Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby MOPS w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004447867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-449
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 5340414
1.5.8.) Numer faksu: 89 5340538
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mops.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby MOPS w Olsztynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b058813-85b7-4bb9-9842-8b6d5b4b909f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044920/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi pocztowe w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.olsztyn.eu3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.olsztyn.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W przedmiotowym postępowaniu
komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn dostępnej pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu
Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się za pomocą poczty elektronicznej po upływie terminu składania ofert pod
adresem i.cymek@mops.olsztyn.eu przy czym złożenie oferty wraz załączonymi do oferty dokumentami może nastąpić wyłącznie za
pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn https://zamowienia.olsztyn.eu
2.Korzystanie z Platformy jest bezpłatne, aby korzystać z usług Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn Wykonawca powinien utworzyć konto użytkownika.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (DZ.U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie, al. Marsz. J. Piłsudskiego
61 A, 10-449 Olsztyn posiadający REGON: 004447867, NIP: 7391151579, e-mail: biuro@mops.olsztyn.eu
2)administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
iodo@mops.olsztyn.eu
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, w którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art 74 ustawy Pzp.
5)Pani/Pan dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczący (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierne dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani znaną ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c)na podstawie art 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
zakresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, w których mowa o art. 18 ust.
2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy nteresu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z artykułem 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
b) prawo do przeniesienia danych osobowych, o których mowa w artykule 20 RODO;
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych lub Stawki
2,00 – 193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS.DZPiI.261.37.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 410082,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przyjmowania przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym
i zagranicznym na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie
wg szczegółowego opisu zawartego w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64000000-6 - Usługi pocztowe i telekomunikacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64110000-0 - Usługi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji, o którym mowaw art. 441 ust. 1 ustawy PZP.
3.1.Przedmiot zamówienia obejmuje:
- zamówienie podstawowe
- zamówienie z opcją rozszerzenia zamówienia w stosunku do zamówienia podstawowego.
3.2.Przedmiotem zamówienia podstawowego jest świadczenie usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie.
3.3.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji określonych w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, które będzie polegało na zwiększeniu wartości zamówienia
w wysokości 30 % wartości zamówienia podstawowego w razie osiągnięcia limitu wynagrodzenia przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa.
4.W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa
opcji na zasadach i w trybie opisanym poniżej:
a)Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji do dnia 15.12.2025 r.
po wcześniejszym zrealizowaniu zamówienia podstawowego. Określona cena jednostkowa dla poszczególnych usług na dzień uruchomienia prawa opcji będzie zgodna z dostarczonym przez Wykonawcę cennikiem usług pocztowych zaakceptowanym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.
b)Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego
i nie ma charakteru zobowiązania, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa
opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń
w stosunku do Zamawiającego,
c)zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim
otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza skorzystać z prawa opcji
d)termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji, taki sam jak obowiązujący przy realizacji zamówienia podstawowego
e)zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązywać będą przy realizacji zamówienia podstawowego.
f)Zamawiający z prawa opcji może skorzystać kilkukrotnie w okresie wskazany w ust. 4 pkt. a)
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Śledzenie przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym przez Internet
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek pocztowych na terenie miasta Olsztyna
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.O Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu
o zamówieniu i SWZ.
2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek dotyczący uprawień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. wykonywania działalności pocztowej na obszarze RP oraz za granicą, jeżeli wykaże, że jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art.13 ust.1 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020r., poz.1041 z póżn.zm.)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek dotyczący uprawnień́ do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
4)zdolności technicznej lub zawodowej:
a)Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2020 r., poz.1041 z póżn.zm.) o wartości co najmniej 200 000 zł brutto, przy czym, w przypadku usług w trakcie realizacji, wymóg odnoszący się do wartości 200 000 zł brutto dotyczy części usługi zrealizowanej do upływu terminu składania ofert
w niniejszym postępowaniu (nie wartości całego zamówienia).
Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę świadczoną na podstawie odrębnej (pojedynczej) umowy dla jednego Zamawiającego, nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy oraz załączy dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji potwierdzenia należytego wykonania usług bezpośrednio u podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
o przedstawienie takich informacji lub dokumentów (art. 128 ust. 5).
Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienie dotyczące faktycznie i konkretnie wykonanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
b)skieruje do realizacji umowy usług minimum 5 osób tj. doręczyciele, listonosze, osoby wydające korespondencję, pracownicy ekspedycji, rozdzielni, pracownicy obsługi klienta).
zatrudnionych na umowę o pracę (w wymiarze minimum ½ etatu) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz.U. 2023, poz. 1465, ze zm.)
c)dysponuje minimum 12 placówkami na terenie miasta Olsztyna, przy czym każda placów-ka Wykonawcy musi spełniać niżej wymienione warunki:
-być czynna co najmniej we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy,
-być oznakowana w sposób widoczny „szyldem” z nazwą bądź logo Wykonawcy, umiesz-czonym w obrębie witryny jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy,
-w przypadku usytuowania placówki w miejscu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy,
-być dostosowana zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.4.Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z dnia 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr 10 do SWZ
-w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia oświadczenia w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, ponieważ zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych wskazana powyżej podstawa wykluczenia ma zastosowanie tylko w przypadku złożenia co najmniej dwóch ofert, co oznacza, że wskazany powyżej przepis nie daje podstaw do wykluczenia Wykonawcy
z postępowania, w przypadku, gdy złożono tylko jedną ofertę. W związku z powyższym
w świetle celu, jakim jest przeciwdziałanie zakłóceniu konkurencji w postępowaniu przez grupę kapitałową, Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia w/w oświadczenia
w przypadku, gdy zostanie złożona tylko jedna oferta, ponieważ w takiej sytuacji staje się ono zbędne.
