eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszogród"Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego typu Ekoterm Plus lub równoważnego do kotłowni przy Zespole Szkół w Wyszogrodzie (Szkoła Podstawowa oraz Hala Sportowa)".



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego typu Ekoterm Plus lub równoważnego do kotłowni przy Zespole Szkół w Wyszogrodzie (Szkoła Podstawowa oraz Hala Sportowa)”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Wyszogród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rębowska 37

1.5.2.) Miejscowość: Wyszogród

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-450

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24267600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@wyszogrod.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego typu Ekoterm Plus lub równoważnego do kotłowni przy Zespole Szkół w Wyszogrodzie (Szkoła Podstawowa oraz Hala Sportowa)”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-985a7103-e7b2-4b90-9137-8e0e2cca8c65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630089

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036621/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego typu EkotermPlus lub równoważnego do kotłowni przy zespole Szkół w Wyszogrodzie .

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wyszogrod

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wyszogrod
Wykonawca może się kontaktować z Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej i formularzy:
a) „Złóż ofertę” w odniesieniu do składania oferty lub wniosku.
b) „Wyślij wiadomość” w odniesieniu do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego.

Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający upoważniony będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowe umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej oraz zgodnie z § 11 ust. 2 „Rozporządzenia w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej” informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych.
a) niezbędne wymagania sprzętowe:
 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kbit/s,
 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Internet Explorer, Chrome lub FireFox w
najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu
„cookies”. W przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
 komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
 Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768
pikseli,
 Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej –
kodowanie UTF8,
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
 oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Zakupową stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdujące się na potwierdzeniu. Czas wyświetlany na platformazakupowa.pl synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar,

- za chwilę złożenia uznaje się moment wpływu informacji na platformę,
c) Zamawiający informuje, że występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów:
 w zakresie całej oferty: do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB,
 przy komunikacji poprzez wyślij wiadomość: do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IKR.271.36.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ok. 120 000 litrów oleju opałowego lekkiego typu Ekoterm Plus lub równoważnego w okresie od dnia 15.01.2025 r do dnia 31.12.2025 r.
Uwaga: szacunkowa wielkość zamówienia może ulec zmianie w trakcie trwania umowy w związku z panującymi warunkami atmosferycznymi lub w przypadku wymiany źródła ciepła z kotła olejowego na inny.
2. 2.1 Olej dostarczany będzie z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych przez osoby posiadające stosowne uprawnienia transportem Wykonawcy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego sukcesywnie, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami.
2.2 Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy oszacowano na podstawie danych zużycia oleju z 2.3 lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje dostawcy, że złoży zamówienie (sumaryczne) w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie w czasie realizacji zamówienia, wynikającego głównie z warunków pogodowych. Minimalna ilość szacunkowa ustalona została na 50 000 litrów oleju opałowego lekkiego.
2.4 Olej opałowy należy dostarczać do kotłowni olejowej zlokalizowanej w niżej wymienionym obiekcie: - Zespół Szkół w Wyszogrodzie (Szkoła Podstawowa oraz Hala Sportowa), ul. Niepodległości 11, 09-450 Wyszogród.
2.5 Zamawiający żąda, aby dostawa oleju następowała partiami, tj. sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego przez cały czas trwania umowy. Jednorazowa dostawa oleju opałowego będzie wynosiła ok. 10 000 - 20 000 litrów oleju i musi nastąpić w godzinach od 07.30 – 14.00, w dni robocze.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. Wykonawca będzie dostarczał olej opałowy, bez dodatkowych opłat, sukcesywnie: - własnym środkiem transportu wyposażonym w legalizowany przyrząd pomiarowy do napełniania i opróżniania cysterny (legalizacja urządzeń pomiarowych z Urzędu Wag i Miar) - wraz ze świadectwem jakości opału wystawionym przez producenta – przy każdorazowej dostawie paliwa.
4. Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie uzgodnionym z odbiorcą oleju opałowego.
5. Dostarczony olej opałowy lekki winien spełniać następujące warunki jakościowe oraz charakteryzować się następującymi parametrami:
a) gęstość w temperaturze 15° C max. 860 kg/m3;
b) wartość opałowa- minimum 42,6 MJ/kg;
c) temperatura zapłonu - minimum 56°C;
d) lepkość kinetyczna w temperaturze 20°C -maksimum 6,00mm2/s;
e) skład frakcyjny:
- do 250° C destyluje (% V/V), maksimum 65;
- do 350° C destyluje (% V/V), minimum 85;
f) temperatura płynięcia (° C), maksimum -20;
g) pozostałość przy koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej (% m/m), maksimum 0,30;
h) zawartość siarki %( m/m), maksimum 0,200;
i) zawartość wody (mg/kg), maksimum 200;
j) zawartość zanieczyszczeń stałych (mg/kg), maksimum 24;
k) pozostałość po spopieleniu (% m/m), maksimum 0,010.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu;
- spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów;
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada:
 koncesję, zezwolenie lub licencję na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w ustawie z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716). Wykonawca winien posiadać ważną koncesję w okresie trwania umowy. W przypadku gdy ważność kończy się w okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowej, ważnej koncesji.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa art. 108 ust. 1
4. Zgodnie z zapisami art. 1 pkt 3) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U.2022.835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu wyklucza się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U.2022.835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt3 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U.2022.835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 22105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę

rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U.2022.835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 5k rozporządzenia (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy mogą dotyczyć w szczególności:
 terminu realizacji umowy mogą wystąpić w sytuacji rozszerzenia bądź zawężenia przez Zamawiającego zakresu dostaw lub w przypadkach przedłużającego się okresu grzewczego wynikającego z przyczyn atmosferycznych. Dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o nie dłużej niż 30 dni.
 rozszerzenie katalogu miejsc dostaw oleju.
 zmiany ceny oleju na zasadach i warunkach określonych w §3 niniejszej umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-11 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wyszogrod

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.