Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostęp do oprogramowania zapewniającego obsługę procesu prowadzenia procedur zamówień publicznych i udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122492939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wadowicka 6
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-415
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@czdsigb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czdsigb.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakupy dla sądownictwa
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676-11-74-573
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przy Rondzie 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@czdsigb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krakow.sa.gov.pl/
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zamawiający - Sąd Apelacyjny w Krakowie, reprezentowany przez Pełnomocnika - Centrum Zakupów dla Sądownictwa
Instytucja Gospodarki , Budżetowej w Krakowie jest upoważniony do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego oraz do udzielenia w imieniu Sądu Apelacyjnego w Krakowie zamówienia publicznego.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostęp do oprogramowania zapewniającego obsługę procesu prowadzenia procedur zamówień publicznych i udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7fc2754-d05c-4c24-9394-8027ad128b36
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228403/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa oprogramowania zapewniającego obsługę procesu prowadzenia procedur zamówień publicznych i udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.ms.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określa rozdz. XI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określa rozdz. XIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określa rozdz. XIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP-421-54/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postepowania jest wybór Wykonawcy, który zapewni na rzecz Jednostek dostęp do oprogramowania
zapewniającego obsługę procesu prowadzenia procedur zamówień publicznych i udzielania zamówień publicznych za
pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwanego dalej „Systemem”, wraz z wdrożeniem oraz świadczeniem
usług rozwoju Systemu. W ramach realizacji Umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązuje się do
utrzymania Systemu, w tym zapewnienia wsparcia technicznego Systemu, na zasadach wskazanych w § 5 załącznika nr 5
do SWZ - Wzór Umowy oraz do przeprowadzenia usług szkoleniowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48312000-8 - Pakiety oprogramowania do publikowania elektronicznego
48490000-9 - Pakiety oprogramowania do zamówień
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach prawa opcji: Uruchomienie dostępu do Systemu dla kolejnych Jednostek lub kolejnych UżytkownikówWewnętrznych w ramach wartości wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w § 6 ust. 1 lit. b) załącznika nr 5 do SWZ -
Wzór Umowy, dla maksymalnie 10 dodatkowych Jednostek w zakresie korzystania z Systemu, o którym mowa w § 2 ust. 1
lit. b załącznika nr 5 do SWZ – Wzór Umowy, w wyniku konieczności rozszerzenia wykazu beneficjentów. Podłączenie do
Systemu kolejnych Jednostek w ramach prawa opcji nastąpi każdorazowo na podstawie oświadczenia Zamawiającego
informującego o liczbie dostępów dla Użytkowników Wewnętrznych i okresie na jaki dany dostęp jest uruchamiany.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny został określony w rozdz. XIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Integracja z Platformą e-Zamówienia
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Generator kwalifikowanej walidacji podpisów i pieczęci elektronicznych
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
d) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający wyznacza warunek zgodnie z pkt 1.2. poniżej.
1.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych wykonuje:
1) minimum 1 zamówienie, obejmujące swoim zakresem:
a) świadczenie tj. wdrożenie i świadczenie dostępu do Systemu (Aplikacji) zapewniającej obsługę procesu prowadzenia
procedur zamówień publicznych i udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej
przez okres co najmniej 12 miesięcy;
b) świadczenie dostępu do Systemu (Aplikacji) dla co najmniej 40 wyodrębnionych Jednostek organizacyjnych
Zamawiającego, znajdujących się w różnych lokalizacjach (w różnych miejscowościach);
c) przeprowadzeniu usług szkoleniowych w zakresie obsługi Systemu (Aplikacji) dla co najmniej 30 osób.
Uwaga: Jedno zamówienie rozumiane jako jedna umowa.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi samodzielnie spełniać warunek dotyczący zdolności
zawodowej.
