Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wybór doradcy na świadczenie kompleksowych usług doradczych związanych z funkcjonowaniem aktywów węglowych w spółkach z udziałem Skarbu Państwa sektora energetycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Aktywów Państwowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363209612
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krucza 36 / Wspólna 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-522
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e-zamowienia@map.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wybór doradcy na świadczenie kompleksowych usług doradczych związanych z funkcjonowaniem aktywów węglowych w spółkach z udziałem Skarbu Państwa sektora energetycznego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3181140b-de9f-4248-88ed-32cfbd9046f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224452/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Wybór doradcy na świadczenie kompleksowych usług doradczych związanych z funkcjonowaniem aktywów węglowych w spółkach z udziałem Skarbu Państwa sektora energetycznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3181140b-de9f-4248-88ed-32cfbd9046f33.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3181140b-de9f-4248-88ed-32cfbd9046f3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl .
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
24.1 Administratorem Pani/Pana danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia oraz realizacji umowy jest Ministerstwo Aktywów Państwowych (MAP) z siedzibą przy ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa.
24.2 W Ministerstwie Aktywów Państwowych funkcjonuje adres e-mail: iodo@map.gov.pl Inspektora Ochrony Danych w MAP, udostępniony osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez MAP.
24.3 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (znaku postępowania: BA.V.260.15.2024), prowadzonym w trybie podstawowym.
24.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.
24.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez czas niezbędny od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
24.6 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
24.7 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 24.8 Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)**;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
24.9 nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO;
24.10 MAP dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
24.11 W przypadku przekazywania zamawiającemu danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą, Wykonawca zobowiązany jest do podania osobie, której dane dotyczą informacji, o których mowa w art. 14 RODO, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BA.V.260.16.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa doradcza polegająca na dokonaniu analizy i oszacowania rentowności poszczególnych węglowych jednostek wytwórczych polskiego sektora elektroenergetycznego, która zostanie podsumowana raportem opisującym uwarunkowania i założenia dla wyliczeń, dokonane prace obliczeniowe, konkluzje oraz inne elementy.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia po zawarciu umowy będzie stanowił Załącznik nr 3 do umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 79412000-5 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w rozdziale XVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
7.2 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
7.2.1 zdolności dotyczącej do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie
7.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
7.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 000,00 zł (słownie: sto milionów złotych).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony powyżej musi być spełniony przynajmniej przez jednego z Wykonawców.
7.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże, że :
a) dysponuje zespołem co najmniej 3 (słownie: trzech) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, z których każda:
- posiada wykształcenie ekonomiczne co najmniej na poziomie magistra, potwierdzone oświadczeniem,
oraz
- uczestniczyła (jako członek zespołu projektowego doradcy) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w co najmniej jednym projekcie doradczym z zakresu rynku energii (krajowym lub zagranicznym), dając gwarancję należytego poziomu realizacji przedmiotu zamówienia,
b) wykonał (tj. świadczył, zrealizował, zakończył), usługi polegające na doradztwie przy co najmniej jednym projekcie z zakresu rynku energii (krajowym lub zagranicznym), w okresie 3 lat przypadających przed upływem terminu składania ofert, przy czym wartość projektu nie była lub nie jest mniejsza niż 1 000 000 000 zł (słownie: jeden miliard złotych), liczone jako wartość aktywów objętych projektem.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony powyżej musi być spełniony przynajmniej przez jednego z Wykonawców.
Doświadczanie osób wykazanych przez Wykonawcę w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jest powiązane z kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje zawarte są w dalszej części SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.1.1 Oświadczenie Wykonawcy stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie art. 108 ust 1 ustawy Pzp , oraz w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1.1 Oświadczenie Wykonawcy stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie art. 108 ust 1 ustawy Pzp, oraz w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ;
8.1.2 w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych Podmiotów:
8.1.2.1 załączenie do Oferty w systemie: Oświadczeń, o których powyżej dotyczące każdego Podmiotu;
8.1.2.2 Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów -wzór w Załącznik nr 6 do SWZ;
8.1.2.3 Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór Załącznik nr 8 do SWZ.
8.1.3 Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 000,00 zł (słownie: sto milionów złotych), o którym mowa w pkt 7.2.3. Wymóg opłacenia dokumentu powinien być wypełniony na dzień składania ofert. W przypadku, gdy z dokumentu (polisy) nie wynika, że jest ona opłacona, do oferty należy dołączyć potwierdzenie uiszczenia opłaty - odpowiednio do warunków płatności zawartych w dokumencie.
8.1.4 Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 7.2.4 lit a) SWZ wraz z informacjami dotyczącymi zakresu wykonywanych czynności, doświadczenia, posiadanych kwalifikacji oraz o podstawie dysponowania tymi osobami, wzór Załącznik. Nr 7 do SWZ
8.1.5 Wykaz usług o których mowa w 7.2.4 lit b) SWZ wykonanych (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy ww. usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać ww. dowodów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Załącznik nr 9 do SWZ.
