Og³oszenie z dnia 2024-11-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ca³oroczne utrzymanie przeprawy promowej na rzece Warcie w m. Wartos³aw w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wronki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ca³oroczne utrzymanie przeprawy promowej na rzece Warcie w m. Wartos³aw w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-657f305d-3e04-4859-abf1-628ee432ec6f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00621763
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00094825/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.18 Ca³oroczne utrzymanie przeprawy promowej na rzece Warcie w m. Wartos³aw w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10271963.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszelk± korespondencjê Zamawiaj±cy zamierza prowadziæ za pomoc± platformy. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia dokumenty oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformy i bezp³atnego formularza „wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu), przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy poprzez klikniêcie przycisku „wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” oraz pojawienia siê komunikatu, ¿e
wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Pozosta³e informacje znajduj± siê w Specyfikacji warunków zamówienia.
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1027196
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, og³oszenia, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.
2. Zamawiaj±cy zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformy tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa (najlepiej najnowsza wersja).
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar (¼ród³em czasu jest platforma).
h) w razie u¿ywania kwalifikowanego podpisu elektronicznego - pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê.
3. Oferty sk³adane s± za pomoc± platformy.
4. Wiêcej informacji zawarto w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki. Kontakt z administratorem jest mo¿liwy tak¿e za pomoc± adresu mailowego: poczta@wronki.pl.
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Miko³ajec. Kontakt z inspektorem jest mo¿liwy za pomoc± adresów mailowych:aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± w celach zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w zwi±zku z realizacj± obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze,wynikaj±cego z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, a tak¿e na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. 4. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ: a)osoby lub podmioty,którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z ustaw± Pzp,
b) organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej,w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa c)inne podmioty,które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane osobowe administratora.
5.Dane osobowe przechowywane bêd± przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ. Je¶li czas trwania umowy przekracza 4 lata,zamawiaj±cy przechowuje umowê przez ca³y czas trwania umowy.
6.Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich lub organizacji miêdzynarodowych.
7.Prawo ¿±dania od Administratora: a) dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii.Administrator dostarcza osobie, której dane dotycz±, kopiê danych osobowych, które podlegaj± przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci siê osoba, której dane dotycz±, administrator mo¿e pobraæ op³atê w rozs±dnej wysoko¶ci,wynikaj±cej b) z kosztów administracyjnych.Je¶li wykonanie wy¿ej wymienionego obowi±zku wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,c) do sprostowania swoich nieprawid³owych danych osobowych lub uzupe³nienia swoich niekompletnych danych osobowych. Skorzystanie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp. d) do usuniêcia danych osobowych wy³±cznie na podstawie art. 17 RODO,e) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, f) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, je¶li nie wystêpuj± prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania i na zasadach opisanych wart. 21 RODO, g) do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20RODO, h) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotycz±cych praw okre¶lonych powy¿ej (lit. a-g) nale¿y skontaktowaæ siê z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych. 8.Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00-193 Warszawa.
9.Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
10.Dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.
Pozosta³e informacje znajduj± siê w Specyfikacji warunków zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NIiPP.271.35.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 158704,04 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Utrzymywanie przeprawy promowej na rzece Warcie w m. Wartos³aw, polegaj±cej na:
a) przewozie miêdzybrzegowym osób i rzeczy,
b) utrzymaniu w nale¿ytym stanie technicznym promu i ³odzi przewozowej, pok³adu promu, prowadzeniu drobnych robót remontowych i konserwacyjnych p³ywaka promu, urz±dzeñ napêdowych, dojazdów
w obrêbie szlabanów i ca³ej przeprawy promowej,
c) utrzymaniu czysto¶ci na promie, ³odzi przewozowej i towarzysz±cej,
d) zabezpieczeniu przeprawy w czasie przewozu oraz podczas silnych wiatrów, sp³ywu kry i wysokiego stanu wody,
e) utrzymaniu w nale¿ytym stanie znaków ¿eglugowych.
2) Ponoszenie odpowiedzialno¶ci za prawid³ow± i bezpieczn± eksploatacjê promu i ³odzi oraz ponoszenie odpowiedzialno¶ci odszkodowawczej za wypadki na promie i ³odzi.
3) ¦wiadczenia us³ug przewozowych w godzinach okre¶lonych harmonogramem pracy przeprawy promowej, stanowi±cym za³±cznik do Specyfikacji warunków zamówienia. W przypadku wstrzymania przeprawy, obs³uga pe³ni dy¿ur zabezpieczaj±cy prom.
