWZ – dokumentacja do realizacji zamówienia po zmianach z dnia 08.11.2024 roku.
5. Wszyscy użytkownicy dróg (piesi i kierowcy pojazdów), w tym osoby niepełnosprawne będą korzystać z polepszonych warunków oświetleniowych, które będą rezultatem wykonania przedmiotu umowy. Z uwagi na charakter zamówienia użytkownicy dróg nie będę uprawnieni do bezpośredniego korzystania z wykonanej infrastruktury będącej pod napięciem.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
9. W przypadku rozbieżności w zapisach załącznika nr 1 do SWZ w zakresie pkt 3.5 Wymagania stawiane przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia, a w szczególności oferowanym przez Wykonawcę oprawom oświetlenia ulicznego i w zapisach dokumentów załącznika nr 2 do SWZ Dokumentacji do realizacji zamówienia, jako wiążące należy przyjąć zapisy zawarte w treści dokumentu załącznika nr 1 do SWZ w zakresie pkt 3.5 Wymagania stawiane przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia, a w szczególności oferowanym przez Wykonawcę oprawom oświetlenia ulicznego.
10. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
11. Powody braku podziału udzielanego zamówienia na części.
Podział ostatniej części zamówienia na kolejne części jest niecelowy, gdyż zamówienie obejmuje stosunkowo mały zakres robót budowlanych i jego dalszy podział spowodowałby trudności w realizacji zamówienia między innymi w koordynacji robót i w rezultacie utrudniłby i przeciągnął w czasie osiągnięcie zamierzonego efektu rzeczowego. Brak podziału udzielanego zamówienia na części nie spowoduje utrudnienia uczciwej konkurencji oraz udziału małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniu.
Pozostałe informacje w Rozdziale 5 SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-12 10:00
Po zmianie:
2024-11-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-12 11:00
Po zmianie:
2024-11-19 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-11
Po zmianie:
2024-12-18
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Usługi w zakresie odbioru wraz z załadunkiem, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
- Dostawa ciekłego tlenu medycznego wraz z montażem i najmem zbiornika oraz parownicy dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- "Dostawa odczynników laboratoryjnych do badań hematologicznych wraz z najmem analizatora na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Myszkowie"
- Dostawa serwerów z licencjami
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem realizowanym w formule "zaprojektuj i wybuduj" pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 2 w Myszkowie"
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK w ramach zadań inwestycyjnych - 3 części zamówienia
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w Przedszkolu "Zielony Zakątek" w Plewiskach
- Roboty budowlane polegające na zmianie systemu ogrzewania i podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Św. Anny 13 w Brzezinach w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.