eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkROZBUDOWA ULICY KOSZYKOWEJ W EŁKU



Ogłoszenie z dnia 2024-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA ULICY KOSZYKOWEJ W EŁKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8345c39-058d-481e-a6f9-7a82e7387099

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA ULICY KOSZYKOWEJ W EŁKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8345c39-058d-481e-a6f9-7a82e7387099

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00648141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017045/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 ROZBUDOWA ULICY KOSZYKOWEJ W EŁKU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580348

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.27.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3454703,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej ulicy Koszykowej w Ełku. W ramach przebudowy ulicy mają zostać wykonane nowe nawierzchnie jezdni bitumicznej, chodników, wjazdów i miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej. Długość ulicy ok. 212 mb o szerokości 6,0m i kategorii ruchu KR3. W ramach zadania ma zostać wykonane odwodnienie nawierzchni wraz z budową systemu podczyszczania wód opadowych i wylotem do jeziora. Ponadto w ramach inwestycji ma zostać wykonana budowa kanału technologicznego, oświetlenie uliczne, przebudowa kanalizacji sanitarnej, przebudowa sieci wodociągowej oraz monitoring wizyjny. Na wybudowanym obiekcie należy wykonać oznakowanie pionowe i poziome.
Szczegółowy sposób zagospodarowania terenu zawiera projekt budowlany oraz projekty techniczne.

