Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00602546/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi merytorycznej oceny wniosków w ramach IV naboru do Programu grantowego - zamówienie z podziałem na trzy części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 798144097
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.baracz@pcinn.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Łączenie Przedsiębiorczości z Nauką
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi merytorycznej oceny wniosków w ramach IV naboru do Programu grantowego - zamówienie z podziałem na trzy części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6428113e-a416-4b0c-93c2-0776f36ec7a2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia (EFRR) 2021 – 2027. Priorytet FEPK.01 Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka, Działanie FEPK.01.01 Badania i rozwój, Typ projektu: Budowa potencjału ośrodków innowacji Podkarpackie Centrum Innowacji.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602546
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCI-DFA.2621.28.2024.JBA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72267,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I – Informacja i telekomunikacja - przedmiotem zamówienia w zakresie części I jest świadczenie usługi merytorycznej oceny wniosków w ramach IV naboru do Programu grantowego (konkurs nr 1/2024) w celu realizacji projektu „Podkarpackie Centrum Innowacji 2029” w zakresie dziedziny informacja i telekomunikacja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie powyższej części przedstawiony został w załączniku nr 1 do Rozdziału II – wzorze umowy oraz załączniku nr 1 do Rozdziału III – opisie przedmiotu zamówienia;4.5.3.) Główny kod CPV: 71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71620000-0 - Usługi analizy
73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.5.5.) Wartość części: 34680 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II – Jakość życia – żywność wysokiej jakości - przedmiotem zamówienia w zakresie części II jest świadczenie usługi merytorycznej oceny wniosków w ramach IV naboru do Programu grantowego (konkurs nr 1/2024) w celu realizacji projektu „Podkarpackie Centrum Innowacji 2029” w zakresie dziedziny jakość życia – żywność wysokiej jakości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie powyższej części przedstawiony został w załączniku nr 1 do Rozdziału II – wzorze umowy oraz załączniku nr 1 do Rozdziału III – opisie przedmiotu zamówienia;4.5.3.) Główny kod CPV: 71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71620000-0 - Usługi analizy
73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.5.5.) Wartość części: 16087,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część III – Jakość życia - usługi i produkty medyczne oraz wzmacniające kondycję - przedmiotem zamówienia w zakresie części III jest świadczenie usługi merytorycznej oceny wniosków w ramach IV naboru do Programu grantowego (konkurs nr 1/2024) w celu realizacji projektu „Podkarpackie Centrum Innowacji 2029” w zakresie dziedziny jakość życia – usługi i produkty medyczne oraz wzmacniające kondycję. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie powyższej części przedstawiony został w załączniku nr 1 do Rozdziału II – wzorze umowy oraz załączniku nr 1 do Rozdziału III – opisie przedmiotu zamówienia;4.5.3.) Główny kod CPV: 71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71620000-0 - Usługi analizy
73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.5.5.) Wartość części: 21500,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27669,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27669,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27669,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Selim Oleksowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732831101
7.3.3) Ulica: Piotra Skargi 8
7.3.4) Miejscowość: Katy Wrocławskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-080
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27669,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Badań i Innowacji Pro Akademia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7281919068
7.3.3) Ulica: Innowacyjna 9/11
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łodzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-050
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM BADAŃ I INNOWACJI PRO-AKADEMIA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM BADAŃ I INNOWACJI PRO-AKADEMIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agnieszka Sobczak – Kupiec
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bożena Tyliszczak, Jolanta Jaśkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000
7.3.3) Ulica: 3 maja 87c
7.3.4) Miejscowość: Myslenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie budynku magazynowo - warsztatowego (...) w RDW Stalowa Wola- etap II.
- Budowa tuneli namiotowych na terenie Zakładu MPGK -Rzeszów na działce nr 251/2 obr. 217 przy ul. Ciepłowniczej w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania dla Wydziału Biologii i Ochrony Przyrody Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników oraz innych produktów wykorzystywanych w pracach malarskich
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIU WIZYTY STUDYJNEJ DLA 10 OSÓB ŁĄCZNIE
- Zakup i dostawa pieczywa
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie analiz technicznych i środowiskowych możliwości realizacji przepraw mostowych przez rzekę Wisłę w ciągu dróg wojewódzkich wraz z oszacowaniem kosztów - nr postępowania 044/25
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa przystani rybackiej "Kąty Rybackie II" w Kątach Rybackich, gmina Sztutowo" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Usługa polegająca na zapewnieniu 10 wykwalifikowanych trenerów w ramach realizacji projektu COEUS - COrporate digital responsibility skills in central EUropean Smart specialisation.
- Zaprojektowanie i wykonanie prototypu systemu rejestracji i archiwizacji danych pomiarowych w akustyce podwodnej opartego na technologii Przemysł 4.0 i modułach IoT (Internetu rzeczy) - 3
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego i hali sportowej o lekkiej konstrukcji przy Zespole Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie
- Wykonywanie robót górniczych.
więcej: Usługi analizy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.