1.5.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; przedmiotowy odpis dotyczący również podmiotu udostepniającego zasoby lub podwykonawcy, wykonawca będzie zobowiązany złożyć
w przypadku gdy powołuje się na zasoby podmiotu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub w ofercie wskazał podwykonawcę.
1.6.Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy załącznik nr 12 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. wykonywania działalności pocztowej na obszarze RP oraz za granicą, jeżeli wykaże, że jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art.13 ust.1 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020r., poz.1041 z póżn.zm.)
1.2.Wykaz narzędzi (potwierdzający, że Wykonawca dysponuje co najmniej 12 placówkami na terenie miasta Olsztyna, przy czym każda placówka Wykonawcy musi spełniać niżej
wymienione warunki:
-być czynna co najmniej we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy,
-być oznakowana w sposób widoczny „szyldem” z nazwą bądź logo Wykonawcy, umiesz-czonym w obrębie witryny jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy,
-w przypadku usytuowania placówki w miejscu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy,
-być dostosowana zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami do potrzeb osób
z niepełnosprawnością narządów ruchu załącznik nr 9 do SWZ
1.3.Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane
lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:
-referencje,
-inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
-oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert załącznik nr 8 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1.1.Formularz ofertowy wg wzoru stanowiący załącznik nr 2 do SWZ
1.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert załącznik nr 4 do SWZ
1.3.o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert – załącznik nr 3 do SWZ Informacje zawarte w oświadczeniach, o którym mowa w ust.1 pkt 1.2 i 1.3 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu, w tym:
1)w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz.U. z 2024 r. poz. 507)
2.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy złożone wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby udzielające pełnomocnictw, albo elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.W przypadku podmiotów występujących wspólnie – pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 58 Ustawy Pzp), złożone wraz z ofertą
w oryginale w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby udzielające pełnomocnictw, albo elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 2, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, a także w celu wykazania braku wobec tych podmiotów podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału
w postępowaniu, Wykonawca:
1)składa wraz z ofertą zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ
2) składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - zgodnie z załącznikiem
nr 13 do SWZ
3)w terminie określonym w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, przedkłada w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia i dokumenty zgodnie z katalogiem dokumentów określonych
w rozdziale IX SWZ.
Uwaga: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym.W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone przez mocodawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
2.Zamawiający zaleca, aby pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 1, zawierało
w szczególności wskazanie:
− postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
−wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
− ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Zakres umocowania musi obejmować przede wszystkim: reprezentowanie Wykonawców występujących wspólnie
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w ich imieniu zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne.
Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy.
3. Wykonawcy działający w ramach spółki cywilnej zamiast pełnomocnictwa, o którym mowa w ust. 1, mogą załączyć do oferty odpis aktualnej umowy spółki, jeżeli będzie z niej wynikać zakres umocowania wspólników.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
6.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty „oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia”, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, z którego wynika, który zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4).
7.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (jeżeli dotyczy), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
8.Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian ujęty jest w projektowanych postanowieniach umowy paragrafie nr 47.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.olsztyn.eu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
4.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający:4.1.Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej (tzn. przewidującej odmienny niż określony w SWZ, sposób wykonania zamówienia) oraz w postaci katalogów elektronicznych
4.2.Do postępowania stosuje się przepisy dotyczące zamawiania usług.
4.3.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4.4.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
4.5.Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
4.6.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
4.7.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych zadań, zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
4.8.Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
4.9.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonał podziału na części z uwagi na rozmiar i jednorodność zamówienia.
Jednocześnie należy podkreślić, że wykonanie zamówienia w ramach jednej części i jednego wykonawcy będzie stanowić najbardziej efektywny z punktu widzenia technicznego i formalnego sposób realizacji.
W niniejszym postępowaniu nie dopuszczono możliwości składania ofert częściowych z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz jego zakres, a także z przyczyn technicznych.
Przedmiot zamówienia wymaga wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art.13 ust.1 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020r., poz.1041 z póżn.zm.)
4.10.Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
- Dostawa artykułów spożywczych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Olsztynie
- Usługa ochrony obiektu
- Zakup paliw, produktów poza paliwowych do samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Olsztynie oraz usługa mycia samochodów za pośrednictwem elektronicznych kart paliwowych.
- Dostawa wyrobów diagnostycznych wraz z dzierżawą analizatorów na potrzeby Zakładu Bakteriologii - powtórzenie
- świadczenie usług cateringowych w Olsztynie na potrzeby 12 spotkań w ramach projektu własnego inwestycji KPO A3.1.1.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenia usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy Kłodawa na rok 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz instytutu Medycyny Pracy im. prof. dr med. Jerzego Nofera w Łodzi w okresie 36 miesięcy
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziałów w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Świadczenie usług pocztowych dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym świadczone na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.