Og³oszenie z dnia 2024-12-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja czterech pokoi w Szpitalu Uzdrowiskowym „Willa Fortuna” – s.p.z.o.z.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Uzdrowiskowy Willa Fortuna s.p.z.o.z.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330922037
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rafiñskiego 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 00943522146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpalacz@willafortuna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: wwwwillafortuna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja czterech pokoi w Szpitalu Uzdrowiskowym „Willa Fortuna” – s.p.z.o.z.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5ff4ed8f-0bf4-4aef-a6ee-4d0270b596ae
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00634994
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ff4ed8f-0bf4-4aef-a6ee-4d0270b596ae3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.willafortuna.pl/zamówienia-publiczne/przetargi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Korespondencja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± zgodnie z tre¶ci± art61 ust 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Adres do przekazania korespondencji zosta³ wskazany w rozdziale I SWZ. Natomiast adres wysy³ania korespondencji zwrotnej tj: do Wykonawcy winien byæ ujêty w tre¶ci z³o¿onej oferty lub przes³anego zapytania do SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://bip.willafortuna.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Uzdrowiskowy „Willa Fortuna” – s.p.z.o.z., ul. Rafiñskiego 3, 78-100 Ko³obrzeg.
2. Inspektor Ochrony Danych
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, pana Józefa Skrzypczaka, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: ido@willafortuna.pl.
3. Cel przetwarzania danych
Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz innymi przepisami prawa krajowego.
4. Podstawa prawna przetwarzania danych
Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zwi±zku z przepisami Prawa zamówieñ publicznych oraz przepisami dotycz±cymi archiwizacji.
5. Przekazywanie danych osobowych
Dane osobowe mog± byæ przekazywane innym podmiotom, w tym zainteresowanym stronom, poniewa¿ postêpowanie jest jawne.
6. Okres przechowywania danych
Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres trwania postêpowania, a po jego zakoñczeniu przez 5 lat. W przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE dane bêd± przechowywane do 10 lat.
7. Prawa osoby, której dane dotycz±
Osoba, której dane dotycz±, ma prawo do dostêpu, sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WF/11/2024/BP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja czterech pokoi z ³azienkami. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 6 do SWZ- opis przedmiotu zamówienia i przedmiary robót .
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Warunki udzia³u w postêpowaniuO udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8) oraz spe³niaj± poni¿sze warunki:
1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Wykonawca musi posiadaæ ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci z sum± ubezpieczenia na poziomie co najmniej 500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100).
o W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej), ubezpieczenie powinno posiadaæ ka¿dy z Wykonawców, lub wszyscy wykonawcy mog± byæ objêci jedn± wspóln± polis±, z zastrze¿eniem, ¿e suma gwarancyjna polisy nie mo¿e byæ mniejsza od wymaganego poziomu.
2. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat (lub krótszego okresu prowadzenia dzia³alno¶ci) zrealizowa³ co najmniej 2 roboty budowlane o podobnym charakterze, w szczególno¶ci polegaj±ce na przebudowie i kompleksowej modernizacji budynków, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ ka¿da.
o W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, wymaganie to mo¿e zostaæ spe³nione ³±cznie przez wszystkich Wykonawców, przy czym suma warto¶ci robót musi wynosiæ co najmniej 600 000,00 z³.
3. Dysponowanie odpowiednimi osobami
Wykonawca musi dysponowaæ co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê nadzoruj±c± lub kierowaæ robotami budowlanymi. Osoba ta musi posiadaæ uprawnienia do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej, uprawniaj±ce do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych w zakresie wymaganym dla tego zamówienia oraz co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi po uzyskaniu odpowiednich uprawnieñ.
4. ¦rednioroczne zatrudnienie
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat (lub krótszego okresu prowadzenia dzia³alno¶ci) posiada ¶rednioroczne zatrudnienie (na podstawie umowy o pracê, w pe³nym wymiarze etatu) w liczbie co najmniej 10 pracowników.
o W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, wymóg ten musi spe³niaæ jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy wspólnie, pod warunkiem, ¿e suma zatrudnionych pracowników wynosi co najmniej 10 osób.
