eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiUbezpieczenie mienia i innych interesów Miasta Mińsk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi



Ogłoszenie z dnia 2024-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie mienia i innych interesów Miasta Mińsk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.flisek@umminskmaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/997998

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 6 w Mińsku Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222326858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 250/8

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm6mm@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm6mm.edu.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Kultury w Mińsku Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221007884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 173

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mdk@mdkmm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdkmm.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna w Mińsku Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221505903

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 1A

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@mbpmm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbpmm.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Ziemi Mińskiej w Mińsku Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222149422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Okrzei 16

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum-minskmaz@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzm-minskmaz.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mińsku Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222350213

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliana Tuwima 1

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkmm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkmm.nbip.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Szkoła Artystyczna I stopnia im. Konstantego Ryszarda Domagały

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221512381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 23

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@msamm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.msamm.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mińsku Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221135079

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 25A

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mopsmm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.minskmaz.mops.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222361665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 9

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1minskmazowiecki@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1kopernik.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222354659

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrówki 10

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp1mm@zsp1mm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp1mm.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222361659

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Budowlana 2

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@sp3mm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3mm.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Powstańców Styczniowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222361642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siennicka 17

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp4mm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4mm.szkolnastrona.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 5 w Mińsku Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221046051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Małopolska 11

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp5@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp5minskmaz.edu.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 6

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221066272

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. K. Sosnkowskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp6.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp6.edu.pl

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222326982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 22

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm1mmz@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole1mm.pl

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222326953

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm3wmm@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pm3mm.pl/

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie z Oddziałem Specjalnym i Oddziałem Integracyjnym Nr 4

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222326976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tuwima 2

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pm4.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm4.com.pl

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 5 Tęczowa Dolina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222327639

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 11

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm5mm@superszkolna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm5minskmazowiecki.superszkolna.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie mienia i innych interesów Miasta Mińsk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f54eaf5-3e80-4d86-812e-75debf596b88

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549827

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 683503,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
c) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 559893,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta – ubezpieczenie bezskładkowe),
c) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,
d) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 87400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
a) ubezpieczenie imienne członków Ochotniczych Straży Pożarnych,
b) ubezpieczenie grupowe, bezimienne członków Ochotniczych Straży Pożarnych w związku z art. 10 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia z dnia 17 grudnia 2021 r. o ochotniczych strażach pożarnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 34212,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403361,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403361,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403361,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260214686

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 162

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-342

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40361,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części II przedmiotowego postępowania w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert tj. 07.11.2024 r. godz.10.00 wpłynęła 1 oferta złożona przez Wykonawcę: TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, ul. Domaniewska 41, 02-672 Warszawa z ceną ofertową brutto z tytułu wykonania zamówienia podstawowego oraz opcji: 63 567,40 zł, w tym:
- cena ofertowa brutto z tytułu wykonania zamówienia podstawowego: 48 898,00 zł,
- cena ofertowa brutto z tytułu wykonania opcji: 14 669,40 zł.
Zaoferowana cena ofertowa brutto z tytułu wykonania zamówienia podstawowego znacznie przewyższa środki finansowe przeznaczone na sfinansowanie tej części zamówienia tj. kwotę 38 000,00 zł.
W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp unieważnił postępowanie w zakresie części II, z uwagi na fakt, iż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63567,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63567,40 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8747,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9139,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8747,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Balcia Insurance SE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1080016534

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 96

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-807

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8747,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część I : wskazana cena ofertowa uwzględnia 30% opcji i wynosi tj. zamówienie podstawowe 310 278,42 zł + opcja 93 083,53 zł = 403 361,95 zł. Wskazana szacowana wartość zamówienia (wartość części)uwzględnia: zamówienie podstawowe, opcję i wznowienie.
Część II: Wskazana szacowana wartość zamówienia (wartość zamówienia) uwzględnia: zamówienie podstawowe, opcję i wznowienie.
Część III: wskazana cena ofertowa uwzględnia 30% opcji i wynosi tj. zamówienie podstawowe 6 729,00 zł + opcja 2 018,70 zł = 8 747,70 zł. Wskazana szacowana wartość zamówienia (wartość zamówienia) uwzględnia: zamówienie podstawowe, opcję i wznowienie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.