Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00578542/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i umundurowania dla członków OSP Gminy Międzylesie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYLESIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzylesie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-530
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzylesie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miedzylesie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i umundurowania dla członków OSP Gminy Międzylesie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd857ffa-1f00-408c-801e-cffb9f11e37d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040343/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu i umundurowania dla członków OSP Gminy Międzylesie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578542
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITiG.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 267282,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup umundurowania dla członków OSP Gminy Międzylesie3.1. Wykaz asortymentu:
a) Ubranie specjalne 3 częściowe – GOLD OPZ – 23 sztuki
b) Buty strażackie skórzane specjalne – 32 sztuki
c) Buty gumowe strażackie – 17 sztuk
d) Hełm strażacki – 18 sztuk
e) Kurtka wodoodporna tkanina plavitex – 30 sztuk
f) Rękawice pożarnicze – 46 par
g) Rękawice techniczne – 29 par
h) Kominiarki – 25 sztuk
3.2. Odzież do pracy strażaków powinna spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania wraz z rozporządzeniami zmieniającymi.
3.3. Buty strażackie powinny być zgodne z normami:
a) odporne na płomień zgodnie z normą EN 15090:2012
b) elektroizolacyjne do prac przy instalacjach niskiego napięcia zgodnie z normą PN-EN 50321:2002
3.4. Pozostały asortyment powinien spełniać min. normy: PN-EN 443:2008; EN 14458:2004; EN 388; EN 420 oraz inne zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla części nr 1 w załączniku nr 1 do SWZ.
3.5. Asortyment, o którym mowa w pkt. 3.1. ma być dostarczony dla Zamawiającego na adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Międzylesiu, ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego 16, 57-530 Międzylesie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
18832000-0 - Obuwie specjalne
4.5.5.) Wartość części: 158918,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu dla członków OSP Gminy Międzylesie4.1. Wykaz asortymentu:
a) Motopompa szlamowa – 3 sztuki
b) Pompa elektryczna o mocy 0,75 kW – 2 sztuki
c) Pompa elektryczna o mocy 1,5 kW – 2 sztuki
d) Wąż tłoczny W-75 – 24 sztuki
e) Wąż tłoczny W-52 – 24 sztuki
f) Motopompa pływająca – 1
g) Rozdzielacz kulowy – 1 sztuka
h) Kamizelka asekuracyjna 80N z uprzężą – 22 sztuki
i) System oświetleniowy LED – 2 sztuki
j) Linka ratownicza strażacka - 6 sztuk
k) Wodery kanałowe – 7 sztuk
l) Latarka kątowa – 6 sztuk
m) Bosak metalowy – 1
n) Radiotelefon – 3 sztuki
o) Łopaty – 2 sztuki
p) Przedłużacz bębnowy – 1 sztuka
q) Maszt oświetleniowy – 1 sztuka
r) Czujnik prądu przemiennego – 1 sztuka
s) Agregat – 1 sztuka
t) Radiotelefon przewoźny wraz z instalacją antenową do pojazdu – 1 sztuka
u) Szelki bezpieczeństwa – asekuracyjne – 2 sztuki
4.2. Szczegółowy opis asortymentu przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla części nr 2 w załączniku nr 2 do SWZ.
4.3. Asortyment, o którym mowa w pkt. 4.1. ma być dostarczony dla Zamawiającego na adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Międzylesiu, ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego 16, 57-530 Międzylesie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144213-4 - Motopompy
31681200-5 - Pompy elektryczne
32236000-6 - Radiotelefony
31521320-3 - Latarki
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31120000-3 - Generatory
4.5.5.) Wartość części: 108363,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187959,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199470,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187959,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DMservice sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 881-150-05-74
7.3.3) Ulica: Stara Łomnica
7.3.4) Miejscowość: Stara Łomnica
7.3.5) Kod pocztowy: 57-521
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187959,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130175,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265293,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130175,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDservice sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 881-150-05-74
7.3.3) Ulica: Stara Łomnica
7.3.4) Miejscowość: Stara Łomnica
7.3.5) Kod pocztowy: 57-521
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130175,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" (...)
- Dostawa umundurowania, sortów odzieży bhp i środków ochrony osobistej dla pracowników Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnej dokumentacji i robót elektrycznych związanych bezpośrednio z montażem agregatu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przebudowa Miejskiego Ośrodka Kultury i Edukacji Ekologicznej w Policach
- Dostawa pochłaniaczy dwutlenku węgla oraz wapna sodowanego do pochłaniaczy (2 Zadania)
- "Zakup samochodu ratowniczo- gaśniczego wraz z wyposażeniem dla OSP Żydowo"
więcej: Odzież specjalna i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.