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca składa wraz z Ofertą Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Do kryterium oceny ofert doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (wzór Załącznik nr 4 do SWZ).5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:1) Formularz Ofertowy udostępniony przez zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”;
2) Formularz cenowy sporządzony i wypełniony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;
3) Wszelkie Oświadczenie/a, i dokumenty (w szczególności przedmiotowe i podmiotowe środki dowodowe) o których mowa w SWZ według wzorów stanowiących załączniki do SWZ;
4) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
5) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6) Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego;
7) Uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa – o ile dotyczy;
UWAGA Brak przedmiotowych środków dowodowych spowoduje odrzucenie Ofert na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
7.5 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno potwierdzać prawidłowość umocowania na dzień złożenia oferty. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzającym zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Potwierdzenia zgodności odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej pełnomocnictwa dokonuje notariusz lub mocodawca.7.6 Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
7.7 Informacja dla Wykonawców polegających na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby (art. 118-123 ustawy) oraz zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom.
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach pomiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zgodnie z art. 118 ustawy , składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów- Załącznik nr 6 do SWZ...
cd. w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy§ 5.
1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać Przedmiot Umowy oraz przekazać Produkt Prac Zamawiającemu w terminie do 4 tygodni od dnia otrzymania Zlecenia rozpoczęcia prac, nie później niż do dnia 31 marca 2025 r.
2. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego, w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, o przypadku:
2.1. braku terminowego przekazywania przez niektóre lub wszystkie Grupy Energetyczne informacji niezbędnych dla wykonania Przedmiotu Umowy,
2.2. braku przekazywania przez niektóre lub wszystkie Grupy Energetyczne informacji niezbędnych dla wykonania Przedmiotu Umowy w sposób kompletny, lub
2.3. wystąpienia innych problemów komunikacyjnych czy braku współpracy ze strony Grup Energetycznych.
3. W przypadku, gdy sytuacja, o której mowa w ust. 2, utrzymuje się przez okres 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez Zamawiającego powyższej informacji, Wykonawca jest uprawniony do złożenia wniosku do Zamawiającego o zawieszenie wykonania Umowy.
4. Wniosek, o którym mowa w ust. 3, wymaga formy pisemnej, uzasadnienia oraz wskazania w swej treści zakresu brakujących informacji lub dokumentów lub problemów we współpracy oraz przewidywanego zakresu i terminu lub warunku wznowienia przez Wykonawcę prac nad wykonaniem Przedmiotu Umowy.
5. Zamawiający zobowiązuje się, że nie będzie bezzasadnie odmawiać zgody na zawieszenie wykonania Przedmiotu Umowy w zakresie zaproponowanym przez Wykonawcę lub uzgodnionym z nim w innej formie. Zgoda Wykonawcy zostanie udzielona w formie pisemnej, a jej przyjęcie – jeśli będzie ona zawierać uzgodnione modyfikacje względem pierwotnej propozycji Wykonawcy – zostanie niezwłocznie potwierdzone przez Wykonawcę w formie pisemnej.
6. W przypadku wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zawieszenie wykonania Przedmiotu Umowy, termin, o którym mowa w ust. 1, ulega przedłużeniu o okres uzgodnionego zawieszenia wykonania Przedmiotu Umowy, przy czym pierwszym dniem uzgodnionego terminu zawieszenia wykonania Przedmiotu Umowy jest dzień następujący po dniu otrzymania przez Wykonawcę zgody Zamawiającego lub potwierdzenia przez Wykonawcę modyfikacji zawieszenia zaproponowanych przez Zamawiającego zgodnie z ust. 5, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi później.
7. Jeśli okoliczności stanowiące podstawę skierowania do Zamawiającego wniosku, o którym w ust. 4, ustały przed nadejściem terminu wznowienia prac uzgodnionego na podstawie ust. 5, Wykonawca jest zobowiązany poinformować niezwłocznie, nie później niż kolejnego dnia roboczego, o zajściu takiego zdarzenia. Terminy, o których mowa w ust. 1, ulegają wydłużeniu o okres od dnia zawieszenia wykonania Przedmiotu Umowy (ustalonego zgodnie z ust. 6) do dnia zajścia takiego zdarzenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-23 10:15
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 10:25
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Politechniki Warszawskiej z podziałem na części
- Wykonanie badania pod tytułem "PIFE 2024/2025 - badanie jakości obsługi klientów Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich"
- Opróżnianie pustostanów mieszkalnych i użytkowych położonych w budynkach znajdujących się na terenach administrowanych przez ZGN Mokotów.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 9A m. 16B część nr 2: Bonifraterska 10 m. 59 (w podziale na 2 części)
- Wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie lokali mieszkalnych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Warszawie, w podziale na 12 części
- PZP/5/2024 Świadczenie usługi polegającej na ochronie fizycznej gmachu Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.