________________________________________
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wymaga wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, podwykonawców oraz podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, w oparciu o przes³anki wskazane w:
o art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (PZP),
o art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7, 8 PZP, w nastêpuj±cym zakresie
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. dokumenty potwierdzaj±ce i¿ wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia minimalnie 500 000.
2. Wykaz robót . do wykazu robot nale¿y do³±czyæ posiadane referencje lub inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot , na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane.
3. Wykaz osób , które zostan± skierowane do wykonania zadania
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
o Wykonawca przystêpuj±cy do udzia³u w postêpowaniu zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100).o Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniê¿nej, nale¿y je przelewem wp³aciæ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego (Bank Pekao S.A., Ko³obrzeg – 38 1240 6508 1111 0000 5409 2929), z adnotacj±: Wadium w sprawie WF/10/2023. O skuteczno¶ci wniesienia wadium decyduje data uznania rachunku bankowego Zamawiaj±cego. Potwierdzenie dokonanej wp³aty zaleca siê do³±czyæ do oferty.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ podwy¿szenia wynagrodzenia brutto nale¿nego Wykonawcy wy³±cznie w formie pisemnego aneksu do niniejszej Umowy w przypadku:a)ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
b) zmiany ceny robót budowlano-monta¿owych i obiektów budowlanych o 20% w stosunku do cen obowi±zuj±cych w dniu podpisania umowy.
c) waloryzacja bêdzie odbywaæ siê w oparciu o wska¼nik wzrostu cen produkcji budowlano –monta¿owej, publikowany przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w Biuletynie Statystycznym. W przypadku, gdyby ww. wska¼nik przesta³ byæ dostêpny, zastosowanie znajdzie wskazany przez Zamawiaj±cego inny, najbardziej zbli¿ony, wska¼nik publikowany przez Prezesa GUS,
d) Wykonawca bêdzie uprawniony do waloryzacji wynagrodzenia wy³±cznie w sytuacji wykazania Zamawiaj±cemu, ¿e na dzieñ zaistnienia podstaw do waloryzacji, ceny poszczególnych materia³ów i us³ug stanowi±ce podstawê oferty Wykonawcy s± ni¿sze ani¿eli ceny produkcji budowlano – monta¿owej, publikowane przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w Biuletynie Statystycznym
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-17 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Szpital Uzdrowiskowy ,,Willa Fortuna"- s.p.z.o.z.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-17 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- ¦wiadczenie us³ug konserwacji o¶wietlenia ulicznego i drogowego stanowi±cego w³asno¶æ Gminy Ko³obrzeg
- Zakup sto³u operacyjnego ortopedycznego dla Regionalnego Szpitala w Ko³obrzegu
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych lokali mieszkalnych,u¿ytkowych i czê¶ci wspólnych w budynkach stanowi±cych zasób Gminy Miasto Ko³obrzeg zarz±dzanych przez Ko³obrzeskie TBS Sp. z o.o.
- ¦wiadczenie us³ug kominiarskich na nieruchomo¶ciach bêd±cych w³asno¶ci± Gminy Miasto Ko³obrzeg oraz Ko³obrzeskiego TBS
- Utrzymanie drzew i ¿ywop³otów w pasach drogowych ulic gminnych w granicach administracyjnych miasta Ko³obrzeg
- Modernizacja czterech pokoi w Szpitalu Uzdrowiskowym "Willa Fortuna" - s.p.z.o.z.
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu do sali do¶wiadczania ¶wiata obejmuj±ca jego instalacjê i rozmieszczenie w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Termomodernizacja czê¶ci mieszkalnej budynku szko³y w Sadurkach
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 - 420 Sokolniki
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
- Termomodernizacja budynku Publicznej Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 26 w Wa³brzychu
- SZP/242-262/2024, Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. "System gaszenia gazem w pomieszczeniach w budynku F-13 Politechniki Wroc³awskiej
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.