1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
1.1.1. Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego.
1.1.2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w tym m.in.:
a) Roboty drogowe:
- wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem materiałów z rozbiórki,
- wykonanie robót ziemnych,
- przebudowę nawierzchni jezdni drogi gminnej,
- przebudowę zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- budowę chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- budowę miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie trawników wraz z nasadzeniami,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
- wykonanie prac wykończeniowych i porządkowych,
b) Roboty elektryczne i teletechniczne:
- budowa linii oświetleniowej zasilanej kablem typu YAKXS 4x35 mm2 z istniejącej szafki oświetleniowej SO 643,
- montaż słupów oświetleniowych z fundamentem i wysięgnikiem szt. 9
- montaż opraw oświetleniowych w technologii LED ze sterownikiem szt. 10
- budowa linii kablowej nn 0,4 kV – kabel typu YAKXS 4x35 mm2, m 451/513
- budowa kanalizacji teletechniczna z 2 rur RHDPE 110mm + 1 x wiązka mikrorur 7 * 12 x 2,0 * UD w osłonie 37,5mm + 2 rurociągi RHDPE 40/3,7mm. Studnie SK-2.,
- system monitoringu (kamery – 6 szt.) wraz z wyposażeniem,
c) Roboty branży sanitarnej:
- Kanalizacja deszczowa
• Budowa nowej sieci deszczowej z niezbędną przebudową istn. i włączeniem jej do nowego układu. Zakres prac obejmuje budowę sieci na odcinku od studni istniejącej „Di02” w ulicy Kilińskiego do wylotu do Jeziora Ełckiego na skraju ulicy Pięknej wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi oraz przełączeniami istn. dopływów. Długość planowanej do budowy sieci to ok. 320m. Ilość wpustów z przykanalikami to ok. 14kpl.
• Kanały burzowe w wykonaniu GRP SN10 dla średnic 800÷1000mmm oraz PVC-U lite SN12 dla średnic od 160÷400mm.
• Studnie betonowe DN1000mmm, DN1200mm i DN2000mm oraz systemowe z GRP DN1000mm. Pierścienie odciążające na studniach w wykonaniu zintegrowanym monolitycznym jednoelementowym wraz z pokrywą. Dopuszcza się stosowanie zwężek na studniach betonowych tylko poza zakresem jezdni. Dodatkowo zastosowano studnie tworzywowe PE/PP DN600mm z kinetą i rurą trzonową karbowaną (min. SN4) wraz z włazem żeliwnym opartym na teleskopowym adapterze do włazów D600 i dedykowanym odciążeniu betonowym lub TAR.
• Wpusty betonowe z osadnikiem i kratą żeliwną D400 uchylną na zawiasie ¾ kołnierza, o wysokości min. 150mm, pierścień odciążający zintegrowany z pokrywą. Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach stosowanie wpustu krawężnikowo-jezdniowego o wysokości czynnej 120mm.
• Wszystkie nowe włazy kanalizacji deszczowej, znajdujące się w jezdni asfaltowej należy wykonać w technologii pływającej: właz z żeliwa sferoidalnego min.D400 samopoziomujący, pokrywa ożebrowana z wentylacją na zawiasie z zatrzaskiem, wkładka tłumiąca PUR lub EPDM zintegrowana pozioma i pionowa na całej powierzchni styku pokrywy i ramy, gwarancja braku klawiszowania, standaryzacja wymiarowa pokryw pozwalająca na wymianę /zmianę samej pokrywy, wysokość ramy min.140mm. Dodatkowo Wykonawca przekaże 1szt. szablonu do montażu włazu do przekazania dla Zamawiającego.
• Studnie, zwieńczenia i wpusty przeznaczone do likwidacji zdemontować całkowicie z wywozem i utylizacją gruzu. Odcinki istniejącej sieci podlegające wyłączeniu należy zdemontować i wymienić grunt na zagęszczalny z odpowiednim jego zagęszczeniem lub wypełnić pianobetonem.
• Budowa układu podczyszczającego ścieki deszczowe z nowym prefabrykowanym wylotem do Jeziora Ełckiego, wyposażonego w osadnik wirowy betonowy DN2500mm i separator lamelowy betonowy Qn=80/800 l/s. Stosować rury GRP nawojowe min. SN10, łączone mufami z uszczelką wielowargową. Stosować pokrywy zintegrowane z pierścieniami odciążającymi.
• UWAGA! Pomiędzy studniami D02÷D01 oraz D09÷Di2, ze względu na b. duży spadek kanału, przewidziano zastosowanie na kanale GRP DN800mm dedykowanych 4szt kolan GRP, dopasowanych do kąta skarpowego i ulokowanych bezpośrednio przy studniach. Dobór kąta należy wykonać po szczegółowych pomiarach w terenie.
• Bezpośrednio za wylotem do jeziora, wbić grodzice stalowe w dowiązaniu do istn. grodzic winylowych, aby zabezpieczyć przed podmywaniem nowy wylot.
• Wymiana zwieńczeń studni istniejących z regulacją wysokościową włazów w technologii zalewowej.
- Kanalizacja sanitarna:
• Zasadnicza część przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej dotyczy regulacji istn. pokryw z włazami w ilości 6szt do nowej niwelety za pomocą specjalistycznych zapraw modyfikowanych, odpornych na korozję siarczanową w technologii zalewowej;
• Należy wykonać przebudowę istn. przyłącza kanalizacji sanitarnej ze szkoły na odcinku: Si02÷S02 o długości ok. 68m. Stosować studnie betonowe DN1000mm oraz tworzywowe PE/PP DN425mm. Stosować rury PVC SN8 lite zgodne z dokumentacją.
• Odcinek włączeniowy prowadzony pod schodami szkoły (do studni Si02) należy wykonać w technologii bezwykopowej, w razie braku możliwości wykonania należy wykonać metodą odkrywkową i odtworzyć schody.
• Studnie i zwieńczenia przeznaczone do likwidacji zdemontować całkowicie z wywozem i utylizacją gruzu. Odcinki istniejącej sieci podlegające wyłączeniu należy zdemontować i wymienić grunt na zagęszczalny z odpowiednim jego zagęszczeniem lub wypełnić pianobetonem.
- Sieć wodociągowa:
• Całkowita przebudowa sieci wodociągowej od istn. sieci DN100mm w węźle „W01” w ulicy Pięknej do istn. sieci DN100mm w węźle „W05” w ulicy Kilińskiego. Montaż hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych DN80 (ok. 2kpl) z badaniem wydajności. Przebudowa istn. przyłączy wodociągowych (4kpl). Przełączenie istn. przyłączy do nowego wodociągu. Sieć w wykonaniu z żeliwa sferoidalnego z wykładziną cementową DN100mm o długości ok. 232,5m, odgałęzienia hydrantowe z rur żeliwnych sferoidalnych z wykładziną cementową DN80mm długości ok. 12m, z hydrantem nadziemnym łamanym. Przyłącza wodociągowe w wykonaniu z rur PE-RC SDR11 PN16 w zakresie średnic DN63÷DN90mm o długości ok. 31m. Armatura węzłowa żeliwna PN16 z certyfikatem dla GSK powłoki.
• Ze względu na uwarunkowania terenowe, niezbędną część przyłączy wykonać metodą bezwykopową.
• Odcinki istniejącej sieci podlegające wyłączeniu, w lokalizacjach uwidocznionych w projekcie technicznym, należy zdemontować i wymienić grunt na zagęszczalny z odpowiednim jego zagęszczeniem lub wypełnić pianobetonem.

5. Gwarancja – minimum 36 pełnych miesiące od daty odbioru końcowego

Uwaga: ze względu na ograniczoną ilość znaków w polu, więcej informacji w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3687692,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5239800,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3687692,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy Krzysztof Witkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510981078

7.3.3) Ulica: Wieniawskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3687692,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.