eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnikZimowe utrzymanie dróg powiatowych i ci±gów komunikacyjnych (pieszo - rowerowych) na terenie Powiatu ¦widnickiego w sezonie zimowym 2024/2025 - Gmina ¦widnik



Og³oszenie z dnia 2024-11-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i ci±gów komunikacyjnych (pieszo - rowerowych) na terenie Powiatu ¦widnickiego w sezonie zimowym 2024/2025 - Gmina ¦widnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Niepodleg³o¶ci 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatswidnik.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i ci±gów komunikacyjnych (pieszo - rowerowych) na terenie Powiatu ¦widnickiego w sezonie zimowym 2024/2025 - Gmina ¦widnik

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3d3db271-60c0-4eb5-9dca-be99a62bcc68

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00586314

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00078789/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu ¶widnickiego w sezonie 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00531995

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WID.272.72.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 225000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Wynajem no¶nika wraz z solark± i p³ugiem ¶rednim do od¶nie¿ania i zwalczania ¶lisko¶ci na drogach – praca wg potrzeb na terenie gminy ¦widnik (2 szt.)
4.3. Przewidywany czas pracy sprzêtu na us³ugi zwi±zane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych i ci±gów komunikacyjnych (pieszo - rowerowych) na terenie Powiatu ¦widnickiego w sezonie zimowym 2024/2025 - Gmina ¦widnik:
Zadanie nr 1 – 250 godzin.
4.4. Opis przedmiotu zamówienia: us³uga zimowego utrzymania dróg bêdzie polegaæ na:
 zwalczaniu ¶lisko¶ci i od¶nie¿aniu dróg wg poziomu odpowiadaj±cemu standardowi ustalonemu przez Zamawiaj±cego,
 utrzymaniu w gotowo¶ci sprzêtu i maszyn z obs³ug± przewidzianych do zimowego utrzymania dróg (materia³y potrzebne do wykonania us³ugi takie jak sól i piasek zapewni Zamawiaj±cy).
4.5. Przyst±pienie pojazdów i sprzêtu za³adowanych materia³em powierzonym przez Zamawiaj±cego do pracy nast±pi, zgodnie z dyspozycj± Zamawiaj±cego (Kierownika Referatu Utrzymania Dróg lub dy¿urnego), w czasie nie d³u¿szym ni¿ 2 godziny od dyspozycji. Wezwanie zostanie zg³oszone telefonicznie i zostanie potwierdzone e-mailowo. Obowi±zkiem Wykonawcy jest za³adunek w³asnego sprzêtu podstawionego do akcji Zimowego Utrzymania Dróg materia³em zakupionym przez Zamawiaj±cego, sk³adowanym na placu bazy materia³owej przy ul. Piaseckiej 144 w ¦widniku. Powy¿sze zadania nale¿y wykonaæ we w³asnym zakresie (koszt i czas za³adunku nie bêdzie uwzglêdniony przez Zamawiaj±cego jako praca sprzêtu.
4.6. Wykonawca przystosuje na w³asny koszt pojazdy do p³ugo – piaskarek i zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Przystosowanie pojazdu do potrzeb zimowego utrzymania dróg oraz demonta¿ osprzêtu po sezonie robót zimowych.
4.7. Strony ustalaj± nastêpuj±ce postanowienia dodatkowe:
 w terminie do dnia 1 listopada 2024 r. Wykonawca udostêpni ka¿d± jednostkê sprzêtow± celem monta¿u urz±dzenia lokalizacyjnego GPS, który powinien byæ na sta³e zamontowany w poje¼dzie przez ca³y okres trwania umowy,
 monta¿ urz±dzenia lokalizacyjnego GPS zostanie wykonany przez Zamawiaj±cego,
 ka¿de urz±dzenie GPS przypisane jest do poszczególnej jednostki sprzêtowej. Wykorzystywanie urz±dzenia do innych celów lub jego demonta¿ stanowi naruszenie umowy.
4.8. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do:
 zapewnienia we w³asnym zakresie sta³ej obs³ugi naprawczo – remontowej dla maszyn i ¶rodków transportu - no¶ników i p³ugów,
 usuwania wszelkich awarii wynikaj±cych z eksploatacji sprzêtu.
4.9. Zamawiaj±cy zobowi±zuje wykonawcê do wykorzystania powy¿szego urz±dzenia lokalizacyjnego GPS podczas wykonywania us³ugi - bêdzie to podstaw± do rozliczenia czasu pracy, które nast±pi w oparciu o wskazania urz±dzeñ lokalizacyjnych GPS poszczególnych jednostek sprzêtowych.
4.10. Czas pracy bêdzie naliczany od momentu wyjazdu gotowego do ¶wiadczenia us³ugi sprzêtu z terenu bazy materia³owej do momentu zakoñczenia czynno¶ci na drodze powiatowej (dojazd do miejsca za³adunku, czynno¶ci za³adunkowe oraz powrót po zakoñczeniu czynno¶ci do miejsca postoju nie stanowi czasu pracy rozliczanego przez Zamawiaj±cego).
4.11. Wykonawca zapozna siê w Wydziale Infrastruktury Drogowej Starostwa Powiatowego w ¦widniku z planem zimowego utrzymania dróg w sezonie 2024/2025, w szczególno¶ci ze standardami, sposobem otrzymywania informacji i decyzji Zamawiaj±cego w sprawach prowadzenia prac zimowego utrzymania w terminie do dnia 1 listopada 2024 r.
4.12 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
