Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00549827/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
- 2024/BZP 00563135/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
- 2024/BZP 00567065/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00572527/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie mienia i innych interesów Miasta Mińsk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.flisek@umminskmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9979981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 6 w Mińsku Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222326858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 250/8
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm6mm@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm6mm.edu.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Kultury w Mińsku Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221007884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 173
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mdk@mdkmm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdkmm.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna w Mińsku Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221505903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 1A
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@mbpmm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbpmm.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Ziemi Mińskiej w Mińsku Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222149422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Okrzei 16
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum-minskmaz@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzm-minskmaz.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mińsku Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222350213
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliana Tuwima 1
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkmm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkmm.nbip.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Szkoła Artystyczna I stopnia im. Konstantego Ryszarda Domagały
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221512381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 23
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@msamm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.msamm.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mińsku Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221135079
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 25A
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mopsmm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.minskmaz.mops.pl/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222361665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 9
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1minskmazowiecki@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1kopernik.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222354659
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrówki 10
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp1mm@zsp1mm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp1mm.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222361659
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Budowlana 2
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@sp3mm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3mm.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Powstańców Styczniowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222361642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siennicka 17
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp4mm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4mm.szkolnastrona.pl
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 5 w Mińsku Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221046051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małopolska 11
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp5@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp5minskmaz.edu.pl
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 6
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221066272
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. K. Sosnkowskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp6.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp6.edu.pl
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222326982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 22
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm1mmz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole1mm.pl
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222326953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm3wmm@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pm3mm.pl/
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie z Oddziałem Specjalnym i Oddziałem Integracyjnym Nr 4
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222326976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tuwima 2
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pm4.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm4.com.pl
Zamawiający 18
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 5 Tęczowa Dolina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222327639
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 11
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm5mm@superszkolna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm5minskmazowiecki.superszkolna.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie mienia i innych interesów Miasta Mińsk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f54eaf5-3e80-4d86-812e-75debf596b88
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549827
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 683503,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej. Zakres ubezpieczenia obejmuje:a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
c) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 559893,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych. Zakres ubezpieczenia obejmuje:a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta – ubezpieczenie bezskładkowe),
c) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,
d) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 87400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych. Zakres ubezpieczenia obejmuje:a) ubezpieczenie imienne członków Ochotniczych Straży Pożarnych,
b) ubezpieczenie grupowe, bezimienne członków Ochotniczych Straży Pożarnych w związku z art. 10 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia z dnia 17 grudnia 2021 r. o ochotniczych strażach pożarnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 34212,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403361,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403361,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403361,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260214686
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 162
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-342
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40361,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części II przedmiotowego postępowania w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert tj. 07.11.2024 r. godz.10.00 wpłynęła 1 oferta złożona przez Wykonawcę: TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, ul. Domaniewska 41, 02-672 Warszawa z ceną ofertową brutto z tytułu wykonania zamówienia podstawowego oraz opcji: 63 567,40 zł, w tym:
- cena ofertowa brutto z tytułu wykonania zamówienia podstawowego: 48 898,00 zł,
- cena ofertowa brutto z tytułu wykonania opcji: 14 669,40 zł.
Zaoferowana cena ofertowa brutto z tytułu wykonania zamówienia podstawowego znacznie przewyższa środki finansowe przeznaczone na sfinansowanie tej części zamówienia tj. kwotę 38 000,00 zł.
W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp unieważnił postępowanie w zakresie części II, z uwagi na fakt, iż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63567,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63567,40 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8747,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9139,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8747,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Balcia Insurance SE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1080016534
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 96
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-807
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8747,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część II: Wskazana szacowana wartość zamówienia (wartość zamówienia) uwzględnia: zamówienie podstawowe, opcję i wznowienie.
Część III: wskazana cena ofertowa uwzględnia 30% opcji i wynosi tj. zamówienie podstawowe 6 729,00 zł + opcja 2 018,70 zł = 8 747,70 zł. Wskazana szacowana wartość zamówienia (wartość zamówienia) uwzględnia: zamówienie podstawowe, opcję i wznowienie.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Materiały do bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2025 r.
- Budowa ul. Orzechowej w Królewcu
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2230W Mińsk Mazowiecki - Cegłów - Mrozy od km 11+517 do km 11+977"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Stara Niedziałka przy ul. Mazowieckiej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2222W Dębe W. - Chrośla - Jędrzejnik - Kędzierak - Mińsk Maz. od km 0+630 do km 1+355
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Bukowina Tatrzańska
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU BUSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI PODLEGŁYMI"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Miasto Chełmno wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY MARGONIN
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Zielonej Górze
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.