Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00538942/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ergonomicznych krzeseł biurowych i podnóżków dla pracowników Starostwa Powiatowego w Grudziądzu i jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grudziądzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małomłyńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 4514400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@powiatgrudziadzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiatgrudziadzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be1da704-d3bd-443c-b124-63c68f1001641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wykonywanie zadań publicznych o charakterze ponadgminnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ergonomicznych krzeseł biurowych i podnóżków dla pracowników Starostwa Powiatowego w Grudziądzu i jednostek organizacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be1da704-d3bd-443c-b124-63c68f100164
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047896/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa ergonomicznych krzeseł biurowych i podnóżków dla pracowników Starostwa Powiatowego w Grudziądzu i jednostek organizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Wsparcie w obszarze zdrowia” nr FEKP.08.08-IZ.00-0022/23 (pełna nazwa projektu znajduje się w informacjach dodatkowych)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538942
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 158611,08 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54603,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 74 szt. ergonomicznych krzeseł biurowych i 32 szt. podnóżków dla pracowników Starostwa Powiatowego w Grudziądzu i jednostek organizacyjnych, stanowiących wyposażenie stanowiska pracy wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem do siedziby Zamawiającego, ul. Małomłyńska 1, 86 – 300 Grudziądz oraz montażem. Dostawa szczegółowo jest opisana w zał. Nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych krzeseł i podnóżków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39112000-0 - Krzesła
39113100-8 - Fotele
39113700-4 - Podnóżki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112419,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190450,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112419,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMG Group Maciej Szałła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842408810
7.3.3) Ulica: Poznańska
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-378
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112419,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
nr FEKP.08.08-IZ.00-0022/23 współfinansowanego ze Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działania 08.08 Wsparcie w obszarze zdrowia, Celu szczegółowego 4d Wspieranie dostosowania pracowników, przedsiębiorstw i przedsiębiorców do zmian, wspieranie aktywnego i zdrowego starzenia się oraz zdrowego i dobrze dostosowanego środowiska pracy, które uwzględnia zagrożenia dla zdrowia programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 – 2027.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A wraz ze zmianą sposobu ogrzewania na indywidualne gazowe w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa dwóch zbiorników retencyjnych infiltracyjnych wód opadowych, dwóch odcinków kanalizacji deszczowej z wylotem do Wisły i rozszczelnienie drogi dojazdowej w celu zagospodarowania wód opadowych
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział materiałoznawstwo
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Grudziądz"
- Świadczenie usługi cateringowej dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Sosnówce
- Dostawy zestawów ochrony radiologicznej (fartuchy + okulary) - znak sprawy Z/96/PN/24
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
- Dostawa mebli biurowych
- [D/99/2024] Zakup i dostawa mebli biurowych na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego
- Utworzenie i wyposażenie Placówki Wsparcia Dziennego w Prudniku przy ul. Tkackiej 1
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.