eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług cateringowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 6 w Gdańsku w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 6 w Gdańsku w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 6 W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385438809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lawendowe Wzgórze 5

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-175

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.kosek@zsp6.edu.gdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp6.edu.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91028c52-dc86-46e9-ad00-cb900f558228

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 6 w Gdańsku w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91028c52-dc86-46e9-ad00-cb900f558228

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00588469/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług cateringowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 6 w Gdańsku w 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588550

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP/3/2024/PSz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu w 2025 r. - na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 6 w Gdańsku – wyżywienia, składającego się z dwóch dań obiadowych (zupa, drugie danie).
2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, co nie ma negatywnego wpływu na konkurencję. Brak podziału na części podyktowany jest względami ekonomicznymi. Niniejsze zamówienie dotyczy zakresu o zasięgu tylko jednej Szkoły, który sprawia, iż wykonanie go w ramach jednej części i przez jednego wykonawcę będzie stanowić najbardziej efektywny z punktu widzenia technicznego i formalnego sposób realizacji.
3. Zamawiający określa następujące, szczegółowe wymagania w zakresie żywienia i świadczenia usługi:
a) dziennie w godzinach od 10.30 do 10.45 należy dostarczyć wyżywienie dla ok. 330 uczniów (od stycznia do czerwca) oraz ok. 400 (od września do grudnia),
b) w roku 2025 (pomiędzy dniem zawarcia umowy, a grudniem) należy dostarczyć szacunkowo około 60600 posiłków dla ok 330-400 dzieci (169 dni żywieniowe; na każdy osobodzień żywieniowy składać się będą dwa dania obiadowe (zupa i drugie danie),
c) w przypadku gdy łączna liczba zamawianych posiłków będzie mniejsza niż szacowana przez Zamawiającego w ramach 169 dni żywienia dań obiadowych – zupa i drugie danie wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu – z zastrzeżeniem ilości gwarantowanych określonych w SWZ. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków danego dnia według zamówień. Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów,
Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków o 40% danego dnia według zamówień. Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów, Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 8:00 w dniu dostawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1a do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wszczął postępowanie o zamówienie publiczne pn. Świadczenie usług cateringowych
dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 6 w Gdańsku w 2025 r. w dniu 12.11.2024 r. z terminem
składania ofert na dzień 20.11.2024 r. godz. 12:00.
W okresie od 17.10.2024r. administrator portalu informował, że występują problemy z dostępem do
Platformy e-Zamówienia poprzez którą jest prowadzone przedmiotowe postępowanie. Użytkownicy:
Zamawiający i Wykonawcy mogą napotykać trudności przejawiające się odmową dostępu do usługi
(błędy nr 502 oraz 503). Wskazany powyżej problem zintensyfikował się w okresie ostatnich dwóch
tygodni. Wykonawcy nie mogli złożyć ofert lub wysłać informacji do Zamawiającego. Funkcjonalność
Platformy była znacznie ograniczona w zakresie dostępu i pobierania ofert, dokumentów i informacji
od Wykonawców, jak również w umieszczaniu dokumentów i informacji na Platformie. Zaistniały
problem jest znany Administratorowi Platformy e-zamówienia, który przy kontakcie z działem
pomocy informuje, że „Szanowni Państwo, Pracujemy nad rozwiązaniem państwa zgłoszeniem, jak
tylko będziemy mieli odpowiedź, niezwłocznie się do państwa odezwiemy.”.
W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiającemu udało się otworzyć oferty i zamieścić informację z
otwarcia ofert. Natomiast nie miał możliwości odpowiedzieć na pytania, które wpłynęły do
postępowania, a które mogły mieć wpływ na zwiększenie konkurencyjności w postępowaniu.
Powyższe, stanowi wadę postępowania niemożliwą do usunięcia po terminie na składanie ofert,
uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia
publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.