eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDostawa ergonomicznych krzeseł biurowych i podnóżków dla pracowników Starostwa Powiatowego w Grudziądzu i jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2024-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ergonomicznych krzeseł biurowych i podnóżków dla pracowników Starostwa Powiatowego w Grudziądzu i jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grudziądzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118610

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Małomłyńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 4514400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@powiatgrudziadzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiatgrudziadzki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be1da704-d3bd-443c-b124-63c68f100164

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wykonywanie zadań publicznych o charakterze ponadgminnym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ergonomicznych krzeseł biurowych i podnóżków dla pracowników Starostwa Powiatowego w Grudziądzu i jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be1da704-d3bd-443c-b124-63c68f100164

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047896/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa ergonomicznych krzeseł biurowych i podnóżków dla pracowników Starostwa Powiatowego w Grudziądzu i jednostek organizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Wsparcie w obszarze zdrowia” nr FEKP.08.08-IZ.00-0022/23 (pełna nazwa projektu znajduje się w informacjach dodatkowych)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538942

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 158611,08 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54603,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 74 szt. ergonomicznych krzeseł biurowych i 32 szt. podnóżków dla pracowników Starostwa Powiatowego w Grudziądzu i jednostek organizacyjnych, stanowiących wyposażenie stanowiska pracy wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem do siedziby Zamawiającego, ul. Małomłyńska 1, 86 – 300 Grudziądz oraz montażem. Dostawa szczegółowo jest opisana w zał. Nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych krzeseł i podnóżków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39112000-0 - Krzesła

39113100-8 - Fotele

39113700-4 - Podnóżki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112419,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190450,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112419,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMG Group Maciej Szałła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842408810

7.3.3) Ulica: Poznańska

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-378

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112419,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie realizowane w ramach Projektu „Wsparcie w obszarze zdrowia”
nr FEKP.08.08-IZ.00-0022/23 współfinansowanego ze Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działania 08.08 Wsparcie w obszarze zdrowia, Celu szczegółowego 4d Wspieranie dostosowania pracowników, przedsiębiorstw i przedsiębiorców do zmian, wspieranie aktywnego i zdrowego starzenia się oraz zdrowego i dobrze dostosowanego środowiska pracy, które uwzględnia zagrożenia dla zdrowia programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 – 2027.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.