eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówDostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Tarnowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146316500

1.5.8.) Numer faksu: 146316600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@atar.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atar.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/955387

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-156eda56-e363-4d5a-ac43-026ef700217b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00433071/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483020

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-19/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:

Część 1: Trenażery i akcesoria:
1. Wymienna zewnętrzna skóra lewej części klatki piersiowej – część zużywalna do Fantomu Chester Chest - jasna karnacja - 2 szt.
2. Trenażer do wykonywania iniekcji i zakładania wkłuć dożylnych pod kontrolą USG (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ)- 2 szt.
3. Koncentrat sztucznej krwi do trenażera do iniekcji 250 ml - 4 szt.
4. Chusteczki ze środkiem do mycia fantomów 50 szt. w opakowaniu - 10 op.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33198200-6 - Papierowe waciki lub kompresy odkażające

4.5.5.) Wartość części: 7534,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:

Część 2: Meble i wyposażenie medyczne:
1. Biała szafa lekarska przeszklona wykonana z blachy, zamykana na kluczyk, drzwi metalowe ze szkłem hartowanym, wys. 180-190cm x szer. 60-80 cm x gł. 40-50 cm - 1 szt.
2. Lampa medyczna bezcieniowa na kółkach (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
3. Stolik chirurgiczny do instrumentowania, z blachy stalowej i profili metalowych, możliwość blokady kół; wysokość regulowana min. 90-95 cm, max. 135-140 cm. - 1 szt.
4. Lampa Wooda - 1 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31524110-9 - Lampy używane na salach operacyjnych

33192340-7 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 5155,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:

Część 3: Sprzęt stomijny:
1. Worek stomijny zamknięty 1-częściowy; rozm. do docięcia od 13 do 70 mm z okienkiem; pojemność od 400 do 450 ml - 100 szt.
2. Gaziki do zmywania skóry wokół stomii 100 szt. w op. - 1 op.
3. Chusteczki ochronne na bazie silikonu dla pacjentów ze stomią; zmniejszające ryzyko podrażnienia skóry treścią jelitową lub moczem pod wpływem odklejania przylepca 24 szt. w op. - 1 op.
4. Aerozol do usuwania przylepców (50ml) - 1 szt.
5. Płytka plastyczna akordeonowa rozmiar 57/13-22mm 5 szt. w op. - 1 op.
6. Worek ileostomijny rozmiar 57 - 5 szt.
7. Dilatator doodbytniczy - 1 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 2249,85 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:

Część 4: Ratownictwo:
1. Treningowy Zestaw Doszpikowy (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
2. Zestaw ratunkowy zawierający 4 rurki krtaniowe nr 0,1,2,2.5 - 1 szt.
3. Ceratka do nauki resuscytacji na fantomie po 50 szt. w rolce - 20 op.
4. Wymienne drogi oddechowe do fantomu Little Anne 6 szt. w op. - 5 op.
5. Urządzenie do zadławienia lifevac - 1 szt.
6. Elektrody szkoleniowe AED training pads do defibrylatora LAERDAL AED TRAINER 2 - 4 op.
7. Szyny unieruchamiające typu splint komplet 4 szt. - 1 op.
8. Rurki krtaniowe LTSD zestaw (rozmiar 3,4,5) - 1 szt.
9. Nosze ewakuacyjne (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
10. Staza taktyczna zaciskowa nowej generacji CAT 7 GEN - 6 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33171200-1 - Przyrządy do resuscytacji

31711140-6 - Elektrody

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33192160-1 - Nosze

4.5.5.) Wartość części: 11075,22 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:

Część 5: Drobny sprzęt wielorazowy:
1. Nożyczki opatrunkowe z zaokrąglonym czubkiem; długość całkowita od 14 do 20 cm - 1 szt.
2. Kamerton - 2 szt.
3. Stetoskop szkoleniowo-dydaktyczny, z podwójną obracaną głowicą - lejek i dwutonową membraną - 2 szt.
4. Infantometr do pomiaru długości niemowląt i dzieci, zakres pomiarowy: 33-100 cm, podziałka: 1 mm, posiadający blokowanie ogranicznika stóp, waga urządzenia do 4 kg - 1 szt.
5. Goniometr - 3 szt.
6. Dynamometr (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
7. Fałdomierz - 2 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141410-7 - Przecinaki i noże chirurgiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

38330000-7 - Ręczne przyrządy do mierzenia długości

38425700-7 - Przyrządy do pomiaru napięcia powierzchniowego

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 4551,70 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:

Część 6: Trenażery do badań fizykalnych:
1. Trenażer do badania prostaty (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
2. Trenażer do nauki oceny obrzęku ciastowatego – jasna karnacja (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8318,50 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:

Część 7: Doppler ABI:
1. Doppler ABI do pomiaru wskaźnika kostkowo-ramiennego (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 13614,39 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:

