Ogłoszenie z dnia 2024-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00449997/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
- 2024/BZP 00477694/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa trąbek wraz z akcesoriami dla Opery Śląskiej w Bytomiu, w podziale na dwie części
(Część 1: Trąbki w stroju B - 4 zestawy, Część 2: Trąbki w stroju C - 2 zestawy)”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OPERA ŚLĄSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Moniuszki 21-23
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 3966856
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@opera-slaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera-slaska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9653391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa trąbek wraz z akcesoriami dla Opery Śląskiej w Bytomiu, w podziale na dwie części(Część 1: Trąbki w stroju B - 4 zestawy, Część 2: Trąbki w stroju C - 2 zestawy)”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cd67bd4-9387-4524-bdba-cd4cac447a45
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213748/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa trąbek wraz z akcesoriami dla Opery Śląskiej w Bytomiu, w podziale na dwie części (część 1: trąbki w stroju B - 4 zestawy, część 2: trąbki w stroju C - 2 zestawy)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449997
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-3811-04/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentów muzycznych i akcesoriów na rzecz Opery Śląskiej w Bytomiu. Poprzez dostawę przedmiotu zamówienia rozumieć należy dostawę wskazanych instrumentów do siedziby Zamawiającego, wniesienie, montaż i wszystkie niezbędne czynności związane z możliwością skutecznego sprawdzenia i wypróbowania walorów brzmieniowych zgodnie z wymaganiami opisanymi w SWZ, załącznikach oraz Umowie.2.2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
2.2.1. Część 1: „Dostawa trąbek w stroju B wraz z akcesoriami - 4 zestawy”.
2.3. Celem identyfikacji i konkretyzacji oferowanego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, nazwę/model oferowanego przedmiotu zamówienia, oznaczenie – kodu produktu, który w sposób jednoznaczny pozwoli na identyfikację przedmiotu zamówienia (wymagane zamówienie indywidualizujące dany przedmiot, wskazujące na jego pochodzenie oraz posiadane parametry techniczne – pozwalające na osiągnięcie przez Zamawiającego wymaganego efektu). Brak wskazania wymaganych informacji lub brak możliwości zidentyfikowania jednoznacznie zaoferowanego przedmiotu zamówienia skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Niezgodność treści oferty z SWZ ma charakter zasadniczy i nieusuwalny (nie podlega również uzupełnieniu).
4. Szczegółowy i wyczerpujący opis przedmiotu oraz wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru w zakresie Części 1 został określony w:
4.1. SWZ wraz z załącznikami,
4.2. Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,
4.3. Projektowanych postanowieniach umowy,
4.4. Odpowiedziach na pytania udzielane w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy),
Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37312000-8 - Instrumenty blaszane
37312100-9 - Trąbki
37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 79836,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Ogólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentów muzycznych i akcesoriów na rzecz Opery Śląskiej w Bytomiu. Poprzez dostawę przedmiotu zamówienia rozumieć należy dostawę wskazanych instrumentów do siedziby Zamawiającego, wniesienie, montaż
i wszystkie niezbędne czynności związane z możliwością skutecznego sprawdzenia
i wypróbowania walorów brzmieniowych zgodnie z wymaganiami opisanymi w SWZ, załącznikach oraz Umowie.
2.2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
2.2.2. Część 2: „Dostawa trąbek w stroju C wraz z akcesoriami - 2 zestaw)”.
2.3. Celem identyfikacji i konkretyzacji oferowanego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, nazwę/model oferowanego przedmiotu zamówienia, oznaczenie – kodu produktu, który w sposób jednoznaczny pozwoli na identyfikację przedmiotu zamówienia (wymagane zamówienie indywidualizujące dany przedmiot, wskazujące na jego pochodzenie oraz posiadane parametry techniczne – pozwalające na osiągnięcie przez Zamawiającego wymaganego efektu). Brak wskazania wymaganych informacji lub brak możliwości zidentyfikowania jednoznacznie zaoferowanego przedmiotu zamówienia skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Niezgodność treści oferty z SWZ ma charakter zasadniczy i nieusuwalny (nie podlega również uzupełnieniu).
4. Szczegółowy i wyczerpujący opis przedmiotu oraz wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru w zakresie Części 2, został określony w:
4.1. SWZ wraz z załącznikami,
4.2. Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,
4.3. Projektowanych postanowieniach umowy,
4.4. Odpowiedziach na pytania udzielane w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy),
Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37312000-8 - Instrumenty blaszane
37312100-9 - Trąbki
37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 39236,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: In-Art Studio Agnieszka Pstraś-Gaudyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6321794426
7.3.3) Ulica: Zoli 3
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-602
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PSTRAŚ-GAUDYN AGNIESZKA IN-ART STUDIO
jakie przetargi wygrała firma
PSTRAŚ-GAUDYN AGNIESZKA IN-ART STUDIO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: In-Art Studio Agnieszka Pstraś-Gaudyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6321794426
7.3.3) Ulica: Zoli 3
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-602
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PSTRAŚ-GAUDYN AGNIESZKA IN-ART STUDIO
jakie przetargi wygrała firma
PSTRAŚ-GAUDYN AGNIESZKA IN-ART STUDIO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Wycena składników majątku SRK S.A. oraz majątku niebędącego własnością SRK S.A. [...] dla części obejmującej województwo dolnośląskie...
- "Naprawa rur" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- "Dostawa śrub i elementów złącznych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Grupowe ubezpieczenie na życie dla pracowników Opery Śląskiej w Bytomiu oraz członków ich rodzin
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu elektronicznego i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Wiedza kluczem do przyszłości - wsparcie dla szkół w Gminie Dębnica Kaszubska"
- Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego - zestaw perkusyjny.
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.