Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00465745/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
- 2024/BZP 00471570/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-26
- 2024/BZP 00486783/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-05
- 2024/BZP 00493320/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Jasienica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jasienica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182255
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasienica 159
1.5.2.) Miejscowość: Jasienica
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-385
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334726200
1.5.8.) Numer faksu: 334726262
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jasienica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,173676,1479d215a677db77ef44e290edbcb702.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Jasienica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-449bc64c-ff83-49e0-b10f-54ea2ba1e673
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018810/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Jasienica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465745
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 994851,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego na trzpieniu słupa lub wysięgniku;
- Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - Montaż oprawy drogowej o mocy 32,2 W;
- Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - Montaż oprawy drogowej o mocy 34,9 W;
- Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - Montaż oprawy drogowej o mocy 37,4 W;
- Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - Montaż oprawy drogowej o mocy 48 W;
- Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - Montaż oprawy drogowej o mocy 85 W;
- Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - Montaż oprawy parkowej o mocy 13,8 W;
- Wymiana tabliczek bezpiecznikowych słupowych oświetlenia zewnętrznego – IZK;
- Wymiana przewodów izolowanych w słupach oświetleniowych, rurach osłonowych, wysięgnikach w latarniach o wys. 7-10 m - linia kablowa;
- Wymiana osprzętu sieciowego i konstrukcji metalowych linii NN - bezpiecznikowe złącze oświetleniowe z zaciskiem odgałęźnym dla linii niskiego napięcia na słupie stojącym - linia izolowana;
- Wymiana osprzętu sieciowego i konstrukcji metalowych linii NN - bezpiecznikowe złącze oświetleniowe z zaciskiem odgałęźnym dla linii niskiego napięcia na słupie stojącym - linia nieizolowana;
- Wymiana przewodów izolowanych w słupach oświetleniowych, rurach osłonowych, wysięgnikach w latarniach o wys. 10-12 m - linia napowietrzna;
- Pomiary Luminancji zgodnie z normą PN-EN 13201:2016.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490944,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 853225,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490944,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elwatt sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372668874,
7.3.3) Ulica: ul. Kęcka 96A
7.3.4) Miejscowość: Kozy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-340
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490944,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JASIENICA
- "Zakup paliwa, w obrocie bezgotówkowym, na stacji paliw dla pojazdów należących do Zakładu Komunalnego w Jasienicy"
- "Sukcesywny odbiór ścieków i osadów dostarczanych przez samochody asenizacyjne Zakładu Komunalnego w Jasienicy, w punkcie zlewnym oczyszczalni ścieków, w obrocie bezgotówkowym."
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego
- Remont drogi gminnej nr 490260S ("Pszczelarska") w sołectwie Landek, Gmina Jasienica
więcej: przetargi JASIENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Budowa Gminnego Przedszkola i Żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty
- Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Kopernika w Płońsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
- "Budowa boiska piłkarskiego na osiedlu Zakrzów w Tarnobrzegu - I etap".
- ZACZAROWANY RÓŻANY OGRÓD NA SKARPIE- PRZYWRACAMY ZAPOMNIANY BLASK
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.