eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaUsługi w zakresie ochrony osób i mienia, konwojowania oraz monitoringu antywłamaniowego obiektów Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli



Ogłoszenie z dnia 2024-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie ochrony osób i mienia, konwojowania oraz monitoringu antywłamaniowego obiektów Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 83041400600000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sandomierska 1

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158448556

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@muzeum.stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeum.stalowawola.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33b2f26f-931f-4c3a-bd23-9e041cb8bcbe

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie ochrony osób i mienia, konwojowania oraz monitoringu antywłamaniowego obiektów Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33b2f26f-931f-4c3a-bd23-9e041cb8bcbe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00576730/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi w zakresie ochrony osób i mienia, konwojowania oraz monitoringu antywłamaniowego obiektów Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563027

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MR-AG-3121-3/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 509875,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej oraz monitoringu antywłamaniowego ludzi i mienia w obiektach Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli, a także usługi konwojowania, zgodnie z poniższym zakresem:
1) Ochrona fizyczna, monitoring antywłamaniowy budynku i posesji siedziby głównej Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli, przy ul. Sandomierskiej 1.
2) Ochrona fizyczna, monitoring antywłamaniowy budynku i posesji Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego, w Stalowej Woli przy ul. Rozwadowskiej 12.
3) Ochrona fizyczna, monitoring antywłamaniowy budynku i posesji Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego, w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17.
4) Usługi monitoringu antywłamaniowego budynków magazynowych – 3 budynki.
5) Ochrona fizyczna wystaw czasowych, wernisaży, imprez plenerowych.
6) Usługi konwojowania eksponatów na potrzeby statutowej działalności Muzeum.

2. Przewidywana liczba godzin usług ochrony fizycznej będącej przedmiotem zamówienia wynosi 17134 roboczogodzin - w skali 2025 roku, szczegółowo opisanych w Załączniku A pn.: OPZ.
3. Przewidywana liczba godzin usług konwojowania wynosi 100 godzin rocznie, 1 000 km rocznie,
4. Przewidywana liczba godzin usług ochrony fizycznej wystaw czasowych, wernisaży, imprez plenerowych wynosi 100 godzin rocznie, w skali całego 2025 r.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku A do SWZ.
6. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie zgodnie z cenami jednostkowymi wypełnionymi w Załączniku nr 1 do SWZ: PRZEDMIAR DLA WYKONAWCY, z rozbiciem na poszczególne budynki, roboczo-godziny, kilometry – stanowiący szczegółowy kosztorys ofertowy Wykonawcy.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Usługa będzie świadczona w terminie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r., zgodnie z poniższym podziałem:

- od 1 stycznia 2025 r. do 30 września 2025 r. (9 miesięcy) – dotyczy ochrony fizycznej i monitoringu antywłamaniowego budynku MR (Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli, ul. Sandomierska 1)

- od 1 października 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. (3 miesiące) – dotyczy monitoringu antywłamaniowego budynku MR (Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli, ul. Sandomierska 1)

- od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. (12 miesięcy) – dotyczy ochrony fizycznej i monitoringu antywłamaniowego budynków GMAK (Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego, ul. Rozwadowska 12) oraz MCOP (Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego, ul. Hutnicza 17).

- od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. (12 miesięcy) – dotyczy monitoringu antywłamaniowego 3 budynków magazynowych

- od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. (12 miesięcy) – dotyczy ochrony fizycznej wystaw czasowych, wernisaży, imprez plenerowych, oraz usługi konwojowania eksponatów na potrzeby statutowej działalności Muzeum – zlecane wedle potrzeb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79713000-5 - Usługi strażnicze

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

79715000-9 - Usługi patrolowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 707257,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734823,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 707257,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skarem Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831315157

7.3.3) Ulica: ul. 1 Sierpnia, 24

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 707257,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.