eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPrzebudowa i aranżacja przestrzeni parteru w tym wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych zabytkowego budynku użyteczności publicznej Biblioteki Gdańskiej.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i aranżacja przestrzeni parteru w tym wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych zabytkowego budynku użyteczności publicznej Biblioteki Gdańskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Akademia Nauk Biblioteka Gdańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00032571300102

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wałowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-858

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgpan.gda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Polska Akademia Nauk Biblioteka Gdańska

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i aranżacja przestrzeni parteru w tym wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych zabytkowego budynku użyteczności publicznej Biblioteki Gdańskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a49d933-1c72-4532-bf48-8e0ec4ef748d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216713/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa - aranżacja przestrzeni parteru zabytkowego budynku Biblioteki Gdańskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525181

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy – I/220/3/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 446023,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i aranżacja przestrzeni parteru w tym wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych zabytkowego budynku użyteczności publicznej Biblioteki Gdańskiej.
2. Szczegółowy zakres, opis i sposób wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia określają:
1) Projekt wykonawczy przebudowy i aranżacji przestrzeni parteru w tym wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych zabytkowego budynku użyteczności publicznej Biblioteki Gdańskiej w oparciu o projekt koncepcyjny Pracowni Projektowej Czeczko + Desing - ARCHITEKTURA, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ;
2) Projekt wykonawczy przebudowy i aranżacji przestrzeni parteru w tym wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych zabytkowego budynku użyteczności publicznej Biblioteki Gdańskiej w oparciu o projekt koncepcyjny Pracowni Projektowej Czeczko + Desing – INSTALACJE ELEKTRYCZNE I TELETECHNICZNE, stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ;
3) Projekt wykonawczy przebudowy i aranżacji przestrzeni parteru w tym wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych zabytkowego budynku użyteczności publicznej Biblioteki Gdańskiej w oparciu o projekt koncepcyjny Pracowni Projektowej Czeczko + Desing – INSTALACJE WODOCIĄGOWO-KANALIZACYJNE, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ;
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z maja 2023 r. – stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ;
5) Projekt Budowlany – Uzgodnienie i Informacja BIOZ z dnia 26 maja 2023 r. – stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ;
6) Decyzja PWKZ nr ZN.5142.480.2.2022.OT z dnia 21.12.2022 r. - stanowiąca Załącznik nr 11 do SWZ;
7) Decyzja Prezydenta Miasta Gdańska - Pozwolenie na budowę, znak sprawy WUiA-VI.6740.824-4.2023.JK.302350 z dnia 24.11.2023 r. – stanowiąca Załącznik nr 12 do SWZ;
8) Przedmiar robót: remontu i aranżacji holu parteru – charakter pomocniczy, stanowiący Załącznik nr 13 do SWZ oraz Elementy wyposażenie wyłączone z realizacji – pozycje z przedmiaru robót Załącznik nr 13a do SWZ.
3. Zamawiający stosownie do przepisu art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby wszelkie prace fizyczne, bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych w budynku Biblioteki Gdańskiej przy ul. Wałowej 15, objęte zamówieniem oraz wskazane i opisane w dokumentacji, o której mowa w ust. 2, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (tzw. pracowników fizycznych), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz. U. 2020 r., poz. 2207 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia. Obowiązek ten nie dotyczy osób wskazanych na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.), dalej zwanej „PrBud” oraz dostawców materiałów i urządzeń. Obowiązek, zatrudnienia osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (tzw. pracowników fizycznych), musi być zrealizowany nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1040334,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1040334,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1040334,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budomex Trójmiasto Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220280029

7.3.3) Ulica: 3-go Maja 56

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-850

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1040334,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.