eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług ochrony obiektu i mienia w obiekcie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy przy ul. Skorochód Majewskiego 3 w Warszawie poza godzinami pracy instytucji



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony obiektu i mienia w obiekcie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy przy ul. Skorochód Majewskiego 3 w Warszawie poza godzinami pracy instytucji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002004893

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemyska 11

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-361

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 221236750

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodek@opsochota.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opsochota.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-acdbe2bb-2b7e-4853-8365-f02e54503de6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony obiektu i mienia w obiekcie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy przy ul. Skorochód Majewskiego 3 w Warszawie poza godzinami pracy instytucji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acdbe2bb-2b7e-4853-8365-f02e54503de6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029712/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie usług ochrony obiektu i mienia w obiekcie przy ul. Skorochód Majewskiego 3 w Warszawie poza godzinami pracy instytucji od 1.12.2024 do 30.06.2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524593

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS.ZAG.26.3.6.2024.KR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Usługa obejmuje ochronę fizyczną budynku i mienia nieruchomości:
1) w dni powszednie w godzinach od 16:00 do 8:00 dnia następnego;
2) w soboty, niedziele, dni wolne od pracy i dni świąteczne od godziny 16:00 dnia poprzedzającego dzień wolny do godziny 8:00 pierwszego dnia roboczego po dniu wolnym.
2. Opis budynku:
1) Liczba kondygnacji nadziemnych – 4,
2) Liczba kondygnacji podziemnych – 1,
3) Wysokość pomieszczeń – ok. 3 m,
4) Powierzchnia całkowita obiektu - 1504,62 m²,
5) Powierzchnia użytkowa podstawowa - 715,87 m².
6) Dwa wejścia:
- jedno ogólnodostępne od strony ul. Skorochód Majewskiego
- jedno z tyłu budynku od strony wydzielonego parkingu.
6. Opis terenu zewnętrznego:
1) powierzchnia całej działki: 1937 m2
2) powierzchnia zabudowy - 462 m2
3) powierzchnia biologicznie czynna (teren zielony) - 684 m2
4) teren utwardzony, w tym parking - 791 m2
5) teren nieogrodzony - wjazd na parking odgrodzony szlabanem.
3. Głównym obowiązkiem pracowników ochrony jest zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia poprzez zapewnienie ochrony przed zdarzeniami przestępczymi tj.: kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i uszkodzeniem, szkodami wynikłymi z awarii technicznych lub zakłóceń porządku publicznego w obiekcie. Pracownicy ochrony mają za zadanie uniemożliwienie wejścia/wyjścia osobom niepowołanym i nieupoważnionym oraz wjazdu/wyjazdu samochodom nieupoważnionym.
4. Zakres ochrony fizycznej obejmuje:
1) Jednoosobowy dyżur pracownika ochrony w portierni budynku.
2) Obchód obiektu prowadzony co 2 godziny.
3) Wykonawca zapewni odpowiednio przeszkolonego pracownika bez konieczności posiadania licencji.
4) Pracownik będzie umundurowany w ubiór służbowy, wyposażony w identyfikator oraz profesjonalne środki łączności.
5) Do obowiązków pracownika ochrony należeć będzie w szczególności:
a) ochrona osób przebywających na terenie chronionego obiektu w sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia;
b) nie dopuszczenie do dewastacji, uszkodzenia wyposażenia w obiekcie, włamania kradzieży mienia;
c) powiadamianie odpowiednich służb (straży pożarnej, policji, itp.) o zagrożeniach;
d) niezwłoczne powiadamianie wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego oraz właściwych organów o czynach
noszących znamiona przestępstwa zaistniałych na terenie chronionego obiektu, a także w bezpośrednim jego otoczeniu,
powodujących zagrożenie chronionych obiektów i mienia oraz zabezpieczenie miejsca popełnienia przestępstwa do czasu
przybycia właściwych organów;
e) nadzór nad ruchem osobowym w obiekcie, w tym obserwacja osób wchodzących i wychodzących do/z budynku;
f) przyjmowanie i wydawanie kluczy upoważnionym przez Wykonawcę pracownikom, prowadzenie „Książki kluczy”;
g) nie wpuszczanie na teren obiektu poza godzinami pracy osób nieupoważnionych;
h) zamykanie i otwieranie obiektu o określonych godzinach, uzgodnionych z Zamawiającym.
i) obsługa oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego na terenie obiektu (włączanie i wyłączanie);
j) zwracanie uwagi na podejrzane paczki, torby, pozostawione na strzeżonym terenie, mogące zawierać ładunek wybuchowy;
k) zapobieganie niepożądanym zdarzeniom, a w przypadku ich wystąpienia, podejmowanie odpowiednich działań (w tym powiadamianie i współdziałanie z odpowiednimi służbami, jak: Policja, Straż Pożarna, Straż Miejska, Pogotowie Energetyczne, Ratunkowe, Wodociągowe, wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego itp.) w szczególności, gdy zdarzenie dotyczy: kradzieży, pożaru, awarii instalacji elektrycznej, telefonicznej, cieplnej, wodno- kanalizacyjnej, zakłócenia porządku, itp.;
l) każde zdarzenie łamiące obowiązujące na terenie obiektów zasady, musi być zgłoszone do kierownika z firmy pełniącej usługę ochrony;
m) wstępne zabezpieczenie śladów i dowodów zaistniałych po niepożądanych zdarzeniach;
n) prowadzenie obserwacji chronionego obiektu przy wykorzystaniu systemu telewizji przemysłowej w tym:
- dozór systemu kamer umieszczonych na terenie nieruchomości,
- stały nadzór z pełnym wykorzystaniem możliwości systemu dozoru wizyjnego w zakresie niedopuszczenia do kradzieży, rozboju, niszczenia majątku i zabezpieczenia mienia Zamawiającego,
- natychmiastowa reakcja na wszystkie zauważone nieprawidłowości na terenie obiektów, zaobserwowane przez system dozoru wizyjnego, oraz zaznaczenia w książce przebiegu służby, zauważonych dzięki dozorowi wizyjnemu nieprawidłowości, usterek lub prób kradzieży oraz dokładne określenie, jakie podjęto środki, aby zapobiec zdarzeniu;
o) obsługa już istniejących w obiekcie systemów alarmowych: systemu telewizji dozorowanej, systemu kontroli dostępu, systemu sygnalizacji pożaru, a także systemów, które mogą zostać zainstalowane przez Zamawiającego w trakcie obowiązywania umowy;
p) dane teletechniczne budynku, w szczególności dotyczące systemu telewizji dozorowej CCTV i systemów alarmowych zostaną udostępnione na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego;
q) pełna znajomość topografii chronionych obiektów - rozkładu pomieszczeń, drzwi i dróg ewakuacyjnych itp.;
r) znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji p.poż., zaworów wodnych, itp.;
s) prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionych obiektach instalacjami.;
t) prowadzenie książki przebiegu służby, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru, przebiegu służby, odnotowywania podjęcia i zakończenia pracy przez pracowników firmy sprzątającej, a także zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby, dokonywanych kontrolach, zaleceniach przełożonych itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146370 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216842,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146370 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Holding Hunters Sp. z o.o. Sp. K.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HUNTERS24 Sp. z o.o. Sp. K., GREEN HUNTERS Sp. z o.o. Sp. K., BLUE HUNTERS Sp. z o.o. Sp. K., HUNTERS OCHRONA PLUS Sp. z o.o., HUMAN HUNTERS Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950254487

7.3.3) Ulica: Bukowska

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 62-065

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

podjazdy patroli interwencyjnych, "JUWENTUS" Agencja Ochrony Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146370 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-01 do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.