Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497249/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00508245/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Pęczniew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PĘCZNIEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 10/12
1.5.2.) Miejscowość: Pęczniew
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-235
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436781519
1.5.8.) Numer faksu: 436781519
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@e-peczniew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://peczniew.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-179e1077-f068-458a-a27b-5bbea69ab3351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Pęczniew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-179e1077-f068-458a-a27b-5bbea69ab335
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042302/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Pęczniew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 509756,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot inwestycji obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Pęczniew, w zakresie wymiany istniejących, wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw oświetleniowych na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED - w liczbie 362 sztuk.
Łączna ilość opraw oświetleniowych wynosi 362 szt.
Do modernizacji oświetlenia zakłada się użycie 2 typów opraw:
➢ Typ 1 w ilości 359 szt. - moc oprawy w zakresie 35W - 40W, min. strumień świetlny 150lm/W,
➢ Typ 2 w ilości 3 szt. - moc opraw w zakresie 40 - 55W, min. strumień świetlny 150 lm/W.
Lokalizacja wymiany opraw oświetleniowych 2 typów wskazana zostanie przez Zamawiającego na etapie realizacji prac wykonawczych dla poszczególnych miejscowości Gminy Pęczniew.
Zgodnie z wymaganiami Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dostarczone oprawy oświetleniowe LED, muszą:
a) być nowe i wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej lub dopuszczone do użycia na terenie Unii Europejskiej,
b) gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy,
c) posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i.
W ramach inwestycji zostanie przeprowadzona modernizacja infrastruktury oświetleniowej w celu poprawy efektywności energetycznej poprzez obniżenie energochłonności oświetlenia, o którym mowa w art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne poprzez redukcję mocy opraw świetlnych o co najmniej 50 %. Modernizacja infrastruktury oświetleniowej będzie polegała na wymianie opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy oświetleniowe gwarantujące możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i posiadającej certyfikaty: ENEC, ENEC+; ZD4i.
W/w działania inwestycyjne zdecydowanie poprawią efektywność energetyczną poprzez obniżenie energochłonności oświetlenia. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający wskazuje, że wskazane w specyfikacji warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, specyfikacje, systemy należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”.
Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji warunków zamówienia oraz jej załącznikach zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267156,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444509,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267156,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa INSTAL Marek Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8271771943
7.3.3) Ulica: Miedze 34
7.3.4) Miejscowość: Warta
7.3.5) Kod pocztowy: 98-290
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK LEWANDOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK LEWANDOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267156,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 4 oferty:
1. Firma Handlowo-Usługowa INSTAL Marek Lewandowski
Miedze 34, 98 – 290 Warta
Cena oferty: 267 156,00 PLN (brutto)
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia: 84/84 miesiące.
Termin realizacji zamówienia: do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2. LINTER ENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 23, 35-105 Rzeszów
Cena oferty: 469 860,00 PLN (brutto)
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia: 84/84 miesiące.
Termin realizacji zamówienia: do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
3. SP-INSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Długa 6/5, 95 – 100 Zgierz
Cena oferty: 444 509,69 PLN (brutto)
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia: 84/84 miesiące.
Termin realizacji zamówienia: do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
4. Paweł Ratajczyk INSTALATORSTWO I POMIARY ELEKTRYCZNE
Biadaczew 15, 98 – 260 Burzenin
Cena oferty: 464 665,71 PLN (brutto)
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia: 60/84 miesiące.
Termin realizacji zamówienia: do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
W toku wstępnego badania i oceny ofert Zamawiający przeprowadził przewidzianą przepisami prawa procedurę wyjaśniania rażąco niskiej ceny wskazanej w ofercie złożonej przez F.H.U. INSTAL Marek Lewandowski.
Zgodnie z zapisami SWZ Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert:
- Cena (C) - 60% (60 pkt)
- Gwarancja jakości i rękojmia za wady w zakresie prac montażowych i instalacyjnych
(G)– 20% (20 pkt)
- Termin realizacji zamówienia (Tr) – 20 % (20 pkt)
Oferty otrzymały następującą punktację:
1, F.H.U. INSTAL Marek Lewandowski
Miedze 34, 98 – 290 Warta
Łączna punktacja: 100,00 pkt.
2. LINTER ENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 23, 35-105 Rzeszów - Oferta odrzucona.
3. SP-INSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Długa 6/5, 95 – 100 Zgierz
Łączna punktacja: 76,06 pkt.
4. Paweł Ratajczyk INSTALATORSTWO I POMIARY ELEKTRYCZNE
Biadaczew 15, 98 – 260 Burzenin - Oferta odrzucona.
Biorąc pod uwagę zaoferowane ceny oraz uzyskaną przez oferty punktację Zamawiający uznał, iż nie będzie prowadził negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
Następnie Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp wezwał Firmę F.H.U. INSTAL Marek Lewandowski do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca w wyznaczonym terminie przedłożył żądane dokumenty i potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez F.H.U.
INSTAL Marek Lewandowski jako najkorzystniejszą.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że odrzucił następujące oferty:
− LINTER ENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp,
− Paweł Ratajczyk Instalatorstwo i Pomiary Elektryczne Paweł Ratajczyk – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania sp. z o.o.
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.