SZCZEGÓ£Y W SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 175000,00 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Wynajem sprzêtu do od¶nie¿ania i zwalczania ¶lisko¶ci na ci±gach komunikacyjnych pieszo-rowerowych (pojazd mechaniczny o masie w³asnej do 3 ton z p³ugiem posiadaj±cym lemiesz gumowy, wyposa¿ony w urz±dzenie do posypywania z regulacj± szeroko¶ci odpowiedniej do szeroko¶ci chodnika) – praca wg potrzeb na terenie Gminy ¦widnik.
4.3. Przewidywany czas pracy sprzêtu na us³ugi zwi±zane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych i ci±gów komunikacyjnych (pieszo - rowerowych) na terenie Powiatu ¦widnickiego w sezonie zimowym 2024/2025 - Gmina ¦widnik:
Zadanie nr 2 – 200 godzin.
4.4. Opis przedmiotu zamówienia: us³uga zimowego utrzymania dróg bêdzie polegaæ na:
 zwalczaniu ¶lisko¶ci i od¶nie¿aniu dróg wg poziomu odpowiadaj±cemu standardowi ustalonemu przez Zamawiaj±cego,
 utrzymaniu w gotowo¶ci sprzêtu i maszyn z obs³ug± przewidzianych do zimowego utrzymania dróg (materia³y potrzebne do wykonania us³ugi takie jak sól i piasek zapewni Zamawiaj±cy).
4.5. Przyst±pienie pojazdów i sprzêtu za³adowanych materia³em powierzonym przez Zamawiaj±cego do pracy nast±pi, zgodnie z dyspozycj± Zamawiaj±cego (Kierownika Referatu Utrzymania Dróg lub dy¿urnego), w czasie nie d³u¿szym ni¿ 2 godziny od dyspozycji. Wezwanie zostanie zg³oszone telefonicznie i zostanie potwierdzone e-mailowo. Obowi±zkiem Wykonawcy jest za³adunek w³asnego sprzêtu podstawionego do akcji Zimowego Utrzymania Dróg materia³em zakupionym przez Zamawiaj±cego, sk³adowanym na placu bazy materia³owej przy ul. Piaseckiej 144 w ¦widniku. Powy¿sze zadania nale¿y wykonaæ we w³asnym zakresie (koszt i czas za³adunku nie bêdzie uwzglêdniony przez Zamawiaj±cego jako praca sprzêtu.
4.6. Wykonawca przystosuje na w³asny koszt pojazdy do p³ugo – piaskarek i zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Przystosowanie pojazdu do potrzeb zimowego utrzymania dróg oraz demonta¿ osprzêtu po sezonie robót zimowych.
4.7. Strony ustalaj± nastêpuj±ce postanowienia dodatkowe:
 w terminie do dnia 1 listopada 2024 r. Wykonawca udostêpni ka¿d± jednostkê sprzêtow± celem monta¿u urz±dzenia lokalizacyjnego GPS, który powinien byæ na sta³e zamontowany w poje¼dzie przez ca³y okres trwania umowy,
 monta¿ urz±dzenia lokalizacyjnego GPS zostanie wykonany przez Zamawiaj±cego,
 ka¿de urz±dzenie GPS przypisane jest do poszczególnej jednostki sprzêtowej. Wykorzystywanie urz±dzenia do innych celów lub jego demonta¿ stanowi naruszenie umowy.
4.8. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do:
 zapewnienia we w³asnym zakresie sta³ej obs³ugi naprawczo – remontowej dla maszyn i ¶rodków transportu - no¶ników i p³ugów,
 usuwania wszelkich awarii wynikaj±cych z eksploatacji sprzêtu.
4.9. Zamawiaj±cy zobowi±zuje wykonawcê do wykorzystania powy¿szego urz±dzenia lokalizacyjnego GPS podczas wykonywania us³ugi - bêdzie to podstaw± do rozliczenia czasu pracy, które nast±pi w oparciu o wskazania urz±dzeñ lokalizacyjnych GPS poszczególnych jednostek sprzêtowych.
4.10. Czas pracy bêdzie naliczany od momentu wyjazdu gotowego do ¶wiadczenia us³ugi sprzêtu z terenu bazy materia³owej do momentu zakoñczenia czynno¶ci na drodze powiatowej (dojazd do miejsca za³adunku, czynno¶ci za³adunkowe oraz powrót po zakoñczeniu czynno¶ci do miejsca postoju nie stanowi czasu pracy rozliczanego przez Zamawiaj±cego).
4.11. Wykonawca zapozna siê w Wydziale Infrastruktury Drogowej Starostwa Powiatowego w ¦widniku z planem zimowego utrzymania dróg w sezonie 2024/2025, w szczególno¶ci ze standardami, sposobem otrzymywania informacji i decyzji Zamawiaj±cego w sprawach prowadzenia prac zimowego utrzymania w terminie do dnia 1 listopada 2024 r.
4.12 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
SZCZEGÓ£Y W SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 50000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 148791,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 425000,000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148791,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MISIAK ARTUR RENART ZAK£AD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-US£UGOWY”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131378501

7.3.3) Ulica: ul. Kryniczna 5

7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-809

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 148791,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zamawiaj±cy bezpo¶rednio przed otwarciem ofert poda³ kwotê, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówieni w czê¶ci 2 w wysoko¶ci 50 000,00 z³. Z³o¿one oferty ww. postêpowaniu znacznie przewy¿sza kwotê jak± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.