Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00589986/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich do Zakładu Karnego w Brzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W BRZEGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320199
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 29
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774107400
1.5.8.) Numer faksu: 774162287
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_brzeg@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e543f09f-7b70-42b8-af7b-271b6a923e981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich do Zakładu Karnego w Brzegu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e543f09f-7b70-42b8-af7b-271b6a923e98
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00220614/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich do Zakładu Karnego w Brzegu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589986
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - różne produkty,1. Żołądki drobiowe, ilość: 200 kg
2. Salceson wieprzowy, ilość 1100 kg
3. Słonina, ilość: 100 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15114000-0 - Podroby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15412100-0 - Tłuszcze zwierzęce
4.5.5.) Wartość części: 16123,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - produkty drobiowe1. Udko z kurczaka, ilość: 1300 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112100-7 - Świeży drób
4.5.5.) Wartość części: 11951,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - wędliny wieprzowe1. Mortadela wieprzowa, ilość: 1300 kg
2. Pasztet wieprzowy, ilość: 1300 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131310-1 - Pasztety
4.5.5.) Wartość części: 30487,57 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - wędliny drobiowe1. Parówki drobiowe cienkie, ilość: 800 kg
2. Serdelki drobiowe, ilość: 800 kg
3. Salceson drobiowy, ilość: 1000 kg
4. Kiełbasa śląska drobiowa, ilość: 700 kg
5. Mortadela drobiowa, ilość: 1200 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 63193,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16432,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23821,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16433,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JOHN Paweł John
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957
7.3.3) Ulica: Grotniki ul. Źródlana 5
7.3.4) Miejscowość: Włoszakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16433 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12948 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18434,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12948,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁĄDY MIĘSNE NIEBIESZCZAŃSCY Sp.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6160003186
7.3.3) Ulica: Proszówka 36
7.3.4) Miejscowość: Gryfów Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 59-620
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE NIEBIESZCZAŃSCY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE NIEBIESZCZAŃSCY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12948 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31408 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35464,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31408 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JOHN Paweł John
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957
7.3.3) Ulica: Grotniki ul. Źródlana 5
7.3.4) Miejscowość: Włoszakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31408 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61535,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61535,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JOHN Paweł John
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957
7.3.3) Ulica: Grotniki ul. Źródlana 5
7.3.4) Miejscowość: Włoszakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61535,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- "Doposażenie magazynu szkoleniowego (...) - urządzenia i licencje klienckie systemu zarządzania przepływem towaru oraz składowaniem w magazynie"
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Higieny Komunalnej Sp. z .o.o. w Brzegu
- Dostawa pieczywa, tłuszczy i nabiału do Zakładu Karnego w Brzegu
- "Doposażenie magazynu szkoleniowego w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie" - drugie postępowanie
- Odbudowa boiska wielofunkcyjnego sportowego przy Zespole Szkół Budowlanych w Brzegu
- Rewaloryzacja budynku Urzędu Miasta w Brzegu z dostosowaniem do wymogów przeciwpożarowych
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN, TŁUSZCZY ZWIERZĘCYCH
- Dostawa wędlin i mięsa świeżego dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb kuchni szpitalnej
- Dostawa mięsa, podrobów i wędlin na potrzeby Zakładów Karnych w Raciborzu oraz Głubczycach z podziałem na 3 części
- Zakup mięsa i wędlin
- Dostawy art. spożywczych dla LODR w Końskowoli
więcej: Świeży drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.