Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00522418/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jakubów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 15
1.5.2.) Miejscowość: Jakubów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-306
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jakubow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e340c03-612d-4c5b-9dec-d48334c2c16f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e340c03-612d-4c5b-9dec-d48334c2c16f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592733
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057348/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1. Inwestycja realizowana jest przy pomocy środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze REFC.02.02-CS.01-001/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522418
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiF.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 75000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
.2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie projektu technicznego i jej uzgodnienie w imieniu Zamawiającego z PGE
Dystrybucja S.A. (Wydział Telemechaniki PGE Dystrybucja S.A., Oddział Warszawa),
b) Opracowanie Instrukcji Ruchu i Eksploatacji agregatu prądotwórczego,
c) Dostawę agregatu prądotwórczego wraz z rozładunkiem na poziom 0 i posadowienie go we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, ul. Mińska 15, 05-306 Jakubów,
d) Wykonanie podłączenia agregatu do istniejącej instalacji elektrycznej, rozdzielni budynku,
e) Wykonanie pierwszego uruchomienia, w zakres którego wchodzi: sprawdzenie poprawności wykonanych podłączeń odbioru mocy, podłączenie sterowania, przeprowadzenie prób, przeszkolenie załogi.
f) Wykonanie powykonawczej dokumentacji technicznej, protokołów pomiarów badania izolacji, protokołów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej,
g) zgłoszenie instalacji w imieniu Zamawiającego do odbioru technicznego w Rejonie Energetycznym w Mińsku Mazowieckim.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Warunkami przyłączenia agregatu prądotwórczego z automatycznym startem dla budynku Urzędu Gminy Jakubów z dnia 3 czerwca 2024 roku wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa.
1.2.2 Agregat musi posiadać następujące parametry techniczne:
a) Agregat prądotwórczy naziemny, zabudowany o mocy minimalnej 35kW,
b) Napięcie 400V/230V,
c) Częstotliwość 50 Hz,
d) Rodzaj paliwa: Diesel
e) Zużycie paliwa: do 15 l/h
f) Zbiornik na paliwo: od 110 l do 130 l
g) Automatyczny start/rozruch.
h) Prądnica synchroniczna, bezszczotkowa z AVR z niezależnym zasilaniem.
i) Wersja stacjonarna w obudowie/wyciszony, przystosowany do pracy na zewnątrz.
j) Agregat musi mieć możliwość rozruchu manualnego i automatycznego.
k) Wyposażony w grzałkę rozruchową i ładowarkę.
l) Wyposażony w odpowiedni dla danego modelu układ SZR, akumulator, płyny eksploatacyjne, paliwo w ilości niezbędnej do przeprowadzenia prób i startu, wyłącznik awaryjny STOP na obudowie, zaciski odbioru mocy, wyłącznik magnetotermiczny 4-ro torowy, instrukcje obsługi agregatu, silnika i prądnicy w języku polskim, schematy elektryczne.
2. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez konieczności dokonania dodatkowych zakupów.
3. Zmawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia – 24 miesiące. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego.
4. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych
i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Warunkiem zastosowania materiału lub urządzenia równoważnego jest spełnienie łącznie następujących warunków:
a) materiał (zamiennie produkt) lub urządzenie równoważne musi zapewnić osiągnięcie tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego,
b) materiał lub urządzenie równoważne musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji,
c) równoważne materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami,
d) Wykonawca jest zobowiązany wykazać równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń.
5. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w pkt. VI SWZ opisu przedmiotu zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego Wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy.
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy.
6. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności
w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę.
7. W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.
8. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108996,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108996,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108996,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAST Group sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012069413
7.3.3) Ulica: Aleja 3 Maja 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-391
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108996,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI JAKUBÓW
więcej: przetargi JAKUBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, agregatu prądotwórczego oraz usługi szkolenia i wdrożenia w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego przez Gminę Nekla - etap II
- Wykonanie zasilania awaryjnego dla Urzędu Gminy Burzenin w ramach realizacji zadania pn.: ,,Cyberbezpieczny samorząd - zakup i dostawa sprzętu z zakresu cyberbezpieczeństwa".
- Doposażenie jednostek OSP w niezbędny sprzęt - zakup ubrań specjalistycznych oraz sprzętu specjalistycznego dla jednostek OSP Gminy Dobczyce
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Gromnik w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w Gminie Pyrzyce w ramach: F E na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC),Zaawansowane usługi Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy, Projekt "CS"
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.