Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00514548/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług przygotowania i realizacji projektu pn. Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o.o. w Braniewie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Braniewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280242068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki13
1.5.2.) Miejscowość: Braniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 784919226
1.5.8.) Numer faksu: 556208362
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-braniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-braniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_braniewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług przygotowania i realizacji projektu pn. Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o.o. w Braniewie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a92df5ef-3acd-47be-81ac-a8bbfb85a5ad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o.o. w Braniewie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514548
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCM/ZP 08/I/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług przygotowania i realizacji projektu pn. Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o.o. w Braniewie w związku z naborem nr KPOD.07.08-IP.10-001/24 na dofinansowanie projektów w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym”, w tym:
1) Zadanie I: opracowanie dokumentacji aplikacyjnej (wniosku), obejmujące:
a) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie projektu w ramach naboru wniosków w trybie konkurencyjnym - nabór nr KPOD.07.08-IP.10-001/24 na dofinansowanie projektów w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym”, wraz z załącznikami.
b) wsparcie Zamawiającego w kontaktach z organami realizującymi nabór i ocenę wniosków oraz nadzorującymi ten proces oraz aktualizację opracowania analitycznego, zgodnie z ustaleniami i uwagami zgłoszonymi za pośrednictwem Zamawiającego przez instytucje zaangażowane we wdrażanie projektu unijnego, na etapie oceny wniosku o dofinansowanie projektu,
2) Zadanie II: świadczenie usług inwestora zastępczego po uzyskaniu dofinansowania.
2. Wspólny słownik zamówień:
kod CPV główny: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem;
dodatkowe kody CPV:
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy,
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi,
79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robót budowlanych,
72222200-9 - Usługi w zakresie systemów informacji lub usług planowania technologii,
72242000-3 - Usługi modelowania projektu,
72246000-1 - Usługi doradcze w zakresie systemów,
72226000-5 - Usługi doradcze w zakresie badań odbiorczych oprogramowania,
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej,
79412000-5 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami.
2. Zamawiający ustanawia prawo opcji polegające na tym, że minimalnym zakresem zamówienia jest wykonanie zadania I. W przypadku pozyskania na projekt dofinansowania w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym”, wykonaniu podlega zadanie II.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4. Wykonawca będzie świadczył usługi będące przedmiotem zamówienia w siedzibie Zamawiającego oraz w trybie zdalnym przy użyciu elektronicznych narzędzi do komunikacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
72222200-9 - Usługi w zakresie systemów informacji lub usługi w zakresie planowania technologii
72242000-3 - Usługi modelowania projektu
72246000-1 - Usługi doradcze w zakresie systemów
72226000-5 - Usługi doradcze w zakresie badań odbiorczych oprogramowania systemowego
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
79412000-5 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 602700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MedyczniT.pl Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142035505
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-673
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 602700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie
- Dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych, innych oraz opatrunków (ponowienie) i płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej dla zadania Budowa pawilonu Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego DiM w Lublinie
- Inspektor Nadzoru dla Projektu pn. "Program poprawy czystości zlewni rzeki Wisłoki - Etap V - Gmina Brzostek, Gmina Skołyszyn"
- Świadczenie usług dostępu do nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego umożliwiającego bieżącą eksploatację szpitalnego systemu informatycznego oraz opiekę serwisową i konsultacje
- "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekty 1-8 zakończenie zadań - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu"
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla SPZOZ w Choszcznie
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania "Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Zagrodach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.