Ogłoszenie z dnia 2024-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00549860/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu zasilania rezerwowego istniejącej rozdzielni głównej wraz z zakupem i przyłączeniem do istniejącej infrastruktury agregatu prądotwórczego–rezerwowego źródła zasilania dla Szpitala
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110196908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceramiczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@szpitalchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalchelm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu zasilania rezerwowego istniejącej rozdzielni głównej wraz z zakupem i przyłączeniem do istniejącej infrastruktury agregatu prądotwórczego–rezerwowego źródła zasilania dla Szpitala2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b5013fa-cae2-4e05-bf90-cbc3bcd6eb5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00103569/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja systemu zasilania rezerwowego, istniejącej rozdzielni głównej wraz zakupem i przyłączeniem do istniejącej infrastruktury agregatu prądotwórczego - rezerwowego źdródła zasilania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549860
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.3311.50.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 694125,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu zasilania rezerwowego istniejącej rozdzielni głównej wraz z zakupem i przyłączeniem do istniejącej infrastruktury agregatu prądotwórczego–rezerwowego źródła zasilania dla Szpitala w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) etap I (faza projektowa) – opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej sporządzonej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzgodnień z zamawiającym wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji administracyjnych warunkujących realizację zamierzenia (uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia warunkującego realizację inwestycji w odpowiednim organie administracji architektonicznej – jeżeli są wymagane) warunkujących zrealizowanie prac budowlanych,
2) etap II (faza realizacji) – wykonanie robót budowlanych w zakresie montażu agregatu prądotwórczego w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez wykonawcę.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi agregatu prądotwórczego, w szczególności zagadnienia dotyczące czynności konserwacyjnych, usuwania usterek i prostych czynności serwisowych. Łączny czas szkolenia pracowników Zamawiającego nie powinien być krótszy niż 40 godzin, odbycie szkolenia powinno być potwierdzone w formie pisemnej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określają:
1) program funkcjonalno-użytkowy (stanowiący załącznik nr 1 do SWZ),
2) projektowane postanowienia umowy (stanowiące załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający, stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania, przed otwarciem ofert, informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z ww. informacją na sfinansowanie zamówienia zamawiający przewidział środki finansowe w wysokości 784 896,23 zł.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty:
1. PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE Kamila Kryczka, Bogucin 8A, 21-080 Garbów, cena oferty: 1 282 644,00 zł.
2. ELINE Sp. z o. o., ul. Budowlana 4-6, 21-040 Świdnik, cena oferty: 1 121 760,00 zł.
Z powyższego wynika, iż oferta wykonawcy ELINE Sp. z o. o., ul. Budowlana 4-6, 21-040 Świdnik, która jest ofertą z najniższą ceną, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający ustalił, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym zamawiający postanowił unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1121760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1282644,00 PLN
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Przepr. praktyk zaw. dla studentów kier. Położnictwo w semestrze letnim roku akadem. 2024/2025 z przedm.: Iczęść Chirurgia,IIczęść Pediatria i piel. pediatr.,IIIczęść Położnictwo i opieka położnicza.
- Dostawa dwóch Defibrylatorów dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
- Monitoring wizyjny na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Szpitalnej 14 w Chełmie w ramach zadania - Zabezpieczenie obiektów sportowych na teranie Miasta Chełm
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1854L od km 10+200 do km 10+820 w miejscowości Janostrów"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.