Część 8: Respirator:
1. Respirator stacjonarny z możliwością wentylacji NIV (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji

4.5.5.) Wartość części: 101494,44 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
Część 9: Trenażer tamowania krwotoków zewnętrznych:
1. Trenażer tamowania krwotoków zewnętrznych (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5850,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:

Część 10: Stacja pomp:
1. Stacja pomp: w zestawie 3x pompa strzykawkowa, 1x pompa objętościowa (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 2 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne

4.5.5.) Wartość części: 36432,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:

Część 11: Pompa żywieniowa:
1. Pompa do żywienia dojelitowego (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 6470,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:

Część 12: Akcesoria do pompy żywieniowej:
1. Plecak na pompę żywieniową - 1 szt.
2. Zestaw do podaży diety EasyBag, ENFit - 5 szt.
3. Zestaw do podaży mobilnej żywienia dojelitowego - 3 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego

4.5.5.) Wartość części: 1022,71 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
Część 13: Drobny sprzęt jednorazowy:
1. Rękawiczki jednorazowe nitryl „S” po 100 szt. w op. - 38 op.
2. Rękawiczki jednorazowe nitryl „M” po 100 szt. w op. - 53 op.
3. Rękawiczki jednorazowe nitryl „L” po 100 szt. w op. - 29 op.
4. Rękawice sterylne rozm. 6,5 50 par w opakowaniu - 5 op.
5. Rękawice sterylne rozm. 7,0 50 par w opakowaniu - 8 op.
6. Rękawice sterylne rozm. 7,5 50 par w opakowaniu - 8 op.
7. Rękawice sterylne rozm. 8,0 50 par w opakowaniu - 5 op.
8. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych - 200 szt.
9. Igły iniekcyjne 1,2 x 40 mm 100 szt. w opakowaniu - 5 op.
10. Podkłady higieniczne chłonne, jednorazowe 30 szt. w opakowaniu rozmiar min. 90 cm x 60 cm - 2 op.
11. Cewnik urologiczny Foleya CH14, 10 szt. w opakowaniu - 10 op.
12. Żel nawilżający do cewnikowania z lidokainą (ampułkostrzykawka) 6 ml - 50 szt.
13. Pojemnik na odpady medyczne twardościenny czerwony 2l - 50 szt.
14. Worki na odpady medyczne 35l 50 szt. w opakowaniu - 15 op.
15. Worki na odpady medyczne 60l 50 szt. w opakowaniu - 15 op.
16. Lubrykant na bazie wody, kompatybilny z lateksem i silikonem, 500 ml - 5 szt.
17. Strzykawka 5 ml dwuczęściowa, jednorazowa; 100 szt. w op. - 4 op.
18. Strzykawka 20 ml dwuczęściowa, jednorazowa; 100 szt. w op. - 4 op.
19. Igły iniekcyjne 0,8x40 100 szt. w opakowaniu - 4 op.
20. Igła trójkątna 3/8 koła z oczkiem sprężynującym 12 szt. w op. - 4 op.
21. Serweta operacyjna 90x75 40 szt. w op. - 2 op.
22. Worek na mocz, 2000 ml, z zaworem poprzecznym 10 szt. w op. - 10 op.
23. Nici chirurgiczne na igle, wchłanialne HR 26 36 szt. w op. - 1 op.
24. Jednorazowa golarka medyczna 100 szt. w op. - 1 op.
25. Zacisk do pępowiny - 100 szt.
26. Żel do USG bezbarwny 500 ml - 5 szt.
27. Osłona na głowicę USG sterylna + sterylny żel, rozm. 13-15 x 60-65 cm - 20 szt.
28. URZĄDZENIE DO USUWANIA ZSZYWEK jednorazowe - 3 szt.
29. Zestaw niskoprofilowy do długotrwałego żywienia dożołądkowego - CH15 / 1,7 cm - 1 szt.
30. Strzykawka z systemem złącza ENFit 10 ml - 10 szt.
31. Strzykawka z systemem złącza ENFit 100 ml - 10 szt.
32. Adapter ze złączem ENFit/ENLock - 10 szt.
33. Adapter ze złączem ENFit/LL - 10 szt.
34. Adapter umożliwiający pobranie diety z worka typu EasyBag strzykawką typu ENFit - 5 szt.
35. Zestaw do lewatywy jałowy - 50 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji

33141240-4 - Akcesoria cewnikowe

33141310-6 - Strzykawki

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

33141320-9 - Igły medyczne

33125000-2 - Urządzenia do badań urologicznych

33141123-8 - Pojemniki na skalpele

33141614-7 - Pojemniki na osocze krwi

33914000-0 - Nici, igły i zaciski do autopsji

4.5.5.) Wartość części: 9799,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:

Część 14: Opatrunki:
1. Gaziki jałowe 5x5cm 25 x 5 szt. - 20 op.
2. Kompresy gazowe 10x10cm 20x5szt. - 20 op.
3. Plaster włókninowy na ranę włókninowy z opatrunkiem chłonnym, jałowy, rozm. 10x10 cm 30 szt. w op. - 4 op.
4. Bandaż elastyczny szer. 15 cm x dł. 5 m - 30 szt.
5. Bandaż dziany szer. 10 cm x dł. 4 m - 30 szt.
6. Gaziki niejałowe 10x10 cm (100 szt. w op.) - 30 op.
7. Opatrunek do mocowania kaniuli dożylnej, transparentny 50 szt. w op. - 2 op.
8. Jednorazowy, jałowy zestaw do porodu (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 20 szt.
9. Jednorazowy, jałowy zestaw noworodkowy (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 20 szt.
10. Jednorazowy, jałowy zestaw do szycia krocza (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 20 szt.
11. Kompres gazowy niejałowy, 20x10 cm, 100 szt. w op. - 50 op.
12. Sterylna gaza skompresowana przeznaczona do treningu z trenażerami, w kolorze białym 100 % bawełna, o wysokiej chłonności, pakowana próżniowo 10 sztuk w opakowaniu. - 10 op.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24100000-5 - Gazy

33141111-1 - Opatrunki przylepne

33141113-4 - Bandaże

33141119-7 - Kompresy

4.5.5.) Wartość części: 14062,68 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
Część 15: Produkty apteczne:
1. Płyn do przemywania a 350 ml (zastosowanie w irygacji ran, zawierający w składzie chlorowodorek octenidyny) - 6 szt.
2. NaCl 0,9% płyn do infuzji 100 ml 10 szt. w op. - 10 op.
3. NaCl 0,9% płyn do infuzji 500 ml - 10 szt.
4. Aqua pro inj. 500 ml butelka z zakrętką 10 szt. w op. - 2 op.
5. Płyn do dezynfekcji rąk dla alergików a 500 ml (posiadający substancje nawilżające i pielęgnujące, łagodny dla skóry rąk) - 4 szt.
6. Płyn do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk 500 ml - 9 szt.
7. Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni ze spryskiwaczem 1l (bakteriobójczy, wirusobójczy, grzybobójczy) - 7 szt.
8. Mydło w płynie do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk 500ml - 9 szt.
9. Preparat dezynfekcyjny do skóry z atomizerem a 250 ml - 4 szt.
10. Woda destylowana 100 ml z korkiem gumowym 20 szt. w op. - 1 op.
11. NaCl 0,9% amp. 5 ml opakowanie po 20 szt. - 13 op.
12. NaCl 0,9% 250 ml 10 szt. w op. - 2 op.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33692500-2 - Płyny dożylne

24455000-8 - Środki odkażające

33741100-7 - Środek do mycia rąk

4.5.5.) Wartość części: 2998,02 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:

Część 16: Wyposażenie ratownicze dla Kierunku Wychowanie fizyczne:
1. Zestaw tlenowy w plecaku z butlą tlenową lub równoważny z zestawem tlenowym R1 (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 zestaw
2. Kamizelka do treningu pierwszej pomocy w przypadku zadławienia, równoważna z Kamizelką Act Fast Anti Choking Trainer (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 zestaw
3. Taktyczna opaska uciskowa, równoważna ze stazą taktyczną Cat 7 generacji (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
4. Defibrylator szkoleniowy z pilotem (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) -1 zestaw
5. Wymienne płuca kompatybilne z fantomem Little Anne, równoważne z wymiennymi płucami LAERDAL Little Anne QCPR - 10 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33182100-0 - Defibrylatory

34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 3006,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8755,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38745,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11815,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simedu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 929-195-21-57

7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 10/4

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-066

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11815,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 59 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2602,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84378,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2602,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Szlachetka Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MM Grupa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9720779513

7.3.3) Ulica: ul. Katowicka 11E/208

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-131

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2602,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9055,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41143,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18012,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sinmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312665250

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 32B

7.3.4) Miejscowość: Przyszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-178

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18012,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3884,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41881,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4953,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sinmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312665250

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 32B

7.3.4) Miejscowość: Przyszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-178

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4953,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7782,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7782,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simedu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9291952157

7.3.3) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 10/4

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-066

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7782,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 59 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7995,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Getinge Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1131080431

7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 18

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36072,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30067,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Margot Medical Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5240203082

7.3.3) Ulica: ul. Ptaków Leśnych 77

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30067,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8179,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53142,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15761,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sinmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312665250

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 32B

7.3.4) Miejscowość: Przyszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-178

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15761,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10589,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21454,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21454,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sinmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312665250

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 32B

7.3.4) Miejscowość: Przyszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-178

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21454,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3055,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11562,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5709,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boxmet Medical Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8822038205

7.3.3) Ulica: Piskorzów 51

7.3.4) Miejscowość: Pieszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 58-250

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5709,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.