eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok"Usługa prania wodnego i prania chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW)"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa prania wodnego i prania chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa prania wodnego i prania chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fe04c53-5b38-46d8-a0bd-8b7413657560

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010602/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Usługa prania wodnego i prania chemicznego w 2025 r

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1033078

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1033078
2. Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z „ROZPORZĄDZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
3. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
4. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
5. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
9. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu e-mail.
10. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
11. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.
12. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
13. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
14. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
15. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Wykonawcy w związku z wykonywaniem zadania zostaną udostępnione dane pracowników do kontaktów roboczych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania udostępnionych danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 92/W1/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa prania wodnego i chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW).
Zadanie nr 1 - m. Białystok, Hajnówka, Czartajew k. Siemiatycz;

4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający zgodnie z treścią art. 441 ustawy Pzp przewiduje w okresie realizacji umowy zastosowanie prawa opcji w odniesieniu do każdej pozycji asortymentu. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez cały okres obowiązywania umowy, a Wykonawca zobowiązany jest wykonać umowę objętą prawem opcji po cenach jednostkowych wskazanych w swojej ofercie. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia gwarantowanego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu kryterium:
Dla zadań 1, 2, 3.
1) cena oferty - 60 %
Cof.n
Cn = ------------ x 60 pkt
Cof.b.
gdzie: Cn – liczba punktów za kryterium cena
Cof.n – cena oferty najniższej
Cof.b – cena oferty badanej

Oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 punktów, każda następna będzie przeliczana w stosunku do oferty z ceną najniższą według wzoru jak powyżej.

2) Termin realizacji jednorazowej usługi od dnia odbioru do dnia dostarczenia (40 %):
 Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji jednorazowej usługi od dnia odbioru do dnia dostarczenia w terminie do 3 dni uzyska 40 pkt.
 Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji jednorazowej usługi od dnia odbioru do dnia dostarczenia w terminie do 4 dni uzyska 20 pkt.
 Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji jednorazowej usługi od dnia odbioru do dnia dostarczenia w terminie do 5 dni uzyska 0 pkt.
Wykonawca winien w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) wpisać deklarowany termin realizacji w jednej ze wskazanej przez Zamawiającego opcji.
W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże terminu realizacji uzyska 0 pkt., gdzie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje maksymalny termin wskazany do 5 dni. Zaproponowanie terminu dłuższego niż maksymalny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.

3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną według wzoru w ust. 1 zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę (art. 249 ustawy p.z.p.).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji jednorazowej usługi od dnia odbioru do dnia dostarczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa prania wodnego i chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW).
Zadanie nr 2 - w m. Łomża, Osowiec, Kolno, Wojewodzin k. Grajewa, Czerwony Bór.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający zgodnie z treścią art.441 ustawy Pzp przewiduje w okresie realizacji umowy zastosowanie prawa opcji w odniesieniu do każdej pozycji asortymentu. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez cały okres obowiązywania umowy, a Wykonawca zobowiązany jest wykonać umowę objętą prawem opcji po cenach jednostkowych wskazanych w swojej ofercie. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia gwarantowanego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu kryterium:
Dla zadań 1, 2, 3.
1) cena oferty - 60 %
Cof.n
Cn = ------------ x 60 pkt
Cof.b.
gdzie: Cn – liczba punktów za kryterium cena
Cof.n – cena oferty najniższej
Cof.b – cena oferty badanej

Oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 punktów, każda następna będzie przeliczana w stosunku do oferty z ceną najniższą według wzoru jak powyżej.

2) Termin realizacji jednorazowej usługi od dnia odbioru do dnia dostarczenia (40 %):
 Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji jednorazowej usługi od dnia odbioru do dnia dostarczenia w terminie do 3 dni uzyska 40 pkt.
 Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji jednorazowej usługi od dnia odbioru do dnia dostarczenia w terminie do 4 dni uzyska 20 pkt.
 Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji jednorazowej usługi od dnia odbioru do dnia dostarczenia w terminie do 5 dni uzyska 0 pkt.
Wykonawca winien w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) wpisać deklarowany termin realizacji w jednej ze wskazanej przez Zamawiającego opcji.
W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże terminu realizacji uzyska 0 pkt., gdzie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje maksymalny termin wskazany do 5 dni. Zaproponowanie terminu dłuższego niż maksymalny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.

3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną według wzoru w ust. 1 zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę (art. 249 ustawy p.z.p.).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji jednorazowej usługi od dnia odbioru do dnia dostarczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa prania wodnego i chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW).
Zadanie nr 3 - m. Suwałki, Ełk, Augustów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający zgodnie z treścią art.441 ustawy Pzp przewiduje w okresie realizacji umowy zastosowanie prawa opcji w odniesieniu do każdej pozycji asortymentu. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez cały okres obowiązywania umowy, a Wykonawca zobowiązany jest wykonać umowę objętą prawem opcji po cenach jednostkowych wskazanych w swojej ofercie. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia gwarantowanego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu kryterium:
Dla zadań 1, 2, 3.
1) cena oferty - 60 %
Cof.n
Cn = ------------ x 60 pkt
Cof.b.
gdzie: Cn – liczba punktów za kryterium cena
Cof.n – cena oferty najniższej
Cof.b – cena oferty badanej

Oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 punktów, każda następna będzie przeliczana w stosunku do oferty z ceną najniższą według wzoru jak powyżej.

2) Termin realizacji jednorazowej usługi od dnia odbioru do dnia dostarczenia (40 %):
 Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji jednorazowej usługi od dnia odbioru do dnia dostarczenia w terminie do 3 dni uzyska 40 pkt.
 Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji jednorazowej usługi od dnia odbioru do dnia dostarczenia w terminie do 4 dni uzyska 20 pkt.
 Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji jednorazowej usługi od dnia odbioru do dnia dostarczenia w terminie do 5 dni uzyska 0 pkt.
Wykonawca winien w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) wpisać deklarowany termin realizacji w jednej ze wskazanej przez Zamawiającego opcji.
W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże terminu realizacji uzyska 0 pkt., gdzie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje maksymalny termin wskazany do 5 dni. Zaproponowanie terminu dłuższego niż maksymalny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.

3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną według wzoru w ust. 1 zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę (art. 249 ustawy p.z.p.).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji jednorazowej usługi od dnia odbioru do dnia dostarczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia w niniejszym postępowaniu wadium w kwocie:
Zadanie nr 1 - 2 500,00 zł (słownie: dwa tys. pięćset zł 00/100);
Zadanie nr 2 – 1 500,00 zł (słownie: jeden tys. pięćset zł 00/100);
Zadanie nr 3 – 1 000,00 zł (słownie: jeden tys. zł 00/100).

Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą.
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem wadium w post. nr 92/W1/2024 – „Usługa prania wodnego i prania chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW)” – dot. zadania nr…….

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-18 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1033078

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-18 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.