Ogłoszenie z dnia 2024-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00554150/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-20
- 2024/BZP 00563270/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
- 2024/BZP 00565328/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-26
- 2024/BZP 00567718/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Doposażenie pracowni CKZiU” w ramach projektu pn.: „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO IM. ZDZISŁAWA PASZKIEWICZA W ŁĘCZYCY
1.3.) Oddział zamawiającego: CKZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100566603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ozorkowskie Przedmieście 2
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckzleczyca.projekt@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ckpl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed7e7296-b90e-4d0c-931c-2c2404c7389b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Doposażenie pracowni CKZiU” w ramach projektu pn.: „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed7e7296-b90e-4d0c-931c-2c2404c7389b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00554140/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Doposażenie pracowni CKZiU” w ramach projektu pn.: „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach Projekt „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Województwa Łódzkiego 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0056/23-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554150
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CKZŁ.271.56/23.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 225979,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niepowystawowego doposażenia pracowni szkolnej CKZiU w Łęczycy w ramach projektu pn.: „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców”.3.2. Zamówienie realizowane jest w ramach Projekt „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Województwa Łódzkiego 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0056/23-00.
3.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi, w szczególności dostawa tokarki, frezarki, zestawów narzędzi, młotów udarowych, uderzeniowych, wkrętarko – wiertarki, przecinarki, piły, pilarki, kluczy, narzędzi, kompresora, kamery termowizyjnej, stołu warsztatowego, spawarki, radia budowlanego, ładowarki, akumulatora itp. w ilościach i o opisie określonym w Załączniku Nr 8 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 8 do SWZ w podziale na dwie części zamówienia. Część Nr 1 – frezarka, tokarka, Część Nr 2 – narzędzia, sprzęt, wyposażenie warsztatu. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.4. Dostarczone urządzenia, wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia. Dostarczone wyposażenie musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich.
3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych
z rozmieszczeniem i instalacją – ustawieniem przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 121 pkt 2) Ustawy pzp oraz sprawdzeniem poprawności działania w obecności pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga przeszkolenia kadry Zamawiającego z obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wskazanymi w OPZ w zakresie danej części zamówienia.
3.6. Oznaczenie wg CPV: Część Nr 1: 42621000-5 Tokarki, 42623000-9 frezarki, 44512000-2 Różne narzędzia ręczne oraz Część Nr 2: 44512000-2 Różne narzędzia ręczne, 44512940-3 Zestawy narzędziowe, 42652000-1 – Ręczne narzędzia elektromechaniczne
3.7. Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia – opis oferowanych produktów, potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje tj. nazwa producenta, nazwa, symbol, numer modelu, typ, numer katalogowy producenta dla oferowanych urządzeń, sprzętu. Każdy opis musi być oznaczony nazwą pozycji której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.
3.8. Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w SWZ,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) posiadać katalog / książkę części zamiennych, o ile producent dołącza do produktu, dopuszcza się dostęp online.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie:
5.1.1. Dla Część Nr 1: do 124 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 14 dni.
5.1.2. Dla Część Nr 2: do 28 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 14 dni.
Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem innego terminu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wprowadza zastrzeżenie wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia – pkt. 3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją – art. 60 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42621000-5 - Tokarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42623000-9 - Frezarki
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 113000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niepowystawowego doposażenia pracowni szkolnej CKZiU w Łęczycy w ramach projektu pn.: „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców”.3.2. Zamówienie realizowane jest w ramach Projekt „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Województwa Łódzkiego 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0056/23-00.
3.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi, w szczególności dostawa tokarki, frezarki, zestawów narzędzi, młotów udarowych, uderzeniowych, wkrętarko – wiertarki, przecinarki, piły, pilarki, kluczy, narzędzi, kompresora, kamery termowizyjnej, stołu warsztatowego, spawarki, radia budowlanego, ładowarki, akumulatora itp. w ilościach i o opisie określonym w Załączniku Nr 8 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 8 do SWZ w podziale na dwie części zamówienia. Część Nr 1 – frezarka, tokarka, Część Nr 2 – narzędzia, sprzęt, wyposażenie warsztatu. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.4. Dostarczone urządzenia, wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia. Dostarczone wyposażenie musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich.
3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych
z rozmieszczeniem i instalacją – ustawieniem przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 121 pkt 2) Ustawy pzp oraz sprawdzeniem poprawności działania w obecności pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga przeszkolenia kadry Zamawiającego z obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wskazanymi w OPZ w zakresie danej części zamówienia.
3.6. Oznaczenie wg CPV: Część Nr 1: 42621000-5 Tokarki, 42623000-9 frezarki, 44512000-2 Różne narzędzia ręczne oraz Część Nr 2: 44512000-2 Różne narzędzia ręczne, 44512940-3 Zestawy narzędziowe, 42652000-1 – Ręczne narzędzia elektromechaniczne
3.7. Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia – opis oferowanych produktów, potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje tj. nazwa producenta, nazwa, symbol, numer modelu, typ, numer katalogowy producenta dla oferowanych urządzeń, sprzętu. Każdy opis musi być oznaczony nazwą pozycji której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.
3.8. Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w SWZ,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) posiadać katalog / książkę części zamiennych, o ile producent dołącza do produktu, dopuszcza się dostęp online.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie:
5.1.1. Dla Część Nr 1: do 124 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 14 dni.
5.1.2. Dla Część Nr 2: do 28 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 14 dni.
Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem innego terminu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wprowadza zastrzeżenie wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia – pkt. 3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją – art. 60 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 112979,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146370 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407497,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146370 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metal Technics Polska Spółka z o.o., Sp. komandytowa, 02-495 Warszawa ul. Ryżowa 43D/1, Województwo: mazowieckie, NIP: 5223068919, REGON: 365127723
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223068919
7.3.3) Ulica: ul. Ryżowa 43D/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
METAL TECHNICS POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
METAL TECHNICS POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146370 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż unieważnił przedmiotowe postępowanie dla Części Nr 2, w związku z tym, iż wszystkie złożone oferty w przedmiotowym postępowaniu podlegały odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "Doposażenie pracowni - multimedia" w ramach projektu "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego"
- "Doposażenie pracowni CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców" - II
- Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu Karnego w Garbalinie
- Świadczenie usług dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "JA-TY-MY" dla powiatu łęczyckiego: Usługa transportowa
- "Remont nawierzchni dróg powiatowych numer: 2528E w miejscowości Konarzew, 2519E na odcinku Łętków - Sługi, 2500E na odcinku Sobótka Stara - Sobótka Nowa"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców" - II
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
więcej: Tokarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.