1.3. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączy podmiotowe
środki dowodowe zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski
według średnich kursów walut NBP opublikowanych w dniu, w którym wydano podmiotowy środek dowodowy. W przypadku
braku publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wydano podmiotowy środek dowodowy, Zamawiający dokona
przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wydano podmiotowy środek dowodowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. W celu oceny spełniania
przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
złożył wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
oraz braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia potwierdzając brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1.3. W sytuacji, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na zdolnościach
lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą oświadczenie wstępne potwierdzające spełnianie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia dotyczące tych podmiotów, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
1.4 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów określających czy te
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Wykaz wraz z dowodami,
muszą zawierać informacje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej
Wykonawcy. Dowodami, o których mowa powyżej są: referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu powyżej, zakres już wykonanych
dostaw potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówieniaOgłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
wymagania w zakresie kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą:
2.1 dokument potwierdzający przeprowadzenie testów integracyjnych,
potwierdzających, że Wykonawca oferuje dostęp do Systemu
posiadającego wdrożoną na wersji produkcyjnej integrację poprzez
dedykowany interfejs programistyczny API z Platformą e-Zamówienia, w
zakresie deklarowanym w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz
ofertowy;
2.2 przykładowy raport z walidacji pliku podpisanego za pomocą
kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wygenerowany za pomocą oferowanego przez Wykonawcę Systemu
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum),Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na
swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.
Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego
Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące
dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
Szczegółowe warunki dot. składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określa
SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określa § 13 Załącznika nr 5 do SWZ - Wzór Umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-03 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: System dostępny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-03 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający nie przewiduje w przedmiotowym postępowaniu zawarcia umowy ramowej.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2.1. Zamawiający informuje, że nie dokonano podziału zamówienia na części.
Przedmiot zamówienia jest niepodzielny, obejmuje bowiem zakup dostępu do Systemu rozumianego jako spójne
rozwiązanie informatyczne oparte o oprogramowanie gotowe, wraz ze wsparciem technicznym, gwarancją oraz usługami.
szczegółowe uzasadnienie braku podziału zamówienia na części zawiera Rozdz. III pkt. 2.1 SWZ
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogu elektronicznego oraz nie wymaga, ani nie dopuszcza
dołączenia katalogu elektronicznego do składanej oferty.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu Wykonawcom kosztów udziału w przedmiotowym postępowaniu.
8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie dopuszcza
możliwości rozliczeń w walutach obcych.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej ani sprawdzenia przez niego
innych dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia niż stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 257 pkt. 1) ustawy Pzp - jeżeli
środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane.
11. W celu ułatwienia sporządzenia oferty Zamawiający przedstawia dane historyczne w zakresie ilości postępowań i
procedur, przeprowadzonych w celu udzielenia zamówienia publicznego w okresie ostatnich 12 miesięcy w podziale na:
- ilość postępowań o wartości szacunkowej równej lub przekraczającej progi unijne, przeprowadzonych centralnie przez
CZdS IGB – 21
- ilość postepowań o wartości szacunkowej nieprzekraczającej progi unijne, przeprowadzonych centralnie przez CZdS IGB –
2
- ilość procedur wykonawczych do Umów Ramowych, przeprowadzonych przez CZdS IGB – 31
- ilość procedur wykonawczych do Dynamicznego Systemu Zakupów, przeprowadzonych przez CZdS IGB – 11
- ilość procedur wykonawczych do Umowy Ramowej, przeprowadzonych przez Jednostki – 101
- ilość procedur wykonawczych do Dynamicznego Systemu Zakupów, przeprowadzonych przez Jednostki – 0.
12. Podstawy wykluczenia obligatoryjne - o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który nie wykazał braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu spektrometru dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- dostawa głowic ultradźwiękowych dla CTK - DE-dzp.272-733/24
- 487.2024 Wykonanie robót instalacyjnych i budowlanych kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz wymiany nawierzchni w dziedzińcu hotelu Forest przy ul. Jodłowej 13 w Krakowie
- Zakup licencji niezbędnych dla działania infrastruktury informatycznej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- świadczenie obsługi widzów na spektaklach prezentowanych na scenach Narodowego Starego Teatru oraz prowadzenie sprzedaży biletów do MICET oraz gadżetów reklamowych
- Przebudowa pomieszczeń w Oddziale Chirurgii
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji do Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Milówka
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz licencji i programów w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności w systemie Ready_TM
- Dostęp do oprogramowania zapewniającego obsługę procesu prowadzenia procedur zamówień publicznych i udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.