4) Zg³aszanie na pi¶mie osobie odpowiedzialnej za koordynacjê niniejszego zamówienia strony Zamawiaj±cego o ka¿dorazowym wstrzymaniu kursowania promu oraz jego przyczynie.
5) Zg³aszanie osobie odpowiedzialnej za koordynacjê niniejszego zamówienia
ze strony Zamawiaj±cego o wszelkich potrzebach zwi±zanych z prawid³owym utrzymaniem przeprawy promowej (sprzêt, wyposa¿enie, oznakowanie itp.).
6) Wykonawca podczas realizacji umowy bêdzie przestrzegaæ przepisów dotycz±cych bezpieczeñstwa i higieny pracy, przepisów ochrony przeciw po¿arowej na promie oraz przepisów ¿eglugowych na ¶ródl±dowych drogach wodnych.
7) Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ we w³asnym zakresie i na swój koszt pomieszczenie socjalne na potrzeby realizacji przedmiotu umowy.
8) Umieszczanie na tablicach po obu stronach rzeki aktualnych informacji
o godzinach kursowania promu oraz informacji o wstrzymaniu kursowania promu – z podaniem przyczyny i terminu.
9) Wykonawca zobowi±zany jest do posiadania patentu ¿eglarskiego przewo¼nika ¿eglugi ¶ródl±dowej (uprawnienia) do przewozu miêdzybrzegowego osób i rzeczy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60610000-7 - Us³ugi transportu promowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert Kryterium nr 1 – Cena oferty brutto = waga 60% (tj. max. 60 pkt); Kryterium nr 2 – Dysponowanie dodatkowymi osobami = waga 40% (tj. max. 40 pkt).
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
Wszelkie obliczenia bêd± dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokr±gleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiaj±cy przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom okre¶lonym w ustawie Pzp i w SWZ oraz zosta³a uznana za najkorzystniejsz± na podstawie kryterium okre¶lonego w specyfikacji, tj. posiada najwiêksz± liczbê punktów w kryterium oceny ofert. Szczegó³owy opis kryterium oceny ofert opisany jest w dziale XX SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie dodatkowymi osobami
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje minimum 1 osob±, która bêdzie uczestniczy³a w wykonaniu zamówienia, posiadaj±ca patent przewo¼nika ¿eglugi ¶ródl±dowej. Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana na podstawie wype³nionego przez Wykonawcê wykazu osób, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp i art.109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, Wykonawca sk³ada nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe (dotyczy Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona):
1) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w Rozdziale IX SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ. O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
- wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie
potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wymaga nastêpuj±cych dokumentów w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonejpodpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumenty sk³adane RAZEM Z OFERT¡:
1) Formularz ofertowy - sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik 1 do SWZ;
2) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru (celem potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania);
4) Samooczyszczenie – je¿eli dotyczy;
5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¿eli dotyczy;
6) Pe³nomocnictwo - je¿eli dotyczy;
7) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - je¿eli dotyczy;
8) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – je¿eli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo.Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. Wspólnicy spó³ki cywilnej jako Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±, na podstawie art. 58 ust. 2 Pzp ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Je¿eli umocowanie do reprezentacji wynika z tre¶ci umowy spó³ki cywilnej, do oferty Wykonawcy powinni za³±czyæ tre¶æ tej umowy. W takim przypadku nie bêdzie potrzebne odrêbne pe³nomocnictwo. Je¿eli tre¶æ o¶wiadczenia podpisuj± wszyscy wspólnicy spó³ki cywilnej, pe³nomocnictwo nie musi byæ przez nich do³±czone do oferty.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 pkt 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli chocia¿by jeden z Wykonawców podlega wykluczeniu to wykluczeniu podlega ca³e Konsorcjum.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy, us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym. Uwzglêdniaj±c powy¿sze Zamawiaj±cy zyska³ uprawnienie wynikaj±ce z przepisów ustawy Pzp do weryfikowania na etapie przedkontraktowym rozk³adu ciê¿aru obowi±zków, jakie w przysz³o¶ci bêd± ci±¿yæ na poszczególnych Wykonawcach ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. Powy¿sze
uprawnienie ma na celu ograniczenie sytuacji w której wspó³praca Konsorcjanta ma charakter pozorny i koñczy siê wraz z uzyskaniem zamówienia, które nastêpnie realizowane jest przez Podmioty niedysponuj±ce potencja³em, który by³ warunkiem koniecznym do uzyskania zamówienia. Je¿eli postêpowanie prowadzone jest w trybie podstawowym,
Zamawiaj±cy bada m.in. spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu przez wszystkich Wykonawców na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. W zwi±zku z tym, ¿e o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp dotyczy
spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu przez Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, równie¿ na tym etapie postêpowania Zamawiaj±cy ma obowi±zek weryfikacji faktu z³o¿enia tego o¶wiadczenia przez wszystkich Wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³ada:
a) odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który wykazuje spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu,
b) ka¿dy z Wykonawców z zakresie podstaw wykluczenia.
7. W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
8. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ umowy, w zakresie:1) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych
przepisów,
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, z tym zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych niniejsze zamówienie do wysoko¶ci obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem
wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, z tym zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonawcy, jak± bêdzie on
zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych niniejsze zamówienie,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, z tym zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu kosztu wykonawcy, jak± bêdzie on zobligowany ponie¶æ w przypadku zmiany przepisów dotycz±cych zasad gromadzenia lub wp³at podstawowych finansowanych przez podmiot zatrudniaj±cy do pracowniczych
planów kapita³owych w odniesieniu do osób bezpo¶rednio wykonuj±cych niniejsze zamówienie,
e) zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, z tym zastrze¿eniem, ¿e:
- minimalny poziom zmiany kosztów, uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi 10 % w stosunku do wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 3 ust. 1 umowy,
- poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wska¼nika zmiany kosztów og³oszonego w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w sprawie ¶redniorocznego wska¼nika cen i us³ug konsumpcyjnych, ustalonego w stosunku do miesi±ca, w którym zosta³a sporz±dzona oferta,
- maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza zamawiaj±cy, to ³±cznie 20% w stosunku do warto¶ci wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 3 ust. 1 umowy,
- pierwsza zmiana wynagrodzenia dokonana bêdzie mog³a zostaæ nie wcze¶niej, ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy,
- zmiany wynagrodzenia dokonywane bêd± mog³y byæ nie czê¶ciej, ni¿ co 3 miesi±ce.
Zmiany te mog± zostaæ zainicjowane nie wcze¶niej, ni¿ przed up³ywem
6 miesiêcy od dnia rozpoczêcia wykonywania umowy i nie mog± byæ dokonane wiêcej, ni¿ 1 raz w okresie obowi±zywania umowy.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a–d, mog± byæ wprowadzone wy³±cznie wtedy, gdy maj± one wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. W przypadku ich wyst±pienia wykonawca mo¿e wyst±piæ do zamawiaj±cego z pisemnym wnioskiem o zmianê wynagrodzenia, przedk³adaj±c odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ z³o¿enia
takiego wniosku. Wykonawca powinien wykazaæ ponad wszelk± w±tpliwo¶æ, ¿e zaistnia³a zmiana ma bezpo¶redni wp³yw na koszty wykonania zamówienia oraz okre¶liæ stopieñ, w jakim wp³ynie ona na wysoko¶æ wynagrodzenia. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ pisemny wniosek o dokonanie waloryzacji najwcze¶niej w dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych zmiany.
Ci±g dalszy w sekcji IX - POZOSTA£E INFORMACJE
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-06 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1027196
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-06 08:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-04
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Ci±g dalszy sekcji 7.4:3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. e, mog± byæ wprowadzane poprzez zestawienie kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia oraz wska¼nika zmiany kosztów og³oszonego w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu
Statystycznego, ustalonego w stosunku do miesi±ca, w którym zosta³a sporz±dzona oferta. Zmiana wynagrodzenia mo¿e polegaæ zarówno na jego wzro¶cie, jak i obni¿eniu.
4. W przypadku dokonania zmiany umowy na podstawie ust. 1 pkt 1 lit. e – zmiany wynagrodzenia w zwi±zku ze zmian± kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia – wykonawca jest zobowi±zany do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom kosztów zobowi±zania podwykonawcy.
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Ca³oroczne utrzymanie przeprawy promowej na rzece Warcie w m. Wartos³aw w 2025 roku
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Internatu Technikum nr 1 w Zespole Szkó³ nr 1 im. Powstañców Wielkopolskich we Wronkach.
wiêcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ca³oroczne utrzymanie przeprawy promowej na rzece Warcie w m. Wartos³aw w 2025 roku
- Wykonanie obs³ugi przeprawy promowej "Ostrówek II" na Jeziorze Gop³o pomiêdzy miejscowo¶ciami Z³otowo i Ostrówek
- Obs³uga przeprawy promowej w ci±gu drogi powiatowej nr 1408 O na rzece Odrze w Zdzieszowicach.
wiêcej: Us³ugi